Dianabol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Been View Post
    Na een week zou je toch wel wat moeten merken van een aardige pomp hoofdpijn en slaap problemen en niet te vergeten vocht vasthouden.
    Nog geen gewicht winst?

35mg is zat hoor.
    .

ik had veel dorst heb en een droge mond bij het gebruik van dianabol.
    Ook moeite met slapen en een beetje licht in me hoofd.
    En moest veel plassen.
    Toen zat ik pas in me opbouw zat toen op 30 mg,was net een week bezig

Comment

Originally posted by schiedam View Post
      Ik had thaise dianabol roze pilletjes van 5 mg met een soort van zittend poppetje er in gegrafeerd.
      Ik heb er 400 en me kuur gaat er als volgd uit zien.

Opbouw.2-4-6 en de 4e dag op 8
      Dan 6 weken op 8 dus 40 mg.
      Afbouw 6-6-6-4-4-4-2-2-2-2-2.
      En zo dien nodig me nakuur anders geen na kuur.

Aan me einde van me kuur 8 kilo over gehouden en geen na kuur nodig gehad.
      Ging als een speer en enorm veel kracht.
      begrijp ik nou dat je nog een keer d-boll gaat gebruiken?

Comment

Originally posted by quibus View Post
        begrijp ik nou dat je nog een keer d-boll gaat gebruiken?
        Nee dat was van een oud form,
        Als voorbeeld.

Comment

Originally posted by elpadrone View Post
          nee niet echt , te duur ,onbetrouwbaar en je gegevens worden opgeslagen op de databank van de site, dus ben je geregistreerd. je kan beter gewoon brutaal zijn en wat mensen vragen.
          Als je de goede hebt is het net een pak goedkoper, betrouwbaarder, zeker echt, en gegevens worden nooit opgeslagen, de dealers zijn geen idioten, elk geregistreerd crimineel feit kan tot een hogere straf leiden als ze gepakt worden. De plaatselijke dealertjes hier vragen woekerprijzen.

Natuurlijk zijn dat niet de roids4u.com of cheaproidshere.com en dergelijke sites.
          the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
            Als je de goede hebt is het net een pak goedkoper, betrouwbaarder, zeker echt, en gegevens worden nooit opgeslagen, de dealers zijn geen idioten, elk geregistreerd crimineel feit kan tot een hogere straf leiden als ze gepakt worden. De plaatselijke dealertjes hier vragen woekerprijzen.

Natuurlijk zijn dat niet de roids4u.com of cheaproidshere.com en dergelijke sites.
            ok maar had t dan ook over de sites waar je eerst je in moet schrijven als member om te bestellen,dat wil zeggen dat je gegevens bewaard worden om je shopping kar in te zien en snellere toegang te krijgen,en vervolgens je je credit card gegevens moet geven. ik had msschn even duidelijker moeten zijn, deze sites garanderen vaak de echtheid op iedere pagina om te overtuigen, jinx had t over united pharmacy en dat is zeker een van die sites!
            en de "dealertjes" hier zijn vaak goedkoper dan die sites hoor! het verschil is vaak alleen het merk, hierover zullen de meningen wel verschillen maar ben toch blij dat we ug labs hebben
            uut grunn!

Comment

wil niet zeggen dat t altijd troep is wat je krijgt maar die kans is natuurlijk altijd aanwezig. als je t dan hebt en t is wel bagger dan kun je geen verhaal halen, als je t bij iemand in de omgeving haalt en t is bagger kun je altijd terug gaan en die persoon s even "aanspreken"
              uut grunn!

Comment

Originally posted by elpadrone View Post
                ok maar had t dan ook over de sites waar je eerst je in moet schrijven als member om te bestellen,dat wil zeggen dat je gegevens bewaard worden om je shopping kar in te zien en snellere toegang te krijgen,en vervolgens je je credit card gegevens moet geven. ik had msschn even duidelijker moeten zijn, deze sites garanderen vaak de echtheid op iedere pagina om te overtuigen, jinx had t over united pharmacy en dat is zeker een van die sites!
                en de "dealertjes" hier zijn vaak goedkoper dan die sites hoor! het verschil is vaak alleen het merk, hierover zullen de meningen wel verschillen maar ben toch blij dat we ug labs hebben
                UP is een bekende scammer. Dat had je kunnen vinden met 3 seconden zoeken.

Dik geneukt dus.

Anabolic Steroids, Bodybuilding Discussion Forums - Steroidology - A must read for steroid mail orders!!!!

Aan de echte goede sites kunnen dealertjes nooit tippen. Die zitten nagenoeg direct bij de bron. Als een site credit cards accepteerd zit het niet goed, en zou er al een belletje moeten gaan rinkelen. Die zijn veel te traceerbaar, daarom net dat de echte site alleen western union acceptere of egold.
                Last edited by Genjuro; 25-02-2008, 18:37.

Comment

[quote=Genjuro;423031]UP is een bekende scammer. Dat had je kunnen vinden met 3 seconden zoeken.

Dik geneukt dus.

Anabolic Steroids, Bodybuilding Discussion Forums - Steroidology - A must read for steroid mail orders!!!!

goeie link, wat heeft die gast n hoop sites zeg! had een paar van die sites wel s gezien, wist t dan toevallig van up maar had niet gedacht dat het er zoveel waren van dezelfde persoon.
                  uut grunn!

Comment

Wat een vuile hufter... En maar volhouden via de mail 'all our products are lab tested'

Ben 2 jaar geleden verhuisd naar het zuiden en hier is niet veel te vinden (althans ik moet de bollenboeren nog zien te vinden) en ik dacht 'ach ik probeer het eens via internet'

Heb trouwens ook nog Nolvadex liggen van hem (Zymoplex 20mg) zouden die ook nep zijn?

Is er eigenlijk een scammer-lijst op dit forum of mag dat om gedrag technische redenen niet?
                    stats; 187cm, 98kg, 17% BF

Comment

Hier doen we dus niet aan kerel. Lees de forumregels nog maar eens na, en je ziet dat dit niet gewaardeerd wordt.
                      Last edited by GeneralIx; 26-02-2008, 18:45. Reason: Overtreding forumregels.

Comment

sorry, ik heb de regels nog eens gelezen en het zal niet meer voorvallen

Comment

Maar wat zei je dan?!

Comment

Het idee achter een waarschuwing is dat de persoon in kwestie het niet nog eens zegt zwaan.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Niet?

Comment

Originally posted by jinx View Post
                                Wat een vuile hufter... En maar volhouden via de mail 'all our products are lab tested'

Ben 2 jaar geleden verhuisd naar het zuiden en hier is niet veel te vinden (althans ik moet de bollenboeren nog zien te vinden) en ik dacht 'ach ik probeer het eens via internet'

Heb trouwens ook nog Nolvadex liggen van hem (Zymoplex 20mg) zouden die ook nep zijn?

Is er eigenlijk een scammer-lijst op dit forum of mag dat om gedrag technische redenen niet?
                                Probleem is dat er vele scammers selectief scammen, en niet altijd, om zo nog enige twijfel te laten gaan over hun producten. Dus het is deels bronnen vermelden, waardoor dit forum in een lastig parket kan komen te zitten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X