Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Na niet echt6 eigenlijk heb er nog maar 1 keer last van gehad maar wel meteen in twee neuzen
Heb er nu alweer 2 dagen geen last van en zit op 30mg per dag dus het zal wel loslopen
de laatste keer dat ik op weegschaal had gestaan was donderdag en toen was wat ik zei en daarna niet meer getraind vandaag word eerste keer weer. Dus zal vandaag effe op weegschaal staan kijken of er alweer een procentje af is
En jij ax vorderd het bij jou nog??
Nou heb op de weegschaal gestaan maar heb me voorgenomen om de aankomende 4 weken er niet meer op te staan want mentaal is da tniet goedvoor me want deze keer gaf ie zelfde gewicht maar 1% lichaamsvet er weer bij.
Was ook meteen weer een demotivatie voor de training!!!!!!!!
OOk al moody Kunnen we wel goed vergelijken op deze manier als er al vier mee bezig zijn.
Winny gaat hard vooruit in populariteit
Nou moet ie het alleen nog gaan waarmaken
Citaat[/b] (dino21 @ Jun. 10 2003,18:03)]OOk al moody Kunnen we wel goed vergelijken op deze manier als er al vier mee bezig zijn.
Winny gaat hard vooruit in populariteit
Nou moet ie het alleen nog gaan waarmaken
Citaat[/b] (moody @ Jun. 10 2003,18:25)]Hoe zit het psychologisch eigenlijk met Winny , Heb je daar ook een "ikvoelmegoedboost" van of valt dat wel mee?
Citaat[/b] ]Nou heb op de weegschaal gestaan maar heb me voorgenomen om de aankomende 4 weken er niet meer op te staan want mentaal is da tniet goedvoor me want deze keer gaf ie zelfde gewicht maar 1% lichaamsvet er weer bij.
Was ook meteen weer een demotivatie voor de training!!!!!!!!
Hoe gaat het voor de rest met je winstol kuurtje? Merk je dat je sterker wordt, goede pomp, energie extra?
Laat even wat weten. Hou je een log bij?
Dit is me log toch?!?! En heb wel meer energie en kan langer doorgaan en volgens mij begin ik langzaam wat sterker te worden maar denk dat ik dat volgend eweek pas echt weer of ik sterker word. Alleen kom de laatste 2 maanden al geen enkele nacht aan goede nachtrust dus dat is wel beetje rot dus ben vaak beetje sloom overdag.
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment