Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik moet met spijt vertellen dat ik alweer aan het afbouwen ben dus maandag ben ik klaar met de kuur. Nou is mijn vraag moet er voor zo kort kuur ook nog nolvadex gebruikt worden of kan dat wel achterwege gelaten worden.
De kuur is gestopt door familie redenen.
Maar voor wat ik gedaan heb ging het wel lekker. Zat wel te hoog in eiwitten en koolhydraten denk ik want werd wat vetter dus heb me voeding aangepast begin de ze week en dat werkt goed begin al droger te worden.
Kracht ging ik vooral met benen en borst vooruit.
Citaat[/b] (dino21 @ Jun. 20 2003,17:50)]Ik moet met spijt vertellen dat ik alweer aan het afbouwen ben dus maandag ben ik klaar met de kuur. Nou is mijn vraag moet er voor zo kort kuur ook nog nolvadex gebruikt worden of kan dat wel achterwege gelaten worden.
De kuur is gestopt door familie redenen.
Maar voor wat ik gedaan heb ging het wel lekker. Zat wel te hoog in eiwitten en koolhydraten denk ik want werd wat vetter dus heb me voeding aangepast begin de ze week en dat werkt goed begin al droger te worden.
Kracht ging ik vooral met benen en borst vooruit.
Winstrol legt een klein gedeelte van je eigen test plat maar niet helemaal. Inprincipe zou je dus moeten nakuren. 2 weken nolvadex zou genoeg moeten zijn.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment