idd
10 weken kuur
Collapse
X
-
tjonge jullie doen alsof alleen dmv jullie schema resultaten kunnen gehaald worden! komaan hé!
als jullie mij afraden tren te nemen oké! maar het blijft mijn keuze toch!?
maar drm moeten jullie niet zo belachelijk doen omdat jullie "ervaren" "bodybuilders" altijd alles bij het juiste eind hebben!
ik zal later wel fotos posten van voor en na, dan aan jullie te oordelen of ik al dan niet een "typisch voorbeeld " ben
grtz
Comment
-
Laat je niet zo opnaaien torres.
Je moet uiteindelijk natuurlijk zelf de keuze maken wat je doet of je wel of geen tren gebruikt.
Maar wil je wel nog 1 raad geven je neemt test prop en 2 keer per week is echt te weinig, je zei dat je 300mg dus 3 ml gaat nemen dus gewoon om de dag 1ml zetten. Want je zet je tren ook 3 keer per week dus neem je de prop in dezelfde spuit mee.
En natuurlijk groei je van deze kuur en niet alleen van de schemas hier alleen ik zou wel nadenken over diegene van wie je je raad krijgt want hij is echt geen goede raadgever.
Zou als ik jou was een tijd lang alles gaan afspeuren op het net over alle as en dan heb je misschien een andere kijk erop en zal je zien dat je raadgever het niet het beste met je voor heeft.eat eat eat and look like a freak!
Comment
-
Originally posted by torres View Posttjonge jullie doen alsof alleen dmv jullie schema resultaten kunnen gehaald worden! komaan hé!
als jullie mij afraden tren te nemen oké! maar het blijft mijn keuze toch!?
maar drm moeten jullie niet zo belachelijk doen omdat jullie "ervaren" "bodybuilders" altijd alles bij het juiste eind hebben!
ik zal later wel fotos posten van voor en na, dan aan jullie te oordelen of ik al dan niet een "typisch voorbeeld " ben
grtz
Je doet met u lichaam wat je wilt maar kom dan ook geen vragen meer stellen want de meeste zullen nu wel denken, waarom antwoord geven als hij het toch niet aanneemt
Grtzstil growing
Comment
-
Tijd voor een update:
Ik ben nu bijna 2 weken ver in mijn kuur en moet zeggen dat het wel goed verloopt allemaal. soms wat pijn van het injecteren na 30 uur maar de pijn trekt weer snel weg als ik het goed masseer en de as verwarm..
eerste week niet echt heeel veel gevoeld maar deze week toch een goede pomp gehad.. Na paar setjes borst moet ik toch vaak even lucht happen
qua krachttoename heb ik deze week toch wel wat gevoeld.. alles gaat een stuk makkelijker moet ik zeggen..
MAAR : lievehemel wat doet die testo met me!!!
gisteren openbare sauna geweest, kon het zwembad nog niet uit want liep constant met een paal in mijn broek niet normaal
eens de sauna in kon ik er een tijd niet meer uit want kon echt niet opstaan zo, als er nog maar een meisje te bespeuren valt wordt hij wakker is toch klote man :d
eerste weken zie je mij daar niet terug!
voor de rest begint physiek toch goed te groeien vooral de schouders vallen reuzemee! borst begint de juiste vorm te krijgen en vooral de armen zijn beton gedurende heel de week!
IK zal morgen mijn stats nog eens opnieuw meten..
spiermassa is wel toegenomen met een kleine 4 kilo dus das wel mooi.. verder let ik wel zeer goed op mijn voeding!
GRTZ torres
Comment
-
Originally posted by torres View PostIk heb toch gezegd dat ik de tren 3maal per week ging zetten, dus het is de tren acetate..
ik ga het houden op 300mg per week want moet ook begrijpen dat het heftig is en dat mijn lichaam het nog moet wennen.
Had maandag 150 mg geprikt en juist nog eens geprikt met 75 mg tren acetate en vrijdag weer 75 mg, zo zit ik toch aan 300 mg per week en goed verdeeld.
volgende week begin ik dan met de combi tren a + test prop..
De test ga ik ook op 300 mg per week houden maar wel 2 keer per week prikken. (maandag en vrijdag)
Grtz?
ook ik vind het erg vroeg voor een kuur.greetzz.
