Begin van kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Begin van kuur

Ik ga vandaag toch beginnen met mijn kuur,ook al heb ik last van mijn onderrug.
    Het meeste voel ik hem toch op mijn werk en niet tijdens het trainen.Omdat het allemaal gecontroleerde bewegingen zijn.
    Ik ga alleen nog maar niet squaten.

Vandaag begin ik met 400mg boldenone,dit 4 weken lang en dan winstrol erbij 50mg p.d. en clen 2 weken op en 2 weken af.
    Met als doel droger worden.Straks op de sportschool even wegen en bf meten.
    Ik hou jullie wel op de hoogte.

Gtrz...
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Persoonlijk denk ik niet dat dit heel erg verstandig is Harold...
    Als je last hebt van een blessure kun je toch altijd minder optimaal trainen, dit kan je gains nogal in de weg zitten.

Daar komt nog bij dat je het risico loopt je grenzen (te ver) te verleggen onder invloed van je kuur waardoor de blessure flink kan verergeren.
    Met name bij rug lijkt mij dat risico wat al te groot, daar moet je het nog lang mee doen hoor.  

Comment

Dit antwoord had ik eigenlijk wel verwacht en ik weet het zelf eigenlijk ook wel.
      Maar ik wil beginnen

Misschien werkt het juist wel positief en herstelt mijn blessure wel sneller.

Grtz....

Comment

dat herstellen is soms waar, omdat er mensen zeggen dat je gewrichten bijv sneller herstellen, ik weet dit zelf neit zeker. Wat ik wel weet is dat je zwaarder gaat trainen, je kan meer aan. En dan krijgt die blessure alleen maar weer een opdonder.

Wat is wijsheid... Ik zou zelf wachten. Het is moeilijk ik weet het. Maar altijd beter dan dat je helemaal niet meer zou kunnen trainen en de kuur voor "niks" is geweest.
        I live to end the game

Comment

Misschien Harold, misschien....  Maar wees even eerlijk, wil je werkelijk dat risico lopen?!  

Je had dit antwoord al verwacht zeg je dus aan realiteitszin ontbreekt het je gelukkig niet.
          Weeg dan even serieus de mogelijke risico's en de winst tegen elkaar af en besef jezelf heel goed dat die kuur niet wegloopt, een gesloopte rug daarentegen kan je levenslang op blijven breken...

Ik wens je uiteraard succes bij wat je ook doet maar ik hoop wel dat je een zeer bewuste keuze maakt!  

Comment

Het klopt inderdaad dat iets als bv deca je sneller laat herstellen. Helaas is het ook zo zoals eerder gezegd dat je in je kuur zwaarder gaat trainen waardoor je het zwaarder gaat belasten. Kan goed gaan maar zou het niet durven gokken..

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik ben de kuur begonnen,
              Met mijn rug gaat het goed,vandaag voor de laatste keer naar de fysio geweest.
              Voelt af en toe een beetje stijfjes,ik doe het deze week wel rustig aan.Had er tijdens trainen toch al niet meer zoveel last van.
              Ik ga alleen nog maar even niet sqautte.

Grtzz...

Comment

Rustig aan zou ik zeggen..

Greets...

Comment

veel succes. Maar wel uitkijken he.
                  krijgen we nog fotoos
                  I live to end the game

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Adonis @ Okt. 06 2003,23:50)]veel succes. Maar wel uitkijken he.
                    krijgen we nog fotoos  
                    Ik maak nu een foto en na mijn kuur.
                    Ook leuk voor mijzelf kan ik het verschil goed bekijken.

Grtz...

Comment

Succes dan iig maar Harold.

Comment

Ben nu een week verder kan nog niets merken,had ik ook niet verwacht met boldenon maar toch.
                        Wel heb ik vaak honger maar lijkt me sterk dat dat door de boldenon komt.
                        Waar ik wel van schrok is dat ik nu gestopt ben met creatine en gelijk weer ben gezakt naar 83-84 kilo.
                        Ik wist wel dat creatine veel vocht vast houd maar nu weet ik niet of ik de 87 wel ga halen(en droger)met deze kuur.Omdat ik natuurlijk ook door de clen straks vet ga verliezen.
                        Wat denken jullie?
                        Moet ik er nog wat anders bij pakken?

Grrtzz.

Comment

Hum, als je net als ik hard op clen gaat, hou je dan maar vast, maar gewicht moet niet je graadmeter zijn, de spiegel is dat.

Grtz

Comment

Als je goed eet en hoog in je eiwitten zit ga je qua gewicht niets verliezen met de winstrol en de clen.

Greets...

Comment

Als ik er nog wat bij zou pakken wat zou ik dan moeten nemen?

Grtz..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X