Log winstrol only kuur: adonis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Eten is idd wel heel erg belangrijk voor goede kracht, energie moet ergens vandaan komen hè.
    Toch boek je zo te zien mooie resultaten hoor, zou daar zeker niet ontevreden mee zijn!

Comment

Jammer dat je ziek werd maar je resultaten vallen niet tegen,gaat lekker toch

Grtz&beterschap
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

week 3 zit erop..
        benen: +2-3cm
        kuiten: + 0,5+
        borstomvang: +4cm (-1cm sinds vorige week)
        armen: gelijk

80kg (niet veel gedronken en gegeten vandaag...)

Ziek zijn heeft me niet goed gedaan. borst wat minder net als benen. armen zijn volgens mi jwel groter maar geen 0,5 cm. Nog 2 weken te gaan. En hoop er nog 1 misschien 2kg bij te krijgen.
        Kracht vond ik bij mn laatste training (borst) wat minder, week ervoor ging wat beter. Ik heb sowieso ook niet superveel krachtwinst ondervonden tot nu toe. Top bankdrukken met ongeveer 5kg toegenomen. En benen max 10kg bij squatten, maar kan ook minder zijn, omdat ik mn max eigenlijk niet weet van squatten (te bang voor blessures om daar achter te komen)

Naar de laatste 2 weken. Dan fotootjes (al zie ik het nog niet supergoed bij mezelf, we zullen zien )
        I live to end the game

Comment

Ziek zijn doet het helaas nooit goed.
          Laatste 2 weken er vol tegenaan gaan dan komt het zeker goed.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

de moed niet opgeven he. ik weet wat het is. kreeg steeds keelontsteking. maar het gaat zeker goedkomen. ben ik van overtuigd. je inzet is er en dat is dus wel het eerste vereiste.

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik ben er aan het denken de komende week ff extreem te trainen. 1,5 keer alle spiergroepen per week. Ik wil 2 doen, maar denk dat ik teveel spierpijn heb tijdens de volgende training. Heeft één van jullie nog een goed schemaatje(/verdeling) hiervoor.
              I live to end the game

Comment

Zou gewoon je huidige schema aanhouden en het aantal dagen verhogen.
                Wel heel erg oppassen voor overtrainen natuurlijk.

Greets...

Comment

he adonis de vijfde week zit er volgens mij ook al op. Wat zijn je vorderingen tot nu toe?? Griep is helemaal over?
                  En omdat het al bijna einde is wat vind je er zelf van was het zker de moeite waard of niet?
                  eat eat eat and look like a freak!

Comment

einde zit er op. nog 3 tabs en finito.

Laat maar beginnen met de gains:
                    qua gewicht ben ik 4kg aangekomen(de weegschaal zou nou 5kg zeggen, maar heb net heeeeel wat water gedronken)

benen: bovenbenen+3-4 midden+2
                    kuiten: +0,5
                    borstomvang: +5
                    armen: gelijk

Er zal altijd wel wat meetfouten zijn, dus ga zelf uit van benen borst 1cm minder dan er staat(ook al hoeft dat niet zo te zijn).
                    Ik ben goed vooruit gegaan. In kracht minder dan sommige verhalen die ik hoor. Maar met banken denk ik zelf wel +/- 7,5 boven mn max te zitten. Misschien ook wel deel te maken omdat ik intensiever en doelgerichter getraind heb.

Ik heb geen bijwerkingen ondervonden. Behalve dan bij het begin had ik een beetje hoofdpijn in de ochtend (3 dagen), denk door het wennen...
                    Kga nu aan de creatine 2 maanden, misschien 1kg erbij.

I live to end the game

Comment

Al bij al nog goed meegevallen vind ik, wat vind je zelf of had je meer verwacht. Alles is gegroeid behalve de armen wat ik wel raar vind, maar ze zijn misschien droger geworden. Mijn trainingsmaat is ook bezig aan een winstrol only zoals je al wist maar moet toch zeggen dat deze serieus droog wordt zeker op zijn schouders en traps zijn heel goed nu. Iedereen zal waarschijnlijk wel weer anders reageren
                      Nu 2 maanden creatine is dat niet wat lang adonis ik dacht altijd dat 6weken de max was.
                      stil growing

Comment

ik hoor telkens verschillende verhalen. Sommigen zeggen zelf dat je het zou kunnen blijven gebruiken

Voor grote armen heb ik geen aanleg helaas. Ze ogen wel harder en groter, maar ja dat kan natuurlijk ook psychisch zijn
                        I live to end the game

Comment

Kan goed begrijpen dat het niet groeien van je armen een beetje een teleurstelling is hoor maar vind over het geheel bezien absoluut dat je hele mooie gains hebt gehaald!

Comment

Hele mooie gains hoor. Lijkt misschien niet veel maar is droge en blijvende massa.

Dat je winstrol zou kunnen blijven gebruiken lijkt me erg sterk. Alles kan natuurlijk maar is niet best voor je lever enzo..

Greets...

Comment

Volgens mij bedoelde hij Creatine en niet Winstrol....

Groeten
                              1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (JaapB @ Nov. 12 2003,18:57)]Volgens mij bedoelde hij Creatine en niet Winstrol....

Groeten
                                Lijkt me zeker waarschijnlijker maar ook dat zou je niet langer als 3 maanden achter elkaar moeten gebruiken meen ik.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X