Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
de 8kg kan meer worden, maar is de 8kg ook vocht, of zieje er droog uit? dat scheelt enorm. wat ik zie met de iranse testo is bij veel mensen ong. 8kg winst. maar weet nog niet of het 'vochtvrij' is zeg maar.
to riki: niet iedereenheet riki, ennuh.... wat heb je uiteindelijk over van de dboll?
aan mijn gezicht te zien hou ik wel wat vocht vast.
vandaag trouwens borst gedaan ging erg goed.
vlak en schuin dumbell drukken was qua gewicht hetzelfde als vorige week maar ging veel makkelijker en kon ook een paar herh. meer maken.
met flyes kon ik zelfs 2x2kg meer met hetzelfde aantal herh.
dus vanaf vorige week maandag gaat mijn kracht heel goed vooruit.
het heeft even geduurd en na veel geklaag,gevraag en gezeur van mij is het toch goed gekomen.
heeft iemand advies hoe ik bij een volgende kuur( wil dan ook testo en deca gebruiken) sneller aan mijn krachttoename kan komen.
en moet ik dan de testo en deca hoeveelheden ook verhogen omdat het mijn tweede kuur is?
voor echt kracht ben je aangewezen op oxy en trenbolone. dat zijn de echte krachtbuilders.
oxy in tabvorm, makkelijk te nemen dus (1 per dag)
tren elke dag prikken. (beroerd dus hahahah)
ben nu 8,5kg aangekomen, mijn gewicht gaat maar heel langzaam vooruit.
trainen gaat wel heel goed,kracht ook.
ik merk dat ik wel wat dikker ben geworden want mijn broeken zitten een stuk strakker.
ik hoop niet dat het allemaal vet is
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment