Mass in Istanbul

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mass in Istanbul

Halloo,

Had graag jullie eerlijk opinie gehad over een ideetje dat ik heb.
    Ik woon momenteel in Istanbul en omdat ik geen connecties heb of vrienden in het bodybuidling wereldtje is het enigste dat ik kan vast krijgen Sustanon. Waarom dit ? Wel ik kan die hier gewoon in de apotheker kopen zonder enige problemen. Ik heb momenteel 16 Ampulen van 1ml elk.
    Ik heb zodus niks om er bij te nemen of niks voor een nakuur.
    Wat ik dacht te doen dan was om in 6 weken tijd het dan als volgt te doen;
    Week1: 2 ml = 500 mg
    week2: 3 ml = 750 mg
    week3: 3 ml = 750 mg
    week4: 4 ml = 1000 mg
    week5: 2ml = 500mg
    week6: 2ml = 500mg
    Dan in de laaste twee weken zou ik Animal Pak beginnen nemen, met de reden dat dit een hele boel vitaminnen bevat en dat is beter dan niks , right ?
    Laat me weten wat je ervan denkt aub. voor de rest is het misschien goed te weten dat ik heel goed eet, heel veel train, niet alleen in de Gym (geef elke dag van de week capoeira les) Ik heb liever Mass dan een super droog body Momenteel gebruik de gewone dingen zoals, Creatine - Wey gainer 1850 - L-Arginine. Dank je wel !!

Stats zijn momenteel = 1m80 / 80k / en ik schat op een 13% bf

opbouwen is van 1980. 750mg en 1000mg geven je onbeperkt vocht en sides.
    dus gwoon 8 weken op 500mg. en omdat het susta is, zou ik er elke 3 -4 dagen eentje doen.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Dank je,

Zal dus elke maandag en vrijdag eentje zetten voor 8 weken.
      Hoop dat het de moeite waard zal zijn.
      Zal alleszinds het laten weten hier.
      Greets..

Comment

Niet om vervelend te doen maar lees de regels eens door.

Comment

wat is aan dit topic verkeerd?

ontopic: eens met bruce. maar in turky zijn toch ook nog wel andere dingen bij de apotheek te halen of weet je alleen de naam sustanon?? Want waarschijnlijk hebben ze het wel alleen heeft het de werkzame stof naam en niet de as naam zoals hier iedereen het kent.
          eat eat eat and look like a freak!

Comment

Hey,

Ja ik heb net de regels nog eens door gekeken en kon niet echt een reden zien wat verkeerd is hier. Bedoel je dat het meer in Anabolen thuis hoort ?

@TripleX: Ja kan wel gelijk hebben en ik ken meer dan alleen Sustanon, maar ik kan moeilijk met een super lijst de Apotheker binnen lopen en zeggen "Hey, geef me een beetje van alles" Heb ook achter Deca gevraagt, maar die beweren ze overal niet meer te hebben of beter gezegd die willen ze niet meer bestellen in da turky. Oh en ik heb een turkse vriendin en ze zei dat zulke dingen niet vertaalt worden, benamingen zijn dus het zelfde.

Comment

ja oke alleen bijvoorbeeld dianaboll is de naam die hier overal rondgaat maar als je gaat kijken wat de werkzame stof is methandrostenolone en misschien kan je het op die manier wel krijgen.
              Maar je kan wel lekker goedkoop kuren daar want zo ampulletje sus kost geen drol in turkije
              Zou overigens nog wel een nakuur regelen nolva of clomid.
              eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by bruce View Post
                opbouwen is van 1980. 750mg en 1000mg geven je onbeperkt vocht en sides.
                dus gwoon 8 weken op 500mg. en omdat het susta is, zou ik er elke 3 -4 dagen eentje doen.
                Denk je dat 500 nmg niet teveel nog is?
                Who's the Chef

Comment

nee, tis sustanon. dat moet je toch echt niet om de 5 of meer dagen zetten, ivm de kortere esters die erin zitten. geeft je teveel schommelingen. ik ben overigens voor een eerste kuur wel voorstander van 250 enantaat per 5 dagen.

Comment

Ja dat bedoelde ik...

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                      Was het niet 20 posts en dan pas over anabolen? Dat bedoelde ik...
                      * 1
                      Posten in de sectie 'Doping' is pas toegestaan na ten minste 10 (normale!) posts.
                      Het posten van vragen over doping in een ander onderdeel om onder de 10 posts regel uit te komen is niet toegestaan en zal een ban tot gevolg hebben.

Je wijst iemand terecht terwijl je de regels niet eens kent het zijn 10 posts.

Niet boos worden he nexie, of negeer je me nog steeds haha

Comment

in turkye moet je ook aan anapolon kunnen komen. of is het nou anapolan?

Comment

Originally posted by quibus View Post
                          * 1
                          Posten in de sectie 'Doping' is pas toegestaan na ten minste 10 (normale!) posts.
                          Het posten van vragen over doping in een ander onderdeel om onder de 10 posts regel uit te komen is niet toegestaan en zal een ban tot gevolg hebben.

Je wijst iemand terecht terwijl je de regels niet eens kent het zijn 10 posts.

Niet boos worden he nexie, of negeer je me nog steeds haha
                          Lul...

@ ts

Mijn excuses dacht dat het 20 posts waren. Dit was eerder wel zo volgens mij...

Comment

Super !

Vandaag aan het wandelen in zo'n drukke winkelstraat hier en nog eens een andere apotheker binnen gelopen. En een vriendelijke ouwe man was heel willig me te helpen en verteltde me dat hij me 'Pirmabalon' kan bestellen, dit zou volgens hem het zelfde zijn als Dianabol. Zodus in een paar dagen kan ik daar 10 ampuultjes van gaan ophalen. Hıj wist me ook te vertellen dat er Tabletten zijn 'Anpolon' genaamd en de rest zei hij is niet legaal te verkrijgen.
                            Ga dus nog even wachten om te starten zodat ik het andere bij kan voegen. Enige idee of dit een goed idee is ? Alleszinds moet ik er bij zeggen de prijzen super zijn. (In geval je hier ooit eens 2 maanden op vakantie hier bent )

Comment

anapolon heavy shit. primobolan is toppie. als je dat erbij kan prikken....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X