Mass in Istanbul

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nex- View Post
    Lul...

@ ts

Mijn excuses dacht dat het 20 posts waren. Dit was eerder wel zo volgens mij...
    Je bent toch niet sjaggo aan het worden he nex?
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Dianabol en primo zijn echt totaal verschillend, maar goed.
      Neem dat er maar bij, das een lekker mild goedje, maar het geen wat het je brengt is wel schone massa, kan je van diana niet zeggen.

Comment

Ik zou eerder eens proberen om een nakuur te regelen, dit is toc hwel belangrijk. Volgens mij moet daar gewoon nolvadex te krijgen zijn. Clomid ook maar dan onder de naam klomen..

Grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Dank je voor de info

Hoe zou ik het best doen trouwens ? Prik ik de primo 2xmaal per week tesamen met Sus voor een paar weken ?

Greets..

Comment

ja verdeel die primo maar, je kan bijv. ook doen zondag 1 keer sust en alle primo en woensdag 1 keer sust. of zondag 1 keer sust een beetje primo en woensdag 1 keer sust en de rest van de primo. Zou de primo op 400mg a 500mg zetten. Succes

Comment

Dank je wel.

Van plan deze zondag te starten,ik kijk uit naar de komende weken.

Comment

Originally posted by Sony View Post
                Halloo,

Had graag jullie eerlijk opinie gehad over een ideetje dat ik heb.
                Ik woon momenteel in Istanbul en omdat ik geen connecties heb of vrienden in het bodybuidling wereldtje is het enigste dat ik kan vast krijgen Sustanon. Waarom dit ? Wel ik kan die hier gewoon in de apotheker kopen zonder enige problemen. Ik heb momenteel 16 Ampulen van 1ml elk.
                Ik heb zodus niks om er bij te nemen of niks voor een nakuur.
                Wat ik dacht te doen dan was om in 6 weken tijd het dan als volgt te doen;
                Week1: 2 ml = 500 mg
                week2: 3 ml = 750 mg
                week3: 3 ml = 750 mg
                week4: 4 ml = 1000 mg
                week5: 2ml = 500mg
                week6: 2ml = 500mg
                Dan in de laaste twee weken zou ik Animal Pak beginnen nemen, met de reden dat dit een hele boel vitaminnen bevat en dat is beter dan niks , right ?
                Laat me weten wat je ervan denkt aub. voor de rest is het misschien goed te weten dat ik heel goed eet, heel veel train, niet alleen in de Gym (geef elke dag van de week capoeira les) Ik heb liever Mass dan een super droog body Momenteel gebruik de gewone dingen zoals, Creatine - Wey gainer 1850 - L-Arginine. Dank je wel !!

Stats zijn momenteel = 1m80 / 80k / en ik schat op een 13% bf

BRo uhmm.. je bent in TURKEY!!! homeland of TEST,SUST,NAN en OXymetholone (ok iran iets meeeeeeeeeeer)

je moet echt naar de grotere apotheken niet naar farmacy zoeken maar naar : ECZANE en het liefst 1tje met veel diplomas en orkondes op de muur ... en mocht de apotheekhouder goed engels spreken ... dan is de kans groter dat hij een echte opleiding heeft gevolgd. ik ben zelf turks , ben regelmatig in TR en ik zeg je eerlijk : producten zijn niet vaak vals daar , maar de zogenaamde AFGESTUDEERDE als dat ok is, moet het wel snor zitten, ik doe ook zo nu en dan inkopen in tr kan het hier voor voordelig kwijt .. waarom niet toch?
                HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X