Eerste kuur:

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by blocktoblock View Post
    Daarom gebruik je toch een nakuur om te herstellen, dus waarom zou je afbouwen?

alle steroids leggen je axis plat :/
    Precies. Vroeger was wel met die afbouwen shit. Nu niet meer.
    Had toen een onderzoek gelezen waarom dat niet hoeft, kan me niet meer herinneren. Volgens mij had het te maken met stabielere bloedwaardes dat je kuur effectiever zou zijn.
    No Pain No Gain

Comment

alle steroids leggen je axis plat :/
      Nope. Steroïden onderdrukken een zekere mate, ja. Maar niet alle steroïden (en is ook dosisafhankelijk) gooien je volledige test productie plat.

Originally posted by hec_ View Post
      Had toen een onderzoek gelezen waarom dat niet hoeft, kan me niet meer herinneren. Volgens mij had het te maken met stabielere bloedwaardes dat je kuur effectiever zou zijn.
      Klinkt als een onderzoek dat iets bestudeerde als dit:

wk1: 10mg ed
      wk2: 20mg ed
      wk3: 30mg ed
      wk4: 40mg ed
      wk5: 40mg ed
      wk6: 30mg ed
      wk7: 20mg ed
      wk8: 10mg ed

Tegen:
      wk1tm8: 30mg ed

En ja, dan zit je met het laatste natuurlijk beter. Maar dat wil niet zeggen dat op of afbouwen achterhaald is.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

zullen we weer wat ontopic genoeg over op en af bouwen

scarface hoelang gebruik je nu

voel je al wat, kracht je humeur etc, al wat aangekomen nu
        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by martin27 View Post
          neem gelijk test-e erbij dan

12 weken test-e en 4 weken dan d-bol

lekker lang knallen en groeien
          Helemaal mee eens
          Ik zelf zou oko maar voor max 10 weken test E gaan maar het is zo'n lekker
          spul dat ik er maar 15 week van heb gemaakt.
          Ik vind trouwens een kickstart van 4 wekkjes te kort bij test E
          Ik zal zelf altijd voor minimaal 6 weekjes gaan alleen lijkt het dan niet
          meer op een kickstart maar een stack

Comment

zullen we weer wat ontopic genoeg over op en af bouwen

scarface hoelang gebruik je nu

voel je al wat, kracht je humeur etc, al wat aangekomen nu
            Ik merk zeker wel wat aan mijn kracht is wel toe genomen heb gisteren benen gedaan en heb het eens zoals ronnie coleman gedaan 1maal 15 reps daarna 2 maal 12 en de laatste tot ik niet meer kon en dat doe ik nu bij alle oefeningen en bij het zelfde gewicht als normaal

En ben ook weer 1 kilo aangekomen mischien vocht maar ik eet nee veert veel bijna alleen maar kip gerechten plus rijst mij of bruin brood met kipfile of kalkoen file.

Zal de eind resultaat wel willen zien.

Comment

Originally posted by Scarface84 View Post
              Ik merk zeker wel wat aan mijn kracht is wel toe genomen heb gisteren benen gedaan en heb het eens zoals ronnie coleman gedaan 1maal 15 reps daarna 2 maal 12 en de laatste tot ik niet meer kon en dat doe ik nu bij alle oefeningen en bij het zelfde gewicht als normaal

En ben ook weer 1 kilo aangekomen mischien vocht maar ik eet nee veert veel bijna alleen maar kip gerechten plus rijst mij of bruin brood met kipfile of kalkoen file.

