Ik zou er nog even niets bijnemen. Laat de Boldenone z'n werk eerst maar eens doen. Kan wel 2 tot 3 weken duren. Als je na een week of 5 te weinig bent aangekomen, kun je i.p.v. Winstrol 'tuurlijk altijd Dianabol nemen. Ik zou het in elk geval bij 1 oraal middel houden i.v.m. overmatige belasting voor de lever. Succes!
Begin van kuur
Collapse
X
-
Ik weet niet of het door de boldenon komt maar ik heb nu de hele dag honger.Maar dit heb ik normaal nooit.
Zelf 's nachts als ik wakker wordt.
Zaterdag ga de 3e zetten dus ben nog niet lang bezig,kan ook nog niet veel merken.
Wel heb ik als ik 's ochtends veel koffie drink barstende koppijn krijg,had ik normaal ook nooit.
Ik denk dat dat wel met mijn bloeddruk te maken heeft.
Ik hou jullie op de hoogte
Grtzz.
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Mr. symmetry @ Okt. 18 2003,13:01)]HĂ© Harold, ik wil in januari zo'n zelfde kuur als jij doen. Het schijnt dat je van Boldenone inderdaad continu honger hebt.
Hoe gaat het nu? Merk je al resultaat? Ben erg benieuwd.
Ik heb wel het gevoel dat ik iets meer kracht krijg,maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat ik nu fanatieker train.
Wel heb ik nu dikke aders op mijn biceps als ik aan het trainen ben,dat valt wel bij me op.
Ik kan niet wachten om met de winstrol te beginnen,ik heb het gevoel dat het dan echt gaat beginnen.
Grtz..Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Shannasse @ Okt. 22 2003,21:10)]Doe maar stoer Harold... Â
Hoop dat je ook geen last gaat krijgen uiteraard en dat je er heel lekker op gaat. Â
Het is toch ook de bedoeling dat ik op 50 gaat zitten,dat is me hier aangeraden.
Ik had er 4 verdeeld over de dag en had nergenst last van  dus dacht s' avonds neem de 5 de ook maar.
Had geen klachten zoals hier af en toe staan beschreven.
Heb ik het dan een beetje verkeerd begrepen?
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
Ben vandaag op de weegschaal gaan staan en ben een kilo aangekomen.
Een heerlijk gevoel!!!
Heb er gelijk nog meer zin in.
Met m'n rug gaat het ook lekker.Heb er geen last meer van.s ochtends soms een beetje stijf.Maar squatten durf ik nog niet echt te pakken.
Misschien over een aantal weken maar nu nog niet.
Grtz..Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
gaat precies lekker prettig harold, als ik u een goede raad mag geven , probeer altijd langzaam op te bouwen, ik begrijp de reactie van Ms S, direct naar 50 gaan wanneer je het nog niet had gebruikt lijkt me gevaarlijk.
Zeker blijven posten die vooruitgangstil growing
Comment
-
Ik heb toch iets te vroeg gejuicht ik weet niet wat die kilo was maar hij zit er niet meer.Ik zit nu al weer twee dagen op het zelfde gewicht als anders.
Ik ben nog niet met clenbuterol begonnen dus dat kan het nog niet zijn.Mijn bf is iets hoger als anders.
Ik vind het nu wel lang gaan duren maar ben misschien iets te ongeduldig.Het trainen gaat wel lekker.
Ik zal dit weekend mijn voedingsschema nog wel even posten voor de zekerheid.
Grtzz..Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
23 uur geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: