Train toch natural
Eerste kuur:
Collapse
X
-
Wet van verminderde meeropbrengst gaat altijd op bro. Plus dat je die extra 10mg echt niet gaat terugzien in extra resultaat."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by demi01 View Postmeer sides betekent echt niet meer resultaat. 40mg is meer dan genoeg alles daarboven wil niet perse zeggen dat ook de results liniear toenemen, alleen over sides kan je donder op zeggen deze nadrukkelijker aanwezig kunnen komen.
Comment
-
ik ben wel van de oude stempel en zal voor massa bouwende as altijd kiezen voor afbouwen en bij die as staat dboll op 1 als afbouwende as.
winstrol b.v. is een andere verhaal. daar is het wel achterhaald.
afbouwen waarom? dboll ligt je testo plat en als je dus cold turkey kapt met dboll op 40mg, waar moeten je spieren dan hun buildingblocks vandaan halen? en eiwitsynthese wordt ook bemoeilijkt. laat je spieren weer even wennen aan vermindering van de synthetische middelen uit massabouwende as. nakuur nolva of clomid kan ook niet in 1 of 2 dagen je testo weer op normaal niveua krijgen.
afbouwen klinkt mij logischer in de oren bij een as als dboll. lijkt mij dat ze vroeger niks voor niks ook afbouwde en omdat dboll niet meer op de lijst staat van medicijnen (konden er geen reden meer voor vinden voor toepassing bij mensen) lijkt mij de technologie achter de dbollstructuur stil te hebben gestaan.
dit helpt denk ik niet echt of niet? 2 tegenstrijdige adviezen
Comment
-
Tis dat alle aas jou eigen test plat legt, dus winny tabs ook.
Maargoed ik ga voor niet afbouwen, heb je dan een stabiele bloedwaardes.
Opbouwen kan wel, bv als je gaat voor 50mg ed. Eerst beginnen met 30, want diana kan soms hogebloeddruk geven, hoofdpijn ed. Dan is het beter om langzaam op te bouwen. En daarna dosering constant te houden je hele kuur.No Pain No Gain
Comment
-
Originally posted by demi01 View Postik ben wel van de oude stempel en zal voor massa bouwende as altijd kiezen voor afbouwen en bij die as staat dboll op 1 als afbouwende as.
winstrol b.v. is een andere verhaal. daar is het wel achterhaald.
afbouwen waarom? dboll ligt je testo plat en als je dus cold turkey kapt met dboll op 40mg, waar moeten je spieren dan hun buildingblocks vandaan halen? en eiwitsynthese wordt ook bemoeilijkt. laat je spieren weer even wennen aan vermindering van de synthetische middelen uit massabouwende as. nakuur nolva of clomid kan ook niet in 1 of 2 dagen je testo weer op normaal niveua krijgen.
afbouwen klinkt mij logischer in de oren bij een as als dboll. lijkt mij dat ze vroeger niks voor niks ook afbouwde en omdat dboll niet meer op de lijst staat van medicijnen (konden er geen reden meer voor vinden voor toepassing bij mensen) lijkt mij de technologie achter de dbollstructuur stil te hebben gestaan.
dit helpt denk ik niet echt of niet? 2 tegenstrijdige adviezen
grtz
Comment
-
ligt aan de kuur,
bij bijv. dboll only hoog inzetten week 1 b.v. al 35mg en week 2 40mg. beetje koppijn? het zij zo. daarna elke week iets minder. misschien minder productief maar wel makkelijker de massa vast te houden, chrash lijkt mij dan b.v. minder snel te gebeuren, als je stopt op 40mg lijkt me een chrash sneller voor te kunnen komen, en in een chrash ga je heel veel verliezen aan gewonnen massa. (en als andere opmerkingen uit mijn vorige post)
denk dus eigenlijk dat allebei de optie kunnen zijn zowel ,opbouwen en niet afbouwen, als niet opbouwen en wel weer afbouwen.
denk dat het dus een persoonlijke voorkeur kwestie wordt of is, en dat je wetenschappelijke onderzoeken moet laten varen want merk al dat iedereen elkaar hierover tegenspreekt. wat je zelf dus lekkerder denk dat je daar de voorkeur aan moet geven.
(tenzij iemand nu met een echte goede wetensch. onderzoek komt die voor eens en altijd duidelijkheid over deze kwestie geeft)
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment