10 weken kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

idd

Comment

tjonge jullie doen alsof alleen dmv jullie schema resultaten kunnen gehaald worden! komaan hé!
      als jullie mij afraden tren te nemen oké! maar het blijft mijn keuze toch!?
      maar drm moeten jullie niet zo belachelijk doen omdat jullie "ervaren" "bodybuilders" altijd alles bij het juiste eind hebben!
      ik zal later wel fotos posten van voor en na, dan aan jullie te oordelen of ik al dan niet een "typisch voorbeeld " ben

grtz

Comment

Laat je niet zo opnaaien torres.
        Je moet uiteindelijk natuurlijk zelf de keuze maken wat je doet of je wel of geen tren gebruikt.

Maar wil je wel nog 1 raad geven je neemt test prop en 2 keer per week is echt te weinig, je zei dat je 300mg dus 3 ml gaat nemen dus gewoon om de dag 1ml zetten. Want je zet je tren ook 3 keer per week dus neem je de prop in dezelfde spuit mee.

En natuurlijk groei je van deze kuur en niet alleen van de schemas hier alleen ik zou wel nadenken over diegene van wie je je raad krijgt want hij is echt geen goede raadgever.
        Zou als ik jou was een tijd lang alles gaan afspeuren op het net over alle as en dan heb je misschien een andere kijk erop en zal je zien dat je raadgever het niet het beste met je voor heeft.
        eat eat eat and look like a freak!

Comment

oke het is jouw keuze maar je had je op je minst kunnen verdiepen in de stoffen die je gebruikt, want je gebruikt iets waar je niet veel vanaf weet.

Grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by torres View Post
            tjonge jullie doen alsof alleen dmv jullie schema resultaten kunnen gehaald worden! komaan hé!
            als jullie mij afraden tren te nemen oké! maar het blijft mijn keuze toch!?
            maar drm moeten jullie niet zo belachelijk doen omdat jullie "ervaren" "bodybuilders" altijd alles bij het juiste eind hebben!
            ik zal later wel fotos posten van voor en na, dan aan jullie te oordelen of ik al dan niet een "typisch voorbeeld " ben

grtz
            Jij komt hier met een vraag ivm met een kuur, hier wordt u advies gegeven door ervaren gebruikers, en toch sla je deze in de wind. Waarom dan de vraag en nu weer dit belachelijk antwoordt.

Je doet met u lichaam wat je wilt maar kom dan ook geen vragen meer stellen want de meeste zullen nu wel denken, waarom antwoord geven als hij het toch niet aanneemt

Grtz
            stil growing

Comment

Tijd voor een update:

Ik ben nu bijna 2 weken ver in mijn kuur en moet zeggen dat het wel goed verloopt allemaal. soms wat pijn van het injecteren na 30 uur maar de pijn trekt weer snel weg als ik het goed masseer en de as verwarm..
              eerste week niet echt heeel veel gevoeld maar deze week toch een goede pomp gehad.. Na paar setjes borst moet ik toch vaak even lucht happen
              qua krachttoename heb ik deze week toch wel wat gevoeld.. alles gaat een stuk makkelijker moet ik zeggen..

MAAR : lievehemel wat doet die testo met me!!!
              gisteren openbare sauna geweest, kon het zwembad nog niet uit want liep constant met een paal in mijn broek niet normaal
              eens de sauna in kon ik er een tijd niet meer uit want kon echt niet opstaan zo, als er nog maar een meisje te bespeuren valt wordt hij wakker is toch klote man :d
              eerste weken zie je mij daar niet terug!

voor de rest begint physiek toch goed te groeien vooral de schouders vallen reuzemee! borst begint de juiste vorm te krijgen en vooral de armen zijn beton gedurende heel de week!
              IK zal morgen mijn stats nog eens opnieuw meten..
              spiermassa is wel toegenomen met een kleine 4 kilo dus das wel mooi.. verder let ik wel zeer goed op mijn voeding!

GRTZ torres

Comment

Ik heb toch gezegd dat ik de tren 3maal per week ging zetten, dus het is de tren acetate..
                ik ga het houden op 300mg per week want moet ook begrijpen dat het heftig is en dat mijn lichaam het nog moet wennen.
                Had maandag 150 mg geprikt en juist nog eens geprikt met 75 mg tren acetate en vrijdag weer 75 mg, zo zit ik toch aan 300 mg per week en goed verdeeld.
                volgende week begin ik dan met de combi tren a + test prop..
                De test ga ik ook op 300 mg per week houden maar wel 2 keer per week prikken. (maandag en vrijdag)

Grtz?
                decaatje voor acht weken en dan 200 ml per week met een test erbij 250 ml per week is genoeg om voor de eerste keer te groeien

ook ik vind het erg vroeg voor een kuur.greetzz.

