hoe kan het dan denken jullie dat het zolang duurt voordat mijn kracht meer wordt?
Resltaten kuur
Collapse
X
-
euh.... die drie setjes wel 'te' zwaar he. dus de laatste 2x moeten eigenlij kniet lukken, maar slechts door uiterste inspanning of hulp van je spotter.
ennuh.... don;t worry. die kracht komt heus wel. btw: als je teveel focused op iets en daardoor mismoedig wordt kan het je kuur tegenwerken he. net als het placebo, dat het beter gaat omdat je het denkt. er zit veel beweging tussen je oren.
igg. succes. met week MOET je wel meer kracht hebben.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
nou ik ben net begonnen aan mijn 5e week ben nu 7,5 kg aan gekomen, gewicht gaat heel langzaam omhoog.
kracht is nu volgens mij ook aan het komen.
afgelopen maandag borst gedaan ging super, mijn vooruitgang is;
week4 week5
dumbell press 2x30kg 2x34kg
schuin dumb.press 2x24kg 2x28kg
flyes 2x20kg 2x22kg
en dan rond de 6 tot 8 herh.en 4 setjes.
dinsdag rug kon bij elke oefening 5kg erbij pakken en vandaag benen gedaan en daarbij ook bij elke oefening 5 kg erbij.
dus gaat wel goed
Comment
-
nou het probleem bij ons op de sportschool is je hebt dumbells van 26,28,30 kg dan ga je naar 34kg waar ik nu op zit en dan 38 kg daartussen hebben ze dus niks.
ik moet trouwens ook wel zeggen dat deze kuur niet is wat ik er van verwacht had.
ik had verwacht vol energie te zitten en een goede sexdrive te hebben maar dat is niet het geval.
het duurde ook 5 weken voordat de kracht enegzins kwam.
misschien de volgende keer toch maar een ander soort kuur nemen misschien? met in het begin d-boll?
of nog iets anders?
Comment
-
als je puur op kracht wilt dan kom je aan producten zoals trenbolone en oxy's . das echt voor de power.
je zit op dumbells van 34 kg, en poosje terug had je het over 24 en later 28.
als jij per dumbell dan al 10kg omhoog gaat ben je wel vrekte sterk geworden en weet ik niet wat je nog meer aan kracht wilde winnen, want zoveel is in mijn ogen al abnormaal veel.
wat had je eigenlijk verwacht?een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
ik zat op 30kg en nu op 34 kg.
met dumbell press
en ik weet ook wel dat as geen wondermiddelen zijn maar ergens hoop je dat wel.
vooral je als het je eerste keer is.
ik vind gewoon dat het lang duurt voor dat je kracht toenneemt dus vroeg ik mij af of het beter was geweest om bijv. de eerste 6 weken dboll te gebruiken.
maar verder ben ik echt wel tevreden hoor ik ben gewoon een ongeduldig mannetje.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
23 uur geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: