Halloo,
Had graag jullie eerlijk opinie gehad over een ideetje dat ik heb.
Ik woon momenteel in Istanbul en omdat ik geen connecties heb of vrienden in het bodybuidling wereldtje is het enigste dat ik kan vast krijgen Sustanon. Waarom dit ? Wel ik kan die hier gewoon in de apotheker kopen zonder enige problemen. Ik heb momenteel 16 Ampulen van 1ml elk.
Ik heb zodus niks om er bij te nemen of niks voor een nakuur.
Wat ik dacht te doen dan was om in 6 weken tijd het dan als volgt te doen;
Week1: 2 ml = 500 mg
week2: 3 ml = 750 mg
week3: 3 ml = 750 mg
week4: 4 ml = 1000 mg
week5: 2ml = 500mg
week6: 2ml = 500mg
Dan in de laaste twee weken zou ik Animal Pak beginnen nemen, met de reden dat dit een hele boel vitaminnen bevat en dat is beter dan niks , right ?
Laat me weten wat je ervan denkt aub. voor de rest is het misschien goed te weten dat ik heel goed eet, heel veel train, niet alleen in de Gym (geef elke dag van de week capoeira les) Ik heb liever Mass dan een super droog body Momenteel gebruik de gewone dingen zoals, Creatine - Wey gainer 1850 - L-Arginine. Dank je wel !!
Stats zijn momenteel = 1m80 / 80k / en ik schat op een 13% bf
Had graag jullie eerlijk opinie gehad over een ideetje dat ik heb.
Ik woon momenteel in Istanbul en omdat ik geen connecties heb of vrienden in het bodybuidling wereldtje is het enigste dat ik kan vast krijgen Sustanon. Waarom dit ? Wel ik kan die hier gewoon in de apotheker kopen zonder enige problemen. Ik heb momenteel 16 Ampulen van 1ml elk.
Ik heb zodus niks om er bij te nemen of niks voor een nakuur.
Wat ik dacht te doen dan was om in 6 weken tijd het dan als volgt te doen;
Week1: 2 ml = 500 mg
week2: 3 ml = 750 mg
week3: 3 ml = 750 mg
week4: 4 ml = 1000 mg
week5: 2ml = 500mg
week6: 2ml = 500mg
Dan in de laaste twee weken zou ik Animal Pak beginnen nemen, met de reden dat dit een hele boel vitaminnen bevat en dat is beter dan niks , right ?
Laat me weten wat je ervan denkt aub. voor de rest is het misschien goed te weten dat ik heel goed eet, heel veel train, niet alleen in de Gym (geef elke dag van de week capoeira les) Ik heb liever Mass dan een super droog body Momenteel gebruik de gewone dingen zoals, Creatine - Wey gainer 1850 - L-Arginine. Dank je wel !!
Stats zijn momenteel = 1m80 / 80k / en ik schat op een 13% bf
Comment