Kuurtje jack voor de winter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hé Jack,
    Ik heb alleen maar verstand van de lichtere kuren, zoals Deca, Primo, Winny en Oxandrolone, dus misschien heb ik geen recht van spreken, maar ik vind je kuur bijzonder zwaar. Wel bewonder ik je totale toewijding! Dianabol heeft een halfwaardetijd van ca. 4 uur, dus die moet je verspreid over de dag nemen, toch? 40 mg. lijkt mij trouwens zat in combinatie met de rest. 70 Mg. ineens is wel een enorme klap voor je lever! Vergeef me, het is goed bedoeld  
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Sep. 02 2003,14:14)]Hé Jack,
      Ik heb alleen maar verstand van de lichtere kuren, zoals Deca, Primo, Winny en Oxandrolone, dus misschien heb ik geen recht van spreken, maar ik vind je kuur bijzonder zwaar. Wel bewonder ik je totale toewijding! Dianabol heeft een halfwaardetijd van ca. 4 uur, dus die moet je verspreid over de dag nemen, toch? 40 mg. lijkt mij trouwens zat in combinatie met de rest. 70 Mg. ineens is wel een enorme klap voor je lever! Vergeef me, het is goed bedoeld  
      @ myobolix : ik heb mijn calorie inname ook langzaam verhoogt. Heb het dieet wel iets aangepast, ik denk niet dat ik op dit moment het dieet voor 100% 12 weken volhoud. ik heb het nu op 75/80% en iets andere producten soms.

@Mr. symmetry :
      Er was eens een theorie die beweerde dat je lever een bepaalde afbraak deed, dus b.v. 10 mg. dus als je 20 mg neemt, wordt er 10 mg afgebroken, maar neem je 100 mg dan breekt hij ook 10 mg af. zodoende zou je als je de hele mik in 1x neemt meer overhouden in totaal. nu ik de laatste week echter mijn dboll weer verspreidt gaat het weer vooruit . dus weet nu niet wat beter is.

Vanavond of morgen als ik ff tijd heb volgt er een uitgebreide update van mijn kuur

Comment

Laat daar ook ff het verschil in innemen in terug komen als je wilt. Ben heel benieuwd omdat ik ook nog moet beginnen en het op de "ouderwetse" manier wil doen, verspreiden dus.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

hopelijk ga je het volhouden, maar ben je inmiddels al begonnen want denk dat er veel nieuwschierige mensen jou in de gaten houden.
          pas op voor de eigenaar, niet dat ik bijt maar ben chronisch geil ;-)))

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (pucksem @ Sep. 25 2003,05:38)] hopelijk ga je het volhouden, maar ben je inmiddels al begonnen want denk dat er veel nieuwschierige mensen jou in de gaten houden.
            zie topic "Verslag kuur Jack" een paar topics naar onderen..

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Jack @ Sep. 25 2003,09:42)]
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] (pucksem @ Sep. 25 2003,05:38)] hopelijk ga je het volhouden, maar ben je inmiddels al begonnen want denk dat er veel nieuwschierige mensen jou in de gaten houden.
              zie topic "Verslag kuur Jack" een paar topics naar onderen..  
              Ik kan er ook niet opmaken of je nu wel of nog niet begonnen bent maar ik neem aan van wel.
              Je bulk ziet er goed uit en alleen om al dit dieet te volgen verdien je mijn respect! Het enige wat in mijn ogen ontbreekt is een hoge dosis vitamine B12 en die mag absoluut niet ontbreken als je zo aan het kuren bent, ivm aanmaak van rode bloedlichaampjes.
              Succes en ben erg benieuwd naar je resultaten!!

Grtzzzzzz Ax
              DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

ah, ik zal vitamine B12 eens proberen.

dat dieet, ik volg dat niet helemaal strikt hoor, heb zo dagen dat ik het redelijk haal, maar soms ook net de helft. de ene keer kan ik meer op als de andere, maar het gaat nog steeds goed.

Comment

Wat zijn de gains tot nu toe Jack?

Greets...

Comment

heb tot nu toe 11/12 kg gewonnen, gewicht schommelt een beetje tussen 94 en 95 kg, nog enkele dagen en dan start ik met oxy's. gewicht stijgt nog heel langzaam, kracht gaat beter vooruit. met die oxy's hoop ik weer ff nieuwe explosie te hebben  

edit : oja, vet% is nagenoeg bijna niet gestegen.

Comment

Zonder verhoging van je bf nu op ongeveer 95kg..

Greets...

Comment

da's niet mis, die BF onder bedwang houden.. Ik kan het weten want bij mij is ie lichtjes aan het stijgen, naturel dan wel, maar goed... Een hatelijk gevoel die vetkussentjes stilaan terug te zien komen. (bij mij op mijn buik)

ik zou zeggen... Ga zo door...

Comment

ben sinds een paar weken weer heavy buikspieren aan het trainen, sinds een jaar of 2 had ik normaal nooit zin in.
                          Nu zie ik ze goed als ik ze aanspan, en dat in de bulk.
                          ben echter gisteravond gestart met de oxy's (ja toch voor oxy gekozen ipv dboll) doe oxy op 100 mg ED en ben nu al een halve kilo zwaarder , dus verwacht dat die abs wel snel zullen verdwijnen door het vocht van de oxies.

ff weekje afwachten wat de oxies gaan doen.
                          heb eten weer iets opgescroefd eet nu 8 extra broodjes rosbief kijken of dat extra vruchten afwerpt.
                          Ecto zijn is aan de ene kant mooi, wnat je zet niet snel vet aan , maar aan de andere kanat doe je net zo hard veel moeite om massa te winnen

ik hou jullie op de hoogte

Comment

Ik denk dat de ecto wel een meso zou willen zijn en andersom..

Als ik het zo lees gaan die oxy`s er behoorlijk inknallen..

Greets...

Comment

Jack hoe gaat het nu met de oxy`s erbij?

Greets...

Comment

ja jack,

vertel is.. hoe gaat het nu met je kuur
                                I live to end the game

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X