Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Wil de Bras @ Sep. 28 2003,02:33)]Ik denk dat het probleem bij de susta van GS (sorry was geen testo enant.) lag. Toen ik hiermee begon, begonnen de problemen.
Voor zover ik weet hebben ze geen sustanon inderdaad.
Tes Cypionaat 200mg/ml in 10 ml vial
Trenbolone 75 mg/ml in 10 ml vial
Boldenone 200 mg/ml in 10 ml vial
Tes Enthaat 250 mg/ml in 10 ml vial
Tes Propionaat 100 mg/ml in 10 ml vial
Deca 200 mg/ml in 10 ml vial
ik heb vermoeden dat het dan propionaat is.
doet idd pijn, en !!! als je dat 1x per week injecteert (100mg) gebeurt er errrrruuggg weinig!!!
Citaat[/b] (bruce @ Sep. 28 2003,14:14)]missch. ziek van ellende?
wie weet.... je eigen weerstand wordt aangetast maar de test geeft zelf te weinig weerstand......(?)
Klinkt niet onlogisch maar heb hier totaal geen verstand van..
Echt klote als je fake spul koopt niet vanwege de centen die je kwijt ben maar je weet gewoon niet wat voor troep je in je lijf spuit. Helaaas heb ik het zelfde ook aan de hand gehad. Probeer een goede dealer te vinden maar dat is soms in de praktijk erg moeilijk.
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment