andy 13. doh... op je 13e moetje ook niet aan deca beginnen
mijn eerste beginnerskuur met/prodigy
Collapse
X
-
kheb zo ff gelezen. deca altijd gebruikt nooit gyno van gehad. wie wel? bijna niemand. net zoveel als doodgingen aan testo ofzo.
dan moet je bij sluiter van paracetemol es lezen wat je allemaal kan krijgen.
van tren staat krachtig en toppie en alles maar de sides vergeet ie helemaal.
dit is een partijdig verhaal en gebaseerd op meninge van moroons uit the states die vergeleken bij europeanen nog in de 60-ties leven. ik praat uit ervaring. ik heb tren acetate gehad en tren enantate en beide zuigen (bij mij).
deca never let me down.
deca is my friend
deca.. what would I be without it.
deca.... I LOVE ITeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by bruce View Postkheb zo ff gelezen. deca altijd gebruikt nooit gyno van gehad. wie wel? bijna niemand. net zoveel als doodgingen aan testo ofzo.
dan moet je bij sluiter van paracetemol es lezen wat je allemaal kan krijgen.
van tren staat krachtig en toppie en alles maar de sides vergeet ie helemaal.
dit is een partijdig verhaal en gebaseerd op meninge van moroons uit the states die vergeleken bij europeanen nog in de 60-ties leven. ik praat uit ervaring. ik heb tren acetate gehad en tren enantate en beide zuigen (bij mij).
deca never let me down.
deca is my friend
deca.. what would I be without it.
deca.... I LOVE IT
deca.... maakt me een vetzak
Comment
-
gebruiken jullie ook tijdens jullie kuur HCG ?? dit word normaal gezien in de eerste plaats gebruikt bij vrouwen om sneller zwanger te geraken iets met de ei sprong enz enz en op de twde plaats heb ik gevonden om t vermageren
dus ergens snap ik niet dat HCG slecht is voor de zaadcellen van een man zoals ik al eender had gelezen over abnormale zaad cellen en misvormde enz tijdens gebruik van HCG in een kuur (zouden die misvormde zaadcellen niet eender voortkomen van de as ?? dan van de HCG ??
Comment
-
Originally posted by ice-t View Postgebruiken jullie ook tijdens jullie kuur HCG ?? dit word normaal gezien in de eerste plaats gebruikt bij vrouwen om sneller zwanger te geraken iets met de ei sprong enz enz en op de twde plaats heb ik gevonden om t vermageren
dus ergens snap ik niet dat HCG slecht is voor de zaadcellen van een man zoals ik al eender had gelezen over abnormale zaad cellen en misvormde enz tijdens gebruik van HCG in een kuur (zouden die misvormde zaadcellen niet eender voortkomen van de as ?? dan van de HCG ??"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
omdat het je eerste kuur is. heb je niet gelijk alles nodig van de wereld.
daarnaast is winstrol zwaar middel. al zeggen ze van niet. ik krijg er zware puisten van, last van prostaat en superduidelijk haaruitval. gelukkig heb ik onbeperkt haar, maar met winstrolgebruik tijdens douchen echt veel haar op de vloer. of bij in bad zitten drijvende haren. dat is echt niet normaal meer. dht he.
vandaar dat ik mn masteron ook maar NIET zal gebruikeneen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Ik denk dat hcg helemaal niet nodig is. Als je de winstrol eruit laat en test, deca en dbol erin laat kan je er ook zonder. Dit is namelijk niet zo'n extreem zware kuur. Wil je hcg er toch bij gebruiken gewoon de laatste twee weken van je kuur op 750 - 1000 IU voor elke 2 dagen. Als ik het goed heb ook een week na je kuur hcg erbij nemen.
@bruce
En dat haar groeit wel gewoon terug?
Comment
-
Heb ff snel doorgelezen kom niets schokkends tegen, dan gyno, vit. b6 en tren.
Leuke wetenswaardigheden:
De mens maakt van nature nandrolon aan.Zowel mannen als vrouwen maken van nature nandrolon aan. Deze natuurlijke aanmaak is bij vrouwen meer dan bij mannen.Nandrolon is beter op te sporen.Aangezien de laboratoria hun detectietechnieken steeds verder aanscherpen,is de kans om de metabolieten (afbraakproducten) van dopinggeduide stoffen in de urinemonsters op te sporen verbeterd. Dit geldt ook voor de metabolieten van nandrolon.Last edited by onderhandelen; 07-12-2008, 02:45.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Is ook niet schokkend. Gaat er alleen om dat deca zwaar overrated is, zeker als je de keuze hebt uit ook nog tren of equi."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
ikheb nooit last gehad van extra haaruitval van deca. alleen maar winny.
ennuh... deca is undecanonaat, dus underrated. zeker als je ziet dat ook zooi als tren en equi. bij de vleet worden gebruikt.
kijk, ik zal eerlijk zijn.: equi. heb ik zelf niet gebruikt. alleen de waardeloze gains van 2 vrienden ervan gezien, maar tren heb ik zowel acetaat als enantaat gehad en is allebij sucks. de reden dat gasten erop gaan is neit die 600mg tren die ze zetten, maar de 1,5gram testo die ze ernaast prikken. en maar denken dat die tren zo goed is.
wie durft tren only te doen.
wie durft equi only te doen
wie durft deca only te doen.
deca only: 100% zeker dat je goeie gains maakt. herstel komt heus wel goed, al duurt ut wat langer.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Lees toch nogal eens een tren only. Ook equi only bij de duursporten (voor bij voetballers lees ik op CEM). Soms een 50mg/test/week erbij om je natuurlijke test na te bootsen, maar dat is het. Dus zo schokkend is het nog niet."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
14 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
14 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment