Eerste kuur:

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Train toch natural
    Wat ben ik een spetter

Comment

Wet van verminderde meeropbrengst gaat altijd op bro. Plus dat je die extra 10mg echt niet gaat terugzien in extra resultaat.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by cybersul View Post
        Train toch natural

Hoezo train natural???

ik ben al bezeg kerel

Comment

meer is niet altyd beter scarface ! ga even lekker verder op 40! eet je goed, train je goed, rust je goed! zal je goed gaan gainen.

grtz

Comment

Originally posted by tino View Post
            meer is niet altyd beter scarface ! ga even lekker verder op 40! eet je goed, train je goed, rust je goed! zal je goed gaan gainen.

grtz
            Ik eet goed slaap goed en werk nu niet dus komt goed. heb wel een eigenzaak nu maar dat is een online store hahaha

Comment

meer sides betekent echt niet meer resultaat. 40mg is meer dan genoeg alles daarboven wil niet perse zeggen dat ook de results liniear toenemen, alleen over sides kan je donder op zeggen deze nadrukkelijker aanwezig kunnen komen.

Comment

Originally posted by demi01 View Post
                meer sides betekent echt niet meer resultaat. 40mg is meer dan genoeg alles daarboven wil niet perse zeggen dat ook de results liniear toenemen, alleen over sides kan je donder op zeggen deze nadrukkelijker aanwezig kunnen komen.
                Het is al van de baan blijf lekker bij 40 mg

Comment

40 mg is een lekkere dosering, moet je zeker van gainen scarface.
                  No Pain No Gain

Comment

effe een vraagje tussen door.

Ik heb meerder verhalen gelezen en daar staat in dat je het beste dianabol kunt afbouwen? En bij andere zeggen ze weer je hoeft niet aftebouwen wat is nu het beste?

Comment

Afbouwen is achterhaald, was toen der tijd van Arnold enz toen ze diana nog afbouwen:P.
                      Opbouwen kan altijd, daarna je dosering constant houden tot aan het eind.
                      Dus mijn mening, NIET AFBOUWEN, gwn constant houden.
                      No Pain No Gain

Comment

ik ben wel van de oude stempel en zal voor massa bouwende as altijd kiezen voor afbouwen en bij die as staat dboll op 1 als afbouwende as.
                        winstrol b.v. is een andere verhaal. daar is het wel achterhaald.

afbouwen waarom? dboll ligt je testo plat en als je dus cold turkey kapt met dboll op 40mg, waar moeten je spieren dan hun buildingblocks vandaan halen? en eiwitsynthese wordt ook bemoeilijkt. laat je spieren weer even wennen aan vermindering van de synthetische middelen uit massabouwende as. nakuur nolva of clomid kan ook niet in 1 of 2 dagen je testo weer op normaal niveua krijgen.

afbouwen klinkt mij logischer in de oren bij een as als dboll. lijkt mij dat ze vroeger niks voor niks ook afbouwde en omdat dboll niet meer op de lijst staat van medicijnen (konden er geen reden meer voor vinden voor toepassing bij mensen) lijkt mij de technologie achter de dbollstructuur stil te hebben gestaan.

dit helpt denk ik niet echt of niet? 2 tegenstrijdige adviezen

Comment

Tis dat alle aas jou eigen test plat legt, dus winny tabs ook.
                          Maargoed ik ga voor niet afbouwen, heb je dan een stabiele bloedwaardes.
                          Opbouwen kan wel, bv als je gaat voor 50mg ed. Eerst beginnen met 30, want diana kan soms hogebloeddruk geven, hoofdpijn ed. Dan is het beter om langzaam op te bouwen. En daarna dosering constant te houden je hele kuur.
                          No Pain No Gain

Comment

Originally posted by demi01 View Post
                            ik ben wel van de oude stempel en zal voor massa bouwende as altijd kiezen voor afbouwen en bij die as staat dboll op 1 als afbouwende as.
                            winstrol b.v. is een andere verhaal. daar is het wel achterhaald.

afbouwen waarom? dboll ligt je testo plat en als je dus cold turkey kapt met dboll op 40mg, waar moeten je spieren dan hun buildingblocks vandaan halen? en eiwitsynthese wordt ook bemoeilijkt. laat je spieren weer even wennen aan vermindering van de synthetische middelen uit massabouwende as. nakuur nolva of clomid kan ook niet in 1 of 2 dagen je testo weer op normaal niveua krijgen.

afbouwen klinkt mij logischer in de oren bij een as als dboll. lijkt mij dat ze vroeger niks voor niks ook afbouwde en omdat dboll niet meer op de lijst staat van medicijnen (konden er geen reden meer voor vinden voor toepassing bij mensen) lijkt mij de technologie achter de dbollstructuur stil te hebben gestaan.

dit helpt denk ik niet echt of niet? 2 tegenstrijdige adviezen
                            afbouwen is idd acterhaald.. , in hoeveel dagen zou jij dan afbouwen ?

grtz

Comment

ligt aan de kuur,

bij bijv. dboll only hoog inzetten week 1 b.v. al 35mg en week 2 40mg. beetje koppijn? het zij zo. daarna elke week iets minder. misschien minder productief maar wel makkelijker de massa vast te houden, chrash lijkt mij dan b.v. minder snel te gebeuren, als je stopt op 40mg lijkt me een chrash sneller voor te kunnen komen, en in een chrash ga je heel veel verliezen aan gewonnen massa. (en als andere opmerkingen uit mijn vorige post)

denk dus eigenlijk dat allebei de optie kunnen zijn zowel ,opbouwen en niet afbouwen, als niet opbouwen en wel weer afbouwen.

denk dat het dus een persoonlijke voorkeur kwestie wordt of is, en dat je wetenschappelijke onderzoeken moet laten varen want merk al dat iedereen elkaar hierover tegenspreekt. wat je zelf dus lekkerder denk dat je daar de voorkeur aan moet geven.

(tenzij iemand nu met een echte goede wetensch. onderzoek komt die voor eens en altijd duidelijkheid over deze kwestie geeft)

Comment

Daarom gebruik je toch een nakuur om te herstellen, dus waarom zou je afbouwen?

alle steroids leggen je axis plat :/
                                Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X