Comment
-
Originally posted by torres View PostTijd voor een update:
Ik ben nu bijna 2 weken ver in mijn kuur en moet zeggen dat het wel goed verloopt allemaal. soms wat pijn van het injecteren na 30 uur maar de pijn trekt weer snel weg als ik het goed masseer en de as verwarm..
eerste week niet echt heeel veel gevoeld maar deze week toch een goede pomp gehad.. Na paar setjes borst moet ik toch vaak even lucht happen
qua krachttoename heb ik deze week toch wel wat gevoeld.. alles gaat een stuk makkelijker moet ik zeggen..
MAAR : lievehemel wat doet die testo met me!!!
gisteren openbare sauna geweest, kon het zwembad nog niet uit want liep constant met een paal in mijn broek niet normaal
eens de sauna in kon ik er een tijd niet meer uit want kon echt niet opstaan zo, als er nog maar een meisje te bespeuren valt wordt hij wakker is toch klote man :d
eerste weken zie je mij daar niet terug!
voor de rest begint physiek toch goed te groeien vooral de schouders vallen reuzemee! borst begint de juiste vorm te krijgen en vooral de armen zijn beton gedurende heel de week!
IK zal morgen mijn stats nog eens opnieuw meten..
spiermassa is wel toegenomen met een kleine 4 kilo dus das wel mooi.. verder let ik wel zeer goed op mijn voeding!
GRTZ torres
Comment
-
@KING36 deze discussie hebben we hier al eens gehad!
het was mijn keuze, ik voel mij goed ik groei goed , ik zet juist een logje erop en kom jij even vertellen wat ik moet doen?
ik post gwn de resultaten ervan, wil het gwn plezant houden hier begrijp je?
GRTZ
Comment
-
Originally posted by king36 View Postdecaatje voor acht weken en dan 200 ml per week met een test erbij 250 ml per week is genoeg om voor de eerste keer te groeien
ook ik vind het erg vroeg voor een kuur.greetzz.
greetz
Comment
-
-
Originally posted by torres View Post@KING36 deze discussie hebben we hier al eens gehad!
het was mijn keuze, ik voel mij goed ik groei goed , ik zet juist een logje erop en kom jij even vertellen wat ik moet doen?
ik post gwn de resultaten ervan, wil het gwn plezant houden hier begrijp je?
GRTZ
en hard ook,bedoel er alleen maar het goede van voor jou lichaam kerel.
daarom zeg ik nogmaals succes en let op je lichaam gozer.greetzz.
Comment
-
natuurlijk begrijp ik jou wel king, weet dat er veel zijn die het op 20 jarige leeftijd afkeuren om te kuren..
ik apprecieer dat ook dat ze mij commentaar geven enz en me eropwijzen wat ik zou gebruiken.
maar maakt niet uit
just keep it pumpin!
Comment
-
Had beloofd mijn stats Na 2 weken eens te posten:
Begin-stats: Armomtrek: 39 cm
Borstomtrek: 102 cm
Gewicht: 87 KG
Na 2 weken: Armomtrek: 40,4 cm
Borstomtrek: 104,5 cm
Gewicht: 91,6 KG
Vandaag aan 3de week begonnen. Heb vandaag getraind als een
KANON(borst-triceps). Vandaag voor het eerst het gevoel gehad dat ik kon pakken wat ik wou van gewichten, ik was mega sterk. De combi test a - Tren is echt top!
Had bij benchpress vandaag 20 kilo (10-10) meer kunnen drukken als vorige week is dat normaal?
Heb natuurlijk ook niet overdreven met de gewichten.. het ging gelijk niets
de pomp komt er meer en meer inzitten!
heb wel het gevoel als ik 2 oefeningen borst doe, dat ik het een soort kramp voel ik in mijn schouder.. is wel klote maar mits veel stretching en tussenpauze trekt het wel weer snel weg.
Ook een nadeeltje is dat ik na een paar oefeningen serieus buitenadem val, is toch goed naar lucht happen en veel drinken op dat moment..
voor de rest loopt alles prima hoor, alles staat lekker hard en vorm wordt steeds beter. verschiet al van de resultaten die ik nu behaald heb.. zal wat geven de komende weken
GRTZ torres
Comment
-
Gaat goed kerel. Ben zeer benieuwd wat je uiteindelijk ook overhoudt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment