Ziet er goed uit scarface, blijf maar knallen.
Eerste kuur:
Collapse
X
-
schouders en armen vallen wat tegen
zou die goed hard trainen gaan
rug is idd al erg mooi, borst ziet er ook al aardig uit vind ik
maar je schouders en armen biceps en triceps mogen wel wat groter
zou daar je aandacht op richten
voor de rest goed bezig man, met die kuur moet je zeker wel breder kunnen worden
heb je nou al eiwitsheeks gehaald vriendPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by martin27 View Postschouders en armen vallen wat tegen
zou die goed hard trainen gaan
rug is idd al erg mooi, borst ziet er ook al aardig uit vind ik
maar je schouders en armen biceps en triceps mogen wel wat groter
zou daar je aandacht op richten
voor de rest goed bezig man, met die kuur moet je zeker wel breder kunnen worden
heb je nou al eiwitsheeks gehaald vriend
En armen zijn 39 cm alle bij op de foto ziet het er kut uit omdat het met een iphone is genomen post snel andere.
Comment
-
Originally posted by tino View Posthey kerel
ziet er in mijn ogen goed uit.. je hebt een goeie basis . alleen je schouders lopen wat achter .., maar als je goed traint trek je ze wel weer bij. nog succes verder !
grtz tino
Comment
-
dag mensen
Ik heb zojuist benen en onder rug gedaan.
@ posseltje
Geen deadlift wel squads hahah. Alleen kreeg een harde steek in mijn boven been bij 100 kilo dus moest ermee stoppen. Bij andere oefingen ging het wel weer was erg lekker om de benenen weer te doen
Onder rug liep ook lekker het spul werkt steeds beter hahaha
Keep you gy's posted
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
21 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment