new cycle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• new cycle

Wat vinden jullie van deze cycle mannen.

week 1 t/m 8 500 mg test e
    week 1 t/m 8 400 mg boldenone

week 9 t/m 16 100 mg test prop eod
    week 9 t/m 16 100 mg masteron prop eod

insuline week 2 t/m 5
    en misschien week 10 t/m 13 als het me bevalt want dat is nieuw
    Eerst 2 eenheden en dan kijken hoe het gaat.

nakuur met nolva

Doel droge massa winnen dus naar de 94 toe bij 9 a 10%
    Eten is schoon met af en toe cheatmaaltijdje

Stats 90 kilo 1.79 bij +- 13%

Trainen is 2 keer kickboksen en 3 keer bb en bij elke training doe ik 30 min cardio erna op hartslag 140. Als het me niet bevalt ga ik naar 1 keer kickboksen terug.
    eat eat eat and look like a freak!

Zou die steady state cardio eruit flikkeren. Doe je het voor je conditie ben je beter af met een hiit variant of tabata's, doe je het voor vetverlies zit je je bulk alleen maar in de weg.

@ kuurtje zelf
    Vanwaar de insuline bij die doseringen? Meen dat Leipe Ouwe eens wat vertelde over de verhoogde hgh productie van je lichaam bij dikke doses test, maar 500mg is erg beschaafd lijkt me dan. Verbeter me als ik het verkeerd zie.
    Welke variant van boldenone wil je gebruiken, boldenone undecylenaat of boldenone undecanoaat? En waarom hier je keuze voor boldenone, terwijl je er eerder toch niet zo positief over was?
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

scherp general

maar eeh ik had test e zowieso langer door getrokken, bold moet volgens mij op 600 mg, dacht ook wat langer doortrekken

8 wkn vindt ik te kort aangezien t pas in wk 5 volledig in zn piek (normale dosis) gaat zitten zegmaar heb je (maar) 3 effectieve weken, kom je er net in ga je er mee stoppen.... das beetje jammer

weet niet of masteron samen gaat met test e en bold....anders had ik die gwoon gestart in wk 9.....test p zou ik pas vanaf wk 12 doen.

insuline heb ik te weinig verstand van

welk merk heb je btw?
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
      We like it
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Insuline is toch pas intressant bij lang durig gebruik?
        Warom niet gewoon test en deca?
        Who's the Chef

Comment

haha nee insuline moet juist maar 4 weken!!!!!

vanwaar bold? welk merk heb je aangezien gg 250mg/1ml is. Dit zou ik doen...
          1-12 bold 500mg
          1-10 test enth 500mg
          11-16 test p 100mg eod
          11-16 mast 100mg eod

zet ff je insuline schema neer en voeding rond je insuline gebruik

Comment

hmmm dan verwar ik het met iets anders
            Who's the Chef

Comment

@ general inderdaad scherp maar had nog 2 vials ervan dus dacht moet toch op he En omdat ik niet supermassa hoef te winnen is boldenone wel een goed produkt aangezien je niet veel maar wel goede spieren ermee pakt.

Doe de cardio niet voor conditie maar voor vetverbranding en die hou ik er echt in want vind dat echt heerlijk en werkt heel goed voor mij om 30 min na training te doen ben de laatste weken al echt hard in me vet omlaag gegaan terwijl me voeding nog niet goed schoon is.
              Op een insuline only kan je al de eerste keer een paar kilo op pakken general en de jongen waat ik samen mee doe doet het altijd en zei probeer het een keer dus vandaar dit keer er ook bij.

@ been deca gebruik ik niet aangezien het best een zwaar middel is en toch een redelijke libido verminderaar en een vochtpakker teveel nadelen eraan zitten dus voor mij om het erbij te doen. De test e is meer dan genoeg al kwa vochtpakken.

@ punani Alles is van gg dus dan vergis ik me en is het 500 mg pw.
              IK ga op aanraden van jullie de test e doortrekken naar 10 weken.
              En de boldenone zet ik tot het op is en zal ook rond de 10 weken zijn en dan vanaf 11 t/m 16 de prop en masteron.

De insuline ga ik beginnen met postworkout 2 eenheden de eerste week( dus zet alleen na het trainen dus 3 keer per week) en dan kijken hoe het gaat misschien nog opvoeren naar 4 tot max 6. Bij 2 eenheden neem ik erna 50 gr dextrose en een grote maaltijd na een uur.
              Als ik het opvoer tot 4 wat ik denk dat de max gaat worden zal ik 80 a 90 gr dextrose erna nemen en een uur later weer de grote maaltijd.
              eat eat eat and look like a freak!

Comment

Zou die Bold doortrekken tot wk 16. Duurt erg lang voor het werkt. Tevens zou ik de dosering wat optrekken. Naar 600mg ew. Rest is prima.

Grtz

Comment

Oké. bedankt weer wat geleerd. Welke boldenone variant is het nou overigens?
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

je dextrose inname is veel te hoog.. neem 10gram per 1 iu. verder zou ik wel meer dan 6iu nemen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X