1.5 jaar na kuur deca d-bol(vraagje)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1.5 jaar na kuur deca d-bol(vraagje)

ik heb gezocht en gezocht maar kan de preciese antwoord op me vraag niet vinden.
    18 maanden maanden geleden heb ik een deca/d-bol kuurtje gedaan.deca 400ml pw d-bol 30 mg pd en nagekuurd.
    was er erg tevreden over

maar me vraag is of ik nu ook nog zo kan groeien als voor die kuur? zonder gekuur uiteraard.

alvast bedankt

Als we zonder as konden groeien dan met de as dan zou niemand nog iets gebruiken. Op natuurlijke manier kan je 5-6 kilo spiermassa op één jaar aankomen.
    stil growing

Comment

dus jij zegt dat je na je kuur even snel groeit als je deed voor je kuurde.

mmm okee,..ik vroeg het me af..

Comment

nee, dat ligt aan hoelang je trainde voor je kuur.
        als je nog maar half jaar trainde.... zo hard zal je nooit meer groeien naturel. eerste half jaar is namelijk het snelst.
        als je al 4 jaar trainde, moet je nu ook nog wel aan kunnen komen, als is het moeilijker, omdat je veel dichter bij je genetisch maximum bent.
        maar aankomen in gewicht en kracht moet met goede voeding, training en rust (laten we dat VTR noemen) mogelijk zijn.

greetzz bruce
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik had uw vraag verkeerd begrepen ramon, natuurlijk kan je na een kuur nog groeien zonder het gerbuik van as. Het zal enkel trager gaan maar wat je opbouwd naturel zal ook blijven.
          stil growing

Comment

ben je sinds je laatste kuur niet meer aan het groeien dan dat je met deze vraag komt?
            I live to end the game

Comment

ik ben na me kuur een stuk minder hard aan het groeien dan voor die kuur.vandaar die vraag ja.want na 18 maanden moet ik gewoon weer vooruitgang kunnen boeken.ik dacht mischien als je een kuur hebt gedaan dat je lichaam er mischien aan gewent is geraakt(aan die testosteron piek) en dan alleen nog (goed) groeit bij een volgende kuur.

Comment

Zoals al eerder gezegd kun je zeker nog groeien maar zal het minder hard gaan.
                Vandaar altijd de adviesen om er eerst naturel alles uit te halen.

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X