mijn eerste beginnerskuur met/prodigy

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mijn eerste beginnerskuur met/prodigy

dit gaat mijn eerste zelf gemaakte kuur worden voor binnen enkele maanden te starten omdat het de eerste gaat worden hb ik de hoeveelheden normaal gehouden om te kijken hoe het gaat aan slagen bij mezelf n mijn reactie erop zullen zijn ben ook, van mening laag begingen de volgende kan je altijd verhogen ze gaat als volgt gaan

1week/7week iedere dag dianabol op 35 mg
    maandag test e 375 /en deca 200
    zaterdag het zelfde dus ik zet ze om de vijf dagen tot en met week zeven
    de dianabol gebruik ik alleen de eerste vier weken als kick start

8 week blijf ik mijn test e 375 door nemen om de vijf dagen tot en met week 10
    en zet ik om den dag winstrol 100
    2 weken tussen en dan begin ik met mijn nakuur
    clomid en / nolvadex reactie s altijd welkom ( al mijn produkten zijn van prodigu)

Best zware kuur als eerste kuur kerel.

Waarom niet alleen test -e bijvoorbeeld.
    Zou deze 1x p/w zetten op 250 voor 10 weken
    daar heb je al meer zal zat aan al helemaal voor een eerste kuur.
    Who's the Chef

Comment

Zou de winstrol en deca weglaten. Denk dat hij dan verder goed is. Ga overigens met mijn collega mee in de opvatting dat je nog maar weinig nodig hebt.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

dus jullie besluit is dat deze nog steeds te zwaar is dat ik met minder ook nog wel zal verder geraken dan ik heb deze zelf samen gesteld omdat ik hier en daar advies had gevraagd en heb gekregen gehad en die waren allemaal nog zwaarder nog meer produkten en de hoeveel heden ook meer allemaal rond de test e 500 en deca 400 en kuur van 12 weken enz enz dus ik dacht dat deze al redelijk beter en lager zou zijn maar blijkbaar nog te zwaar als eerste kuur ? ,dan

Comment

Ik denk dat je met minder ook toe kunt ja. Ik ben geen fan van deca vanwege de zware onderdrukking die het geeft voor lange tijd. Als je dan toch iets erbij wilt zetten zou ik eerder gaan voor boldenone.

Denk overigens dat 375mg test e/week best kan. Sommigen zeggen 250mg anderen vinden 500 het minimum en daar zit jij keurig tussen in. Snap het als je dat op zeker speelt, ook al is het wellicht niet helemaal nodig.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

wil je echt goed advies? winstrol eruit. deca erin laten.
            general is een deca hater maar die heeft het nog niet geproefd, dus kletst uit zn nek.
            ghehehhehhe
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Hehehehe. Ach man, op CEM is eigenlijk niemand pro-deca. Ofwel pro-tren ofwel pro-equi. Lijkt me dat daar een reden voor is.

sigpic

Comment

dat zijn mietjes.
                deca rocks. deca is nandrolone. en als je weer es leest dat een wereldtopper is gepakt is het 8 van de 10 keer op nandrolone. toeval?

Comment

Nope. Nandrolone blijft gewoon achterlijk lang in je bloed (tot 1,5 jaar) en is makkelijk opgespoord. Plus het is makkelijk verkrijgbaar. Is geen toeval, maar niet om de reden die jij graag zou zien.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Nope. Nandrolone blijft gewoon achterlijk lang in je bloed (tot 1,5 jaar) en is makkelijk opgespoord. Plus het is makkelijk verkrijgbaar. Is geen toeval, maar niet om de reden die jij graag zou zien.
                    het gaat erbij iemand die begint te kuren niet om hoe lang deca in je bloed zit maar om de werkelijke winst die je kan boeken.
                    dat deca zwaarder is dan bold. weet iedereen maar men bouwt er ook sneller van op.

kijk je naar vroeger werden de kuren alleen gemaakt met test e en deca en soms primo erbij.

ben het wel eens dat je met minder ook veel winst kunt boeken. de mensen die hoge doseringen voorschrijven vind ik persoonlijk dom.
                    ik zou gewoon gaan zitten op 250 mg test e en 200 mg deca per week, verhogen kan je altijd nog met a.s. verminderen niet.

trouwens een goede keuze om te kiezen voor prodigy

Comment

juist deven praat GEEN poep.
                      who cares dat het detecteerbaar is? alleen genjuro. voor de rest: fok it. heb je een jaar lang profijt
                      tren en bold populair bij de gasten die pukkels zo groot als knokkels op hun buik hebben etc. die een gram tren om de 3 dagen prikken. die gasten zijn geen referenties.
                      keep it simpel. deca has proven to be GOOOOOOD.

Comment

Op CEM worden juist doorgaans veel lagere doses gebruikt dan hier. En die lange detecteerbaarheid hangt samen met de lange onderdrukking van je testosteron, zonder anabool te zijn.

Maar maakt niet uit, wil anders wel een keer wat spannende discussiepunten van CEM stelen voor je.

sigpic

Comment

Deca is 1 jr werkzaam

laat een zien dan! maakt mij reuze nieuwsgierig
                          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                          We like it
                          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Begin maar met deze.

sigpic

Comment

Haal winstrol eruit en houd test, deca em dbol erin. Gainse....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X