Week 3 zit er op. De winst is niet erg groot meer maar ik ben wel een stuk droger geworden [ook door de cardio,verlaging van mijn carbs en verhoging eiwitten] vooral op mijn armen, schouders.
Week 3 begon niet echt goed door [overdreven]paniek voetbal.
De innamen heb ik verhoogd eerst naar 40 mg en later naar 50 mg per dag. Merk wel dat 50 mg per dag erg zwaar is ik zou het ook niet echt iemand aanraden.
Ik merk wel dat de sets erg makkelijk gaan en een goede pomp in mijn lijf krijg.
Nu de meetbare resultaten;
Gewicht is met iets meer dan een halve kilo toegenomen. [schommelde van de week erg]
Armen zijn gelijk getrokken, links en rechts hebben nu precies de zelfde omvang. [rechts geen vooruitgang....]
Borstomvang is ook bijna het zelfde gebleven
Benen weer in omvang met 1 cm toegenomen!!!
Bf is ietsje onder de 7%
Deze week met 'n nieuw trainingsschema begonnen en ga nog hoger in mijn eiwitten zitten.
Doe ook cardio en buikspier oefeningen zonder belasting maar steeds enkele sec. vasthouden tot ze branden.
Kortom "weinig" meetbare winst maar voor mijn gevoel begint alles een stuk strakker te worden en ik ben erg tevreden met de behaalde resultaten tot nu toe [en dat's het belangrijkste voor mij!!]
Grtzzzzz Ax
P.S totale vooruitgang in 3 weken;
Gewicht 4,5 kg
borstomvang 4 cm
benen 5 cm
armen 1 cm +
Week 3 begon niet echt goed door [overdreven]paniek voetbal.
De innamen heb ik verhoogd eerst naar 40 mg en later naar 50 mg per dag. Merk wel dat 50 mg per dag erg zwaar is ik zou het ook niet echt iemand aanraden.
Ik merk wel dat de sets erg makkelijk gaan en een goede pomp in mijn lijf krijg.
Nu de meetbare resultaten;
Gewicht is met iets meer dan een halve kilo toegenomen. [schommelde van de week erg]
Armen zijn gelijk getrokken, links en rechts hebben nu precies de zelfde omvang. [rechts geen vooruitgang....]
Borstomvang is ook bijna het zelfde gebleven
Benen weer in omvang met 1 cm toegenomen!!!
Bf is ietsje onder de 7%
Deze week met 'n nieuw trainingsschema begonnen en ga nog hoger in mijn eiwitten zitten.
Doe ook cardio en buikspier oefeningen zonder belasting maar steeds enkele sec. vasthouden tot ze branden.
Kortom "weinig" meetbare winst maar voor mijn gevoel begint alles een stuk strakker te worden en ik ben erg tevreden met de behaalde resultaten tot nu toe [en dat's het belangrijkste voor mij!!]
Grtzzzzz Ax
P.S totale vooruitgang in 3 weken;
Gewicht 4,5 kg
borstomvang 4 cm
benen 5 cm
armen 1 cm +
Comment