Verslag kuur Jack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 13 2003,17:28)]
    Originally posted by [b
    Citaat[/b] (moody @ Aug. 13 2003,15:02)]Hoe zit het met de vochtopname in je gezicht , valt dat mee van de d-bol van Gs?
    Veel minder als met andere d-boll.

Greets...
    inderdaad, heb er tot nu toe geen last van..

Comment

Hoe snel krijg je dat? Drink gemiddeld zo'n 7 a 8 liter per dag.

grtz

Comment

Veel drinken is alleen maar goed.
        Als je last krijgt is het meestal pas na 1.5 a 2 weken ( in mijn geval )

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

met de akapuxuh merkte ik het al na een paar dagen. iig binnen een week.
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Die had ik ook maar bij mij duurde het iets langer

Greets...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] ]Drink gemiddeld zo'n 7 a 8 liter per dagDrink gemiddeld zo'n 7 a 8 liter per dag
              Hoe krijg je dag in hemelsnaam weg, Riki?? 7-8 liter is heel erg veel!

Grtzzzzzz Ax
              DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Gewoon drinken. Denk misschien wel een liter per 1,5 uur.

Grtz

Comment

eerst wil ik ff vragen of Mr C ff de topic titel wil aanpassen naar "verslag kuru jack". Ik vind het makkelijker alles in 1 topic te hebben.

Ok dan. mijn streven voor de 2e week was over de 90 kg heen komen. dat is deels gelukt, ben 90 kg. af en toe erboven maar meer 89.9/90.0. Dus mijn doel is deels gehaald.
                  Eten : begin nu in te komen, eerst vodn ik het een afschuwelijk dieet, ben het nog steeds aan het opvoeren, in 1x invoeren lukt niet. zit op 80 a 85% denk ik. moet dus nog omhoog. Prop heb ik toch maar niet gezet de 2e week. de 1e keer deed weer te veel pijn. nou maakt die pijn niet uit, maar mijn hele poot is dan ook stijf en dat is k*t.

kracht : gaat vooruit met redelijk grote stappen, maar nog nog niet gexplodeerd. dat heb ik meestal eind week 3/ begin week 4. dus afwachten de komende week.

vocht : weinig tot geen last. zie mijn abs nog licht. schouders nog droog. merkte vandaag wel dat bij tricep trainen, werden ze wel heel groot , pompte lekker op, maar definitie was iets minder, normaal heb ik een dikke hoefijzer zitten (tricep is zo'n beetje beste spiergroep ) maar nu alleen een dikke klont. dus toch iets vocht nu.

vet, nog niets zichtbaar vet aangekomen. vet zal nog op procent of 10 liggen. had in het begin gezegd dat ik 8% had, maar dat moest ik corrigeren van bruce want het was minder,  7% of lager.

gaat al met al dus lekker. doel voor week 3 (ik mag graag doelen stellen   ) is de 94 kg. daarna zal het langzamer gaan. wil uiteindelijk voor week 9 a 10 de 100 kg grens hebben. daarna heb ik nog 10 weken te gaan. kijken hoever we dan nog komen.

Comment

Gaat heel erg goed Jack
                    Heb de titel van je topic aangepast, goed zo?

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 19 2003,20:33)]Gaat heel erg goed Jack
                      Heb de titel van je topic aangepast, goed zo?

Greets...
                      dank u.

Vind het persoonlijk net ff te langzaam gaan. ben het vocht van akhupuxuh gewent  

Maar ga toch mijn prop niet laten liggen. dus ga wel maar elke dag een prop zetten, met een half ml deca erbij. dan heb ik geen last van de pijn. en het zorgt net ff voro die extra start in het begin. kan van de week nog mooi,want eind deze week begint de test en deca zijn werk te  doen.

Comment

Alleen maar beter minder vocht man.
                        Heb jij trouwens prop van GS?

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 19 2003,20:37)]Alleen maar beter minder vocht man.

Greets...
                          ja, van GS. pijn valt op zich mee. heb veel erger gehad. maar het is meer dat ik beetje mank loop en niet goed kan strekken. klote bij squat en deadlift.

Schijnt dat je na een paar dagen geen last meer hebt van de pijn/stijve benen. Of samen met andere stuff zetten, dan voel je het niet.

Comment

Gaat idd lekker zo te lezen Jack.
                            Denk dat het alleen maar goed is trouwens dat je het dieet wat langzamer invoert, in één keer een al te grote verandering in je voeding is wel erg zwaar.

Succes met de 94 kilo van de week...

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Jack @ Aug. 19 2003,20:39)]
                              Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 19 2003,20:37)]Alleen maar beter minder vocht man.

Greets...
                              ja, van GS. pijn valt op zich mee. heb veel erger gehad. maar het is meer dat ik beetje mank loop en niet goed kan strekken. klote bij squat en deadlift.

Schijnt dat je na een paar dagen geen last meer hebt van de pijn/stijve benen. Of samen met andere stuff zetten, dan voel je het niet.
                              *** heb ook die van GS

Greets...

Comment

je zet ook 600 mg deca per week dat is 12 ml. en die potjes kan je ook een beetje uittrekken, als je dan 2 ml prop en 1,7 ml deca per dag zet , heb je geen last. en hoef je niet extra te prikken voor de deca.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X