Week 3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Week 3

Week 3 zit er op. De winst is niet erg groot meer maar ik ben wel een stuk droger geworden [ook door de cardio,verlaging van mijn carbs en verhoging eiwitten] vooral op mijn armen, schouders.
    Week 3 begon niet echt goed door [overdreven]paniek voetbal.
    De innamen heb ik verhoogd eerst naar 40 mg en later naar 50 mg per dag. Merk wel dat 50 mg per dag erg zwaar is ik zou het ook niet echt iemand aanraden.
    Ik merk wel dat de sets erg makkelijk gaan en een goede pomp in mijn lijf krijg.

Nu de meetbare resultaten;

Gewicht is met iets meer dan een halve kilo toegenomen. [schommelde van de week erg]
    Armen zijn gelijk getrokken, links en rechts hebben nu precies de zelfde omvang. [rechts geen vooruitgang....]
    Borstomvang is ook bijna het zelfde gebleven
    Benen weer in omvang met 1 cm toegenomen!!!
    Bf is ietsje onder de 7%

Deze week met 'n nieuw trainingsschema begonnen en ga nog hoger in mijn eiwitten zitten.
    Doe ook cardio en buikspier oefeningen zonder belasting maar steeds enkele sec. vasthouden tot ze branden.

Kortom "weinig" meetbare winst maar voor mijn gevoel begint alles een stuk strakker te worden en ik ben erg tevreden met de behaalde resultaten tot nu toe [en dat's het belangrijkste voor mij!!]

Grtzzzzz Ax

P.S totale vooruitgang in 3 weken;

Gewicht 4,5 kg
    borstomvang 4 cm
    benen 5 cm
    armen 1 cm +

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Hele mooie vooruitgang hoor Ax
    Is bekend met winstrol dat je niet heel veel aankomt maar dat je shape des te beter wordt.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

4,5kg in 3 weken dat vind ik toch wel

die 50mg is niet aan te raden , omdat het zwaar is , bedoel je dan psychisch of lichamelijk dat je je slecht voelt.

Doe zo verder AX , ziet er toch wel goed uit vind ik.
      Nog 3 weken te gaan zeker?
      Hou ons op de hoogte .

Comment

Had overigens zelf geen last van 50mg per dag.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] ]Is bekend met winstrol dat je niet heel veel aankomt maar dat je shape des te beter wordt.
          Ja dat is duidelijk te merken Mr.C. Mijn schouders, biceps, triceps krijgen plots een erge harde look. Wat ook opvalt is dat mijn schouders een stuk breder worden en mijn benen worden echt zichtbaar dikker.
          Mijn armen tonen gestrekt dikker maar mijn piek is niet echt veel toe genomen. Blijf rond de 42 cm hangen.
          Maar nogmaals, het resultaat vind ik wel top!
          Van de winter maar een " echt" kuurtje

Grtzzzz Ax
          DUM SPIRI SPERO

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] ]die 50mg is niet aan te raden , omdat het zwaar is , bedoel je dan psychisch of lichamelijk dat je je slecht voelt.
            Ik bedoel echt lichamelijk Moody. Soms erg duizelig [wazig in mijn hoofd] of een flinke druk in mijn hoofd vooral s'morgens als ik mijn eerste 10 mg genomen heb. Het is erg belangrijk om het zo verspreid mogelijk over de dag te nemen.
            Ik drink me echt ongans overdag.

Grtzzzz Ax
            DUM SPIRI SPERO

Comment

Helemaal niets mis met deze gains Ax, toppie hoor!

Comment

Klinkt goed, als het vnl spieren is geweest en je bf% naar beneden is gegaan heb je per saldo dus al meer dan die 4,5 kg.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Axor B. @ Jun. 23 2003,17:11)]Ik bedoel echt lichamelijk Moody. Soms erg duizelig [wazig in mijn hoofd] of een flinke druk in mijn hoofd vooral s'morgens als ik mijn eerste 10 mg genomen heb.
                  Axor resultaten zijn prima, met alleen winstrol mag je echt niet klagen.

Betr. de bijwerkingen, da's vreemd. Heb dat nog nooit gehoord als bij werking van alleen Winstrol. Gebruik je nog iets anders (evt. supps). Neem je s'morgens de winstrol op je nuchtere maag? zoja neem anders eerst een proteine shake, en daarna pas je winstrol. Hoeveel kcal eet je per dag?

Heb je je bloeddruk al gecontroleerd?
                  What's the difference between your wife and your gear?
                  They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
                  I also love them both, and can't live without them.

Comment

Diet, ik NAM s'morgens na mijn voeding, shake en daarna vast, 20 mg in maar dat heb ik terug gebracht naar 10 mg en de rest verdeeld over de dag.
                    Het is hoogstwaarschijnlijk mijn bloeddruk die [tijdelijk] even stijgt.
                    Mijn hiudige innamen zit rond de 2600-2800 Kcal. maar zal het even opnieuw berekenen omdat ik veel carbs geschrapt heb.

Grtzzzzz Ax
                    DUM SPIRI SPERO

Comment

Netjes hoor een BF van 7 %

Comment

De winstrol lijkt er nu ECHT in te gaan hakken..... mennnnn ik weet niet wat me overkomt  
                        Op mijn borstspieren kan je gewoon de horizontale spiervezels zien liggen, niet normaal meer en mijn schouders, vooral achter, groeien echt "enorm"
                        Wordt ook steeds droger, alle aderen beginnen met de dag meer aan de oppervlakte te komen. [hals, schouders, borst, biceps, triceps, benen en onderarmen]
                        Ik moet mijn cal. innamen iets gaan verhogen, was al enkel dagen bezig om mijn koolhydraten flink te schrappen en kennelijk mist dat zijn uitwerking niet, maar mijn bf mag NIET meer gaan zakken!

Moest ik ff kwijt....  

Grtzzzzzz Ax  

P.S Wie zegt dat je NIET kan groeien op een oral only kuurtje weet niet waar die over praat!!

DUM SPIRI SPERO

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Axor B. @ Jun. 25 2003,16:59)]De winstrol lijkt er nu ECHT in te gaan hakken..... mennnnn ik weet niet wat me overkomt  
                          Op mijn borstspieren kan je gewoon de horizontale spiervezels zien liggen, niet normaal meer en mijn schouders, vooral achter, groeien echt "enorm"
                          Wordt ook steeds droger, alle aderen beginnen met de dag meer aan de oppervlakte te komen. [hals, schouders, borst, biceps, triceps, benen en onderarmen]
                          Ik moet mijn cal. innamen iets gaan verhogen, was al enkel dagen bezig om mijn koolhydraten flink te schrappen en kennelijk mist dat zijn uitwerking niet, maar mijn bf mag NIET meer gaan zakken!

Moest ik ff kwijt....  

Grtzzzzzz Ax  

P.S Wie zegt dat je NIET kan groeien op een oral only kuurtje weet niet waar die over praat!!
                          Dat van een beetje winstrol Ax, niet slecht, helemaal niet slecht.

Grtz

Comment

tover smartjes.
                            zit je nu op 50mg, ax?

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Axor B. @ Jun. 25 2003,16:59)]maar mijn bf mag NIET meer gaan zakken!
                              Dat we dat Ax nog eens zouden horen zeggen, wie had dat gedacht...

Maar goed, gaat hartstikke lekker dus begrijp ik!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X