Comment

Tijd voor een update:

Ik ben nu bijna 2 weken ver in mijn kuur en moet zeggen dat het wel goed verloopt allemaal. soms wat pijn van het injecteren na 30 uur maar de pijn trekt weer snel weg als ik het goed masseer en de as verwarm..
                  eerste week niet echt heeel veel gevoeld maar deze week toch een goede pomp gehad.. Na paar setjes borst moet ik toch vaak even lucht happen
                  qua krachttoename heb ik deze week toch wel wat gevoeld.. alles gaat een stuk makkelijker moet ik zeggen..

MAAR : lievehemel wat doet die testo met me!!!
                  gisteren openbare sauna geweest, kon het zwembad nog niet uit want liep constant met een paal in mijn broek niet normaal
                  eens de sauna in kon ik er een tijd niet meer uit want kon echt niet opstaan zo, als er nog maar een meisje te bespeuren valt wordt hij wakker is toch klote man :d
                  eerste weken zie je mij daar niet terug!

voor de rest begint physiek toch goed te groeien vooral de schouders vallen reuzemee! borst begint de juiste vorm te krijgen en vooral de armen zijn beton gedurende heel de week!
                  IK zal morgen mijn stats nog eens opnieuw meten..
                  spiermassa is wel toegenomen met een kleine 4 kilo dus das wel mooi.. verder let ik wel zeer goed op mijn voeding!

GRTZ torres
                  iig succes kerel en hou je lichaam goed in de gaten.greetzz.

Comment

@KING36 deze discussie hebben we hier al eens gehad!
                    het was mijn keuze, ik voel mij goed ik groei goed , ik zet juist een logje erop en kom jij even vertellen wat ik moet doen?
                    ik post gwn de resultaten ervan, wil het gwn plezant houden hier begrijp je?

GRTZ

Comment

Originally posted by king36 View Post
                      decaatje voor acht weken en dan 200 ml per week met een test erbij 250 ml per week is genoeg om voor de eerste keer te groeien

ook ik vind het erg vroeg voor een kuur.greetzz.
                      ik wil nu niet moeilek doen eh maar is 200 ml en 250 ml per week niet wat veel? :P ik denk dat je 200mg en 250mg bedoeld niet? 250mg = 1ml?

greetz

Comment

Originally posted by denjv View Post
                        ik wil nu niet moeilek doen eh maar is 200 ml en 250 ml per week niet wat veel? :P ik denk dat je 200mg en 250mg bedoeld niet? 250mg = 1ml?

greetz
                        dat zie jij goed..ml mg af en toe gooten we het door elkaar heen haha..alsof het niks is kerel.greetzz.

Comment

@KING36 deze discussie hebben we hier al eens gehad!
                          het was mijn keuze, ik voel mij goed ik groei goed , ik zet juist een logje erop en kom jij even vertellen wat ik moet doen?
                          ik post gwn de resultaten ervan, wil het gwn plezant houden hier begrijp je?

GRTZ
                          ik geef alleen mijn mening kerel..toen ik zo oud als jij was en ik wilde toen ook al gebruiken nou dan kreeg ik meteen een beuk voor mn bek.
                          en hard ook,bedoel er alleen maar het goede van voor jou lichaam kerel.

daarom zeg ik nogmaals succes en let op je lichaam gozer.greetzz.

Comment

natuurlijk begrijp ik jou wel king, weet dat er veel zijn die het op 20 jarige leeftijd afkeuren om te kuren..
                            ik apprecieer dat ook dat ze mij commentaar geven enz en me eropwijzen wat ik zou gebruiken.
                            maar maakt niet uit
                            just keep it pumpin!

Comment

Had beloofd mijn stats Na 2 weken eens te posten:

Begin-stats: Armomtrek: 39 cm
                              Borstomtrek: 102 cm
                              Gewicht: 87 KG

Na 2 weken: Armomtrek: 40,4 cm
                              Borstomtrek: 104,5 cm
                              Gewicht: 91,6 KG

Vandaag aan 3de week begonnen. Heb vandaag getraind als een
                              KANON(borst-triceps). Vandaag voor het eerst het gevoel gehad dat ik kon pakken wat ik wou van gewichten, ik was mega sterk. De combi test a - Tren is echt top!
                              Had bij benchpress vandaag 20 kilo (10-10) meer kunnen drukken als vorige week is dat normaal?
                              Heb natuurlijk ook niet overdreven met de gewichten.. het ging gelijk niets
                              de pomp komt er meer en meer inzitten!
                              heb wel het gevoel als ik 2 oefeningen borst doe, dat ik het een soort kramp voel ik in mijn schouder.. is wel klote maar mits veel stretching en tussenpauze trekt het wel weer snel weg.
                              Ook een nadeeltje is dat ik na een paar oefeningen serieus buitenadem val, is toch goed naar lucht happen en veel drinken op dat moment..

voor de rest loopt alles prima hoor, alles staat lekker hard en vorm wordt steeds beter. verschiet al van de resultaten die ik nu behaald heb.. zal wat geven de komende weken

GRTZ torres

Comment

Gaat goed kerel. Ben zeer benieuwd wat je uiteindelijk ook overhoudt.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X