Eerste kuur:

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Shredmaster View Post
    ik gok op de belichting of verbrand in de zon.
    Ik vind persoonlijk dat je alleen niet zoveel massa hebt voor iemand die al aan het kuren is.
    Hij heeft anders wel een flink massieve rug, maar goed ik vond die er ook al uitspringen voor je kuur. Zou je trouwens je foto's niet kunnen draaien? Dat maakt het bekijken iets makkelijker.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by Scarface84 