Also kuurtje winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hahaha nee zker niet heb nog nooit in me hele leven op de 11 gezeten
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (dino21 @ Jun. 06 2003,18:06)]hahaha nee zker niet heb nog nooit in me hele leven op de 11 gezeten  
      Ik ook niet maar het gaat me lukken

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 06 2003,18:05)]Ax ik vind tussen de 99 en 11% niet verkeerd hoor
        [Pest-modus]
        Is zeker niet verkeerd tussen de 99 en 11%, heb je in ieder geval een berg speelruimte... Is al gauw goed hè!  
        [/pest-modus]

Comment

Greets...

Comment

Hebben jullie enig idee of je bij nolva wel mag drinken???
            Ik hoop he twel anders zit ik op vakantie met me mond aan een waterglas te hangen

Comment

Even een vraagje aan Dino [of anderen die winstrol gebruikt hebben] is die spierpijn echt wel normaal? Ik kan me niet herrinneren dat ik ooit zo'n spierpijn gehad heb.
              Ik heb ook "enorme" spierspanning.....
              Gisteren [buiten de sportschool om] 4 reacties gehad dat ik zo vooruit ga....... Dat is het voordeel van een laag bf alles tekent gelijk af.

Grtzzzzz Ax
              DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Axor B. @ Jun. 07 2003,12:39)]Even een vraagje aan Dino [of anderen die winstrol gebruikt hebben] is die spierpijn echt wel normaal? Ik kan me niet herrinneren dat ik ooit zo'n spierpijn gehad heb.
                Ik heb ook "enorme" spierspanning.....
                Gisteren [buiten de sportschool om] 4 reacties gehad dat ik zo vooruit ga....... Dat is het voordeel van een laag bf alles tekent gelijk af.

Grtzzzzz Ax  
                Ben een van die anderen die het nu ook gebruikt en ja die spierpijn klopt wel. Spieren zijn ook veel harder en veel meer pomp tijdens trainen.

Greets...

Comment

De spierpijn word al minder en heb echt veel betere spierspanning maar dat is een geweldig gevoel. twee dagen na de biceps/triceps training had ik nog het gevoel als ik ze aanspande dat ik net getraind had!
                  Heb al twee dagen niet getraind en morgen is pinksteren dus kan ook niet trainen word dinsdag pas weer dus weet niet of de spierpijn dan nog steeds zo erg word.
                  Alleen de bijwerking van de winstrol is begonnen
                  ME NEUS IS EEN EN AL BLOED gelukkig geen echt lopende maar kan maar beter niet teveel snuiten want dan snuit ik al me bloed uit me lichaam

Comment

Ik weet het ik heb nooit ergens last van en dus ook niet van bloedneuzen
                    Ax hoe zit dat bij jou?

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (dino21 @ Jun. 08 2003,08:54)]De spierpijn word al minder en heb echt veel betere spierspanning maar dat is een geweldig gevoel. twee dagen na de biceps/triceps training had ik nog het gevoel als ik ze aanspande dat ik net getraind had!  
                      Heb al twee dagen niet getraind en morgen is pinksteren dus kan ook niet trainen word dinsdag pas weer dus weet niet of de spierpijn dan nog steeds zo erg word.
                      Alleen de bijwerking van de winstrol is begonnen  
                      ME NEUS IS EEN EN AL BLOED    gelukkig geen echt lopende maar kan maar beter niet teveel snuiten want dan snuit ik al me bloed uit me lichaam
                      Zou je bloeddruk maar in de gaten houden.

Grtz

Comment

Wat zijn nog zoal de neveneffecten die je ervaart bij een winstrolkuurtje?

Comment

Gelukkig nergens last van, geen bloedneuzen etc. Maar ik zit pas op 20 mg per dag. Morgen beginnen met de 30 mg.

Grtzzzzzz Ax
                          DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

@Riki, heb ook veel meer spierpijn als anders en mijn bloeddruk was 130/80. Niks mis mee met mijn 33 lentes

Komt door die winstrol daar ben ik zeker van we hebben er alle drie "last" van.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (moody @ Jun. 08 2003,13:11)]Wat zijn nog zoal de neveneffecten die je ervaart bij een winstrolkuurtje?
                              Die vallen over het algemeen heel erg mee.
                              Sommigen worden erg geil als ze klaar zijn ( Bruce, Diet )
                              Anderen krijgen tijdens hun kuur last van bloedneuzen ( Dino en ik dacht Bruce en Jack?? )
                              Verder heb je een hogere spierspanning en meer spierpijn na het trainen. Ook je pomp tijdens het trainen is groter.

Greets...

Comment

Maar die bloedneuzen is geen probleem want zijn geen lopende en dat heb ik me hele leven al dus is eigenlijk niet echt bijzonder hoor

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X