Zal de eind resultaat wel willen zien.
              wij willen ook wel het eind russeltaat zien

maar zover is het nog niet haha

denk dat je beter niet te veel naar het aan het eind russeltaat kan denken

maar beter op je russeltaten van je voeding training kan fokesen

dan krijg je een goeie eind russeltaat, kan je ook niks in je hoofd halen

hoe het zou zijn je eind russeltaat

dan weet je in iedergeval dat je je best hebt gedaan

en dan bekijk je je eind russeltaat

Comment

wij willen ook wel het eind russeltaat zien

maar zover is het nog niet haha

denk dat je beter niet te veel naar het aan het eind russeltaat kan denken

maar beter op je russeltaten van je voeding training kan fokesen

dan krijg je een goeie eind russeltaat, kan je ook niks in je hoofd halen

hoe het zou zijn je eind russeltaat

dan weet je in iedergeval dat je je best hebt gedaan

en dan bekijk je je eind russeltaat
                Dar ben ik mee eens ik denk ook niet te veel aaan het einde. Ik eet gewoon zoveel mogelijk goed voedingen. Even tussen door ik gebruik geen shakes ofzo alleen puur voeding denk dat ik dat maar wel moet gaan doen.

Comment

Dar ben ik mee eens ik denk ook niet te veel aaan het einde. Ik eet gewoon zoveel mogelijk goed voedingen. Even tussen door ik gebruik geen shakes ofzo alleen puur voeding denk dat ik dat maar wel moet gaan doen.
                  dat denk ik ook

als je kuurd kolhy en eiwitten omhoog

want je komt nooit genoeg aan je eiwitten met je voeding

dus zal zeker een pot eiwitten kopen, het liefst vandaag nog

Comment

Je kan zeker je eiwitten halen doormiddel van je voeding, maar dan moet je wel veel eten.
                    In de cut fase bv, is het beter om je eiwitten van voedsel te halen.
                    No Pain No Gain

Comment

Originally posted by demi01 View Post
                      ligt aan de kuur,

bij bijv. dboll only hoog inzetten week 1 b.v. al 35mg en week 2 40mg. beetje koppijn? het zij zo. daarna elke week iets minder. misschien minder productief maar wel makkelijker de massa vast te houden, chrash lijkt mij dan b.v. minder snel te gebeuren, als je stopt op 40mg lijkt me een chrash sneller voor te kunnen komen, en in een chrash ga je heel veel verliezen aan gewonnen massa. (en als andere opmerkingen uit mijn vorige post)

denk dus eigenlijk dat allebei de optie kunnen zijn zowel ,opbouwen en niet afbouwen, als niet opbouwen en wel weer afbouwen.

denk dat het dus een persoonlijke voorkeur kwestie wordt of is, en dat je wetenschappelijke onderzoeken moet laten varen want merk al dat iedereen elkaar hierover tegenspreekt. wat je zelf dus lekkerder denk dat je daar de voorkeur aan moet geven.

(tenzij iemand nu met een echte goede wetensch. onderzoek komt die voor eens en altijd duidelijkheid over deze kwestie geeft)
                      een punt heb je well, maar denk wel dat het je gains tegen gaat..

grtz

Comment

Aangezien ik nu zelf producten verkoop neem ik wel 1 uit de stelling hhahaa. ik denk mammoth

Comment

Dacht al lees ik het nou goed

zegt hij openlijk dat hij aas verkoopt? xD
                          Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Dacht al lees ik het nou goed

zegt hij openlijk dat hij aas verkoopt? xD
                            Nee kerel gewoon voedingssupllementen bekijk mijn topic site online

Comment

Dag mensen

Ik heb vanaaf rug en biceps getraind, Wederom heb ik weer 1xmaal 15reps warming up 2xmaal 12reps 1xmaal tot ik niet meer kon alle oefeningen doe ik zo maar 1xmaal warming biij de eerste oefening.

Heb net weer een bordje mie op met pinda saus nog 1 maal eten dan lekker pitten. Weeg nu trouwens 81,7

op naar de 90 als dat lukt hahaha

Comment

Dag mensen

Ik heb vanaaf rug en biceps getraind, Wederom heb ik weer 1xmaal 15reps warming up 2xmaal 12reps 1xmaal tot ik niet meer kon alle oefeningen doe ik zo maar 1xmaal warming biij de eerste oefening.

Heb net weer een bordje mie op met pinda saus nog 1 maal eten dan lekker pitten. Weeg nu trouwens 81,7

op naar de 90 als dat lukt hahaha
                                altijd positief blijfen haha

heb je nog eiwitsheeks gehaald bedoel je hebt eigen shop man haha

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X