Originally posted by gameface
View Post
Eerste kuur:
Collapse
X
-
je staat super droog. wil je dat zo houden (zo komt het wel over). hardsteel zn logje zou je es moeten bekijken, die ging goed op dboll only en bleef droog. maarrrrrr.... dat was raar.
wat martin al zei: 1 x kuren en je zit eraan vast. is erger dan drugs. trainen en dan in de spiegel de transformatie zien na je 5e rep ofzo. helaas gaat dat weer weg dus ga je weer kuren. simpel zat.
qua kuur als je droog wil blijven? geloof bruce, ga lekker prikken en wel test prop en tren acetate op 75mg eod. 6 weekjes, dan weet je pcies wat het doet. daarna bedank je me maareen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by bruce View Postje staat super droog. wil je dat zo houden (zo komt het wel over). hardsteel zn logje zou je es moeten bekijken, die ging goed op dboll only en bleef droog. maarrrrrr.... dat was raar.
wat martin al zei: 1 x kuren en je zit eraan vast. is erger dan drugs. trainen en dan in de spiegel de transformatie zien na je 5e rep ofzo. helaas gaat dat weer weg dus ga je weer kuren. simpel zat.
qua kuur als je droog wil blijven? geloof bruce, ga lekker prikken en wel test prop en tren acetate op 75mg eod. 6 weekjes, dan weet je pcies wat het doet. daarna bedank je me maar
Dag bruce
Ja ik wil wel droog blijven. En wil graag eerst effe deze kuur proberen heb hem al besteld morgen of overmorgen in huis . Maar als ik besluit tog nog eens te kuren zal ik jou raad op volgen
Comment
-
zou eerst sowieso dan 2 weken op 30mg houden om te zien of je niet teveel vocht vasthoudt. dboll is een spierpomper, dus als je dat bereikt met wat kracht dan moet je niet doorgaan voor de vochtkop. das lelijk en hij verdwijnt weer.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by hec_ View Post@TS, als je toch droog wil blijven, is anavar of winny tabs geen beter optie voor jou doel.
Ik denk dat diana een hoop vocht met zich mee gaat brengen bro.
Greetz
denk dat dit ook wel een mooi kuurtje is TS
aangezien je dus droog wil blijven en tog wou proberen wat je zei
sluit ik mij bij hec aanPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by Scarface84 View PostDag mensen.
Zojuist mijn spullen binnen gekregen. Even een advies van jullie.Zal ik vandaag al beginnen met innemen of zal ik dat pas morgen doen? ga strax nog trainen.
grtz
nu je het tog hebt haha, knallen met die hap
wat is het nu gewordenPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by Scarface84 View PostOwja gelijk twee nemen of gewoon 1 tablet ????? hahaha
zit een waarde van 6 uur aan als ik het zo ff goed heb
dus zou om de 6 uren 1tje innemen
dat is dus beter voor de afgifte van de d-bol
zo krijg je de hele dag d-bol in je lichaam verspreid, als je me begrijptPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by martin27 View Postbeter verdelen over de hele dag
zit een waarde van 6 uur aan als ik het zo ff goed heb
dus zou om de 6 uren 1tje innemen
dat is dus beter voor de afgifte van de d-bol
zo krijg je de hele dag d-bol in je lichaam verspreid, als je me begrijpt
Comment
-
Originally posted by Scarface84 View PostJa dat snap ik hahah maar dacht nu het tog al 19.26 is kan ik net zo goed twee innemen en later op de avond nog twee dan heb ik 40mg vandaag gehad. Ik bouw wel eerst op met 20 en dan ga ik na 40 morgen thanx mate
verdeel je die 40 mg wel over de hele dag wat ik vertelde
zit een waarde van 4,5 tot 6 uur aan
dus 6 uurtjes wat aanhoudenPain is temporary...pride is forever...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment