mijn eerste beginnerskuur met/prodigy

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

maar HIER heb ik er nog niet over gelezen. ben wel benieuwd wat de resultaten daar dan van zijn.
    vooral tren. omdat het bij mezelf geen fok deed. de enantaat werkte zelfs tegen. ha dik ik mn laatste kuur. zo gauw ik er deca voor pakte ging het geweldig. dus tis puur eigen beleving. niet dat ik ooit nog tren zou gebruiken (of wat anders want mn lol is eraf) maar ik zou nog wel graag logjes voorbij zien komen met bijv. alleen tren of zoals jij zegt met ietsje test.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik ook. Zal eens kijken of ik wat logjes kan opgraven.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

wat zitten wij ons toch druk te maken. als we kuren met deca weten we toch dat het lang traceerbaar is. en als we wedstrijden gaan doen dat we dit product moeten gaan vermijden. en het ligt aan de zuiverheid van de tren e als we daarbij geen winst mee boeken en het ene lichaam is het andere niet.
        ik combineer altijd tren e met winstrol en vind dit de ideale combinatie en dan boek je genoeg winst.

we moeten een leverancier hebben die goede spullen verkoopt en waarmee iedereen tevreden is. en ik ben zeer te spreken over prodigy.
        sommige andere over GG of IP. het is een keuze

maar aparte producten only zet ik mijn vragen bij als ervaren gebruiker. als beginnende gebruiker is dit wel de beste oplossing om te kijken welk product het beste aanslaat en welke niet.

Comment

maar sjakie: niemand hier doet wedstrijden. missch. 1 iemand dus dat is niet relevant!
          en als je als beginner wil zien met only's wat het beste aanslaat ben je na 8 kuren nog beginner. er zijn zoveel soorten...
          tren zou je met ace moeten doen icm winstrol. enantaat is minder werkzaam door de ester dus moet je meer zetten.
          ofwel om de 3 dagen hooguit. aangezien acetaat om de dag goed zou moeten zijn, scheelt het beetje prikken maar wel beter shizzle

Comment

ik zie wel aan je reactie dat jij er veel van weet. als ik iets moet weten dan vraag ik jou.
            2 vragen nog aan jou. tren acethate om de dag????? zolang ik in deze sport zit moet het nog altijd elke dag en dat is pas 20 jaar.
            en winstrol laat andere esthers beter werken en is al jarenlang de beste anabool die er is dus begrijp jou antwoord eigenlijk niet zo goed.

en waarom zouden hier geen wedstrijd atleten zijn omdat ze niet antwoorden op antwoorden van jongens van rond de 20 jaar die denken dat ze de beste dokter zijn en pas trainen en alleen maar luisteren naar wat er hier gezegd wordt.

elk lichaam is anders en reageert anders dus zeker op voeding en anabole. en zeg mij de verschillende anabole is uit dan want zoveel kan ik er niet bedenken.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Is ook niet schokkend. Gaat er alleen om dat deca zwaar overrated is, zeker als je de keuze hebt uit ook nog tren of equi.
              Ok, jammerlijk ben ik weinig tegengekomen over die metabolieten> onderdrukking>werkzaamheid 1jr na dato.

Tren i know maar eeh, k heb begrepen dat t niet verstandig is om als beginneling, igg als je je plateu nog niet hebt bereikt, tren te gaan zetten.

Eq, heb ik zelf gezien was niet je van het zegmaar. Deca is in dat opzicht goedkoper, minder ml spuiten en toch relatief gezien goede massa.
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
              We like it
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

ik zeg laat er 1 wedstrijdgast ziteen. 2 als jij het wilt.
                tren ace kan ed maar beginnersdosis kan heel goed 75mg eod
                dat je mijn antw. niet begrijpt, begrijp ik weer niet. winstrol icm tren word in kortere kuren gebruikt, dus waarom dan enantaat.
                enantaat was er niet eens meer tot de ug's er onlangs weer mee begonnen.
                en kom niet aan met kuren met nog andere as erin, want dan zit je in het verkeerde topic. het gaat hier om het effect van 1 soort as. geen vette stack.
                dat je 20 jaar erin zit zegt niks. 20 jaargeleden wisten ze niet de helft van nu. het gaat erom wat nu bekend is.
                maar neem jij lekker 600 mg tren enantaat in de week, met winstrol erbij.... laat mij maar lekker gewoon doen. 10 jaar is lang zat geweest

Comment

oh ja:de meest standaard: tren, equi, deca, primo, test, winstrol, oxy's, dianabol.
                  dat is 8.
                  en dan: Popis

hoeveel wil je dr hebben.

no offence hoor. als je dit topic trug leest ben ik het zowat altijd met je eens.
                  wat ik wel denk: wat moeten wedstrijdatleten hier doen als ze alleen lezen, terwijl ze weten dat het 20jarige jongetjes zijn die niks weten? dan zouden ze toch JUIST moeten posten met hun ervaring. dus ik blijf erbij: hoe lang deca traceerbaar is, is niet zo relevant hierzo. en volgens mij zei je dat een aantal posts terug zelf ook

Comment

Originally posted by deven View Post
                    ik zie wel aan je reactie dat jij er veel van weet. als ik iets moet weten dan vraag ik jou.
                    2 vragen nog aan jou. tren acethate om de dag????? zolang ik in deze sport zit moet het nog altijd elke dag en dat is pas 20 jaar.
                    en winstrol laat andere esthers beter werken en is al jarenlang de beste anabool die er is dus begrijp jou antwoord eigenlijk niet zo goed.

en waarom zouden hier geen wedstrijd atleten zijn omdat ze niet antwoorden op antwoorden van jongens van rond de 20 jaar die denken dat ze de beste dokter zijn en pas trainen en alleen maar luisteren naar wat er hier gezegd wordt.

elk lichaam is anders en reageert anders dus zeker op voeding en anabole. en zeg mij de verschillende anabole is uit dan want zoveel kan ik er niet bedenken.
                    Zover ik weet is het verstandiger om ace idd ed te doen ivm stabillere bloedwaardes. Maar EOD injectie zou niks mis mee zijn lijkt me

Comment

weet je wat he is gorilla, test zou je beter ook om het uur een klein beetje toe moeten dienen of een infuus. dan heb je ook stabielere waarden.
                      niet een kuur heb je echte stabiele waarden. vandaar dat eod zat kan. (langer niet)

Comment

Originally posted by bruce View Post
                        weet je wat he is gorilla, test zou je beter ook om het uur een klein beetje toe moeten dienen of een infuus. dan heb je ook stabielere waarden.
                        niet een kuur heb je echte stabiele waarden. vandaar dat eod zat kan. (langer niet)
                        heeeeeey bruceje...dit heb ik allene maar geleert uit zelfstudie hooor niet booos op me worden now you made me sad...

maar ums Ed is wel stabieler dan Eod

Comment

ja daarom zeg ik ook. hoe korter (met minder uiteraard) hoe beter. maar het gaat er ff om wat kan.
                          tuulk heb je gelijk. sad man

pffff. kwor zomaar niet boos op jou!!!!

Comment

bruce ik denk dat we elkaar wel begrijpen. het gaat mij om de dagelijkse a.s niet alle middelen die er zijn want er worden ook veel producten nagebootst met een andere naam.

ja dat gezeur om de deca terwijl hij van oudsher er bij zit vind ik zeer overdreven.
                            de meeste mensen kuren omdat ze willen groeien en niet met waardes of half levens willen praten of traceerbaarheid van een product.

tren a is vervangen door tren e en we moeten blij zijn dat dat is gebeurt. de nadelen van de tren a is bijna verdwenen en het is een super middel.

en ook bij jou is dat niet elk middel bij iedereen werkt en dat kan zijn dat jij geen tren man bent. voor mij is oxy geen middel terwijl andere er veel op winnen.

het gaat erom dat we een kuur samenstellen naar onze gedachte met zo min mogelijk a.s en zoveel mogelijk winst te behalen. wat je wilt bereiken bepaal jezelf oke

Comment

Originally posted by deven View Post
                              bruce ik denk dat we elkaar wel begrijpen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X