Dianabol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Selectief scammen of niet.... Ik adviseer vanaf nu ook iedereen er niet voor te gaan! Je word gewoon genomen door die gasten.
    Beter even moeite doen en in 'vertrouwde bronnen' een lijntje uitgooien!

Ik snap niet dat als die gasten zo makkelijk via internet kunnen handelen alsnog troep verkopen om net iets meer te kunnen verdienen!!!
    stats; 187cm, 98kg, 17% BF

Comment

gelijk ff back 2 earth.... gebeurt ook in the real world....oppassen geblazen jinx informeer je goed.
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
      We like it

Comment

Heb zojuist aangetekend per post via een Nederlandse handelaar nieuwe spulletjes binnengekregen van Prodigy (Methandienone 10mg)
        Ik ga het ff als kickstart gebruiken en als het aanslaat de rest van de kuur
        Sustanon en nakuur bestellen...

Volgens de zoekresultaten hier op het forum niets dan goeds over dit UG lab!!

Nu moet het goed zijn en bedankt voor alle tips etc!
        stats; 187cm, 98kg, 17% BF

Comment

Originally posted by jinx View Post
          Heb zojuist aangetekend per post via een Nederlandse handelaar nieuwe spulletjes binnengekregen van Prodigy (Methandienone 10mg)
          Ik ga het ff als kickstart gebruiken en als het aanslaat de rest van de kuur
          Sustanon en nakuur bestellen...

Volgens de zoekresultaten hier op het forum niets dan goeds over dit UG lab!!

Nu moet het goed zijn en bedankt voor alle tips etc!
          Ik vind de data indeze post nu niet echt bijdragen aan het karakter van het board. MODS!

Comment

Originally posted by Riki View Post
            Ik vind de data indeze post nu niet echt bijdragen aan het karakter van het board. MODS!
            Ja Riki?
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Riki View Post
              sow... mooi geschreven, ambtenaar ofzo?

lees steeds meer positieve berichten over prodigy, een pix zou t afmaken jinx

wel ff laten weten hoe je kuur verloopt he, mogen je knallen suc6... eind goed all goed
              We like it

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Ja Riki?
                Manier van bestellen etc. Er zitten hier ook tieners op het board.....Vind het niet gepast.

Grtz

Comment

Tieners moeten zoiezo niet gaan kuren. Snap wel waar je op doelt, maar om iemands post te verwijderen/aan te passen omdat hij op een ongebruikelijke manier zijn waar besteld...
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X