Log winstrol only kuur: adonis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Cur,

Zoals je weet ben ik nog steeds natural, nog steeds niet over uit wat te doen als 1e kuur.

Vind de doseringen die ik lees vaak erg hoog en ben eigenlijk ook niet van plan om 'groot'te kuren, ga meer voor de slanke beach boy look..

Moet zeggen dat Winstrol mijn aandacht heeft alleen zie ik het spuiten niet zitten, heb gehoord erg pijnlijk. Alleen weet ik niet of winstrol wel goed is voor een 1e kuur.

Je hebt het erover dat de winst blijvend is..Wil je daarmee zeggen dat ik als ik 4 kilo pak (is veel op een klein lichaam van 1.71m en 77 kilo, 10%vet) die als ik dan doortrain en eet zoals ik al jaren doe het volgende jaar nog die 4 kilo over heb gehouden?? Dat zou ik geweldig vinden aangezien ik na 9 jaar training er bijna geen kilo per jaar droog meer bij krijg...

en 4 kilo echt droge masse vind ik echt een wereld van verschil  

ohja hier een tip van een creatine ervaren man : (gebruik al 4 jaar)

6 weken op 4 a 6 weken af...(opladen 1e week)..

na 6 weken is er geen vooruitgang meer en na 4 a 6 weken nadat je gestopt bent val je hard af en word je kracht minder dan meteen dus weer laden en gaan met die banaan !!! ohja vergeet de dextro niet!!

Loesje:"Sex is goed voor je buikspieren en leuker dan fitness"

Comment

idd Marc alles wat je uit een kuur winstrol haalt is blijvend ook het jaar erop heb je die nog als je natuurlijk je voeding en training en rust op punt houd.Winstrol kan je ook krijgen in tabletvorm en hoef je niet altijd te spuiten. Ik ben nu aan mijn eerste kuurtje begonnen en die injecteer ik zelf, nog nooit van mijn leven zelf geinjecteerd maar ik heb geen problemen nu,het injecteren gaat heel gemakkelijk dus daar hoef je geen bang voor te hebben.
      stil growing

Comment

omdat het bij jou goed gaat hoeft het bij de ander niet goed te gaan. Wat ik gelezen heb van triker, blijkt dat het soms nog wel aardig wat problemen kan opleveren.
        Dus zal ik nooit beginnen met een kuur die je eod zou moeten. En lees desnoods een paar sites waar het gaat over injecties plaatsen.
        I live to end the game

Comment

Sorry voor het late antwoord maar heb het vreselijk druk.
          Na het gebruik van welke AS dan ook is het van belang om juist als je klaar bent goed te blijven eten en trainen en dit niet ineens helemaal te veranderen.

Bij winstrol zijn de gains minder als bij bv d-boll maar blijven ze, als je je aan bovenstaande zaken houdt, inderdaad ook na je kuur.

Ik zou geen enkele AS mild willen noemen maar winstrol is zeker niet "zwaar".
          Tabs zou heel goed kunnen voor een eerste kuur.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X