Ik zit dus zelf ook te denken om tijdens een kuur met deca, susta en dbol. Alleen mijn eiwitten te verhogen, omdat ik al aan vetpercentage van 18% zit. Ik zit zelf te denken om dan weinig oefeningen en sets voor een spiergroep te doen, maar wel gigantisch zwaar. Het schijnt dat als je minder lang traint, minder calorien verbrand, dus zou ik minder koolhydraten hoeven nuttigen. Is dit verstandig ?
Mijn kuur voor de winter.
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (diet4ever @ Jul. 18 2003,08:38)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Jul. 18 2003,07:44)]Heel scherp
Deca zou van norma zijn maar is later veranderd naar Yellow-tops.
Maar uh... ben je van je geloof afgestapt ik zie HCG op je foto staan. Dacht dat jij dat NOOIT gebruikte?
Heb het meer voor het geval dat genomen.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Wil de Bras @ Jul. 18 2003,13:23)]Ik zit dus zelf ook te denken om tijdens een kuur met deca, susta en dbol. Alleen mijn eiwitten te verhogen, omdat ik al aan vetpercentage van 18% zit. Ik zit zelf te denken om dan weinig oefeningen en sets voor een spiergroep te doen, maar wel gigantisch zwaar. Het schijnt dat als je minder lang traint, minder calorien verbrand, dus zou ik minder koolhydraten hoeven nuttigen. Is dit verstandig ?
Is een massa kuur die je beschrijft.
Vandaar de propionaat in mijn geval. Nadeel is het vele injecteren
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Jul. 18 2003,13:27)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Wil de Bras @ Jul. 18 2003,13:23)]Ik zit dus zelf ook te denken om tijdens een kuur met deca, susta en dbol. Alleen mijn eiwitten te verhogen, omdat ik al aan vetpercentage van 18% zit. Ik zit zelf te denken om dan weinig oefeningen en sets voor een spiergroep te doen, maar wel gigantisch zwaar. Het schijnt dat als je minder lang traint, minder calorien verbrand, dus zou ik minder koolhydraten hoeven nuttigen. Is dit verstandig ?
Is een massa kuur die je beschrijft.
Vandaar de propionaat in mijn geval. Nadeel is het vele injecteren
Greets...
Comment
-
Growing is like sex you can never get enough...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Riki @ Jul. 18 2003,13:51)]In de muscular development kwam het slecht uit de bus, tis gewoon creatine met suiker kort samengevat. Maar ben wel benieuwd.
Grtz
Maar inderdaad verschillen de meningen over dit merk. Omdat ik zelf nooit gebruik en ik 2 gasten ken die de citroen versie hebben en er goed op gaan dacht ik gewoon proberen.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Jul. 18 2003,13:54)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Riki @ Jul. 18 2003,13:51)]In de muscular development kwam het slecht uit de bus, tis gewoon creatine met suiker kort samengevat. Maar ben wel benieuwd.
Grtz
Maar inderdaad verschillen de meningen over dit merk. Omdat ik zelf nooit gebruik en ik 2 gasten ken die de citroen versie hebben en er goed op gaan dacht ik gewoon proberen.
Greets...
Grtz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Jul. 18 2003,14:12)]Yep, hebben nog nooit AS gebruikt maar wel eerder creatine.
Gaan er echt lekker op voor zover dat kan met een supplement.
Greets...
Grtz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Riki @ Jul. 18 2003,15:11)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Jul. 18 2003,14:12)]Yep, hebben nog nooit AS gebruikt maar wel eerder creatine.
Gaan er echt lekker op voor zover dat kan met een supplement.
Greets...
Grtz
tja tja, goede creatine is ook al duur, die goedkope shit heb je niks aan. En dan dextrose erbij, tja.
Heb best goede results gehoord van cell-tech, maar ook slechte, maar de meeste waren goed, dus ga er vanuit dat het wel werkt. het is wel duur dat is waar, maarja, onze hele sport is duur toch?
Comment
-
Was € 123,00 en een beetje kwijt bij Bardolino dus duur is het zeker.
Als het niet blijkt te werken is het zonde van het geld dat is duidelijk maar als je het niet probeerd...
Zou een hele goede en nuttige toevoeging kunnen zijn tijdens mijn kuur.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Jul. 18 2003,15:23)]Was ? 123,00 en een beetje kwijt bij Bardolino dus duur is het zeker.
Als het niet blijkt te werken is het zonde van het geld dat is duidelijk maar als je het niet probeerd...
Zou een hele goede en nuttige toevoeging kunnen zijn tijdens mijn kuur.
Greets...
Allejezus
Die stichting moet er maar snel komen, ze gaan voor 35 $ in the US over de toonbank (retail price)
Grtz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (maxloader @ Jul. 20 2003,14:35)]Mr.C, heb net 8 kg keurige spiermassa gewonnen in 8 weken met alleen 1 ampul norma per week. Was mijn eerste kuur overigens, voorzichtig beginnen dacht ik maar. Is zo'n kuur als die van jouw normaal als je verder komt?
Onmogelijk. Sorry hoor maar dat is niet van de deca. 200mg per week legt je eigen test-produktie plat maar meer ook niet
Ik geloof best dat je 8kg bent aangekomen begrijp me niet verkeerd maar dat is gegarandeerd dankzij een heel goed trainingsprogramma en een nog veel beter dieet.
Of mijn kuur normaal is als je verder bent...nee eigenlijk niet maar ik ben nu eenmaal een beetje gek
Zou het niemand aanraden net als Jack zijn kuur niet aan iemand aanraad mag ik hopen ( behalve Bruce misschien )
Een voorbeeld van een "normale" kuur zou kunnen zijn;
Week 1 t/m 8 400mg deca
Week 1 t/m 8 500mg sust
Week 1 t/m 6 40mg d-boll per dag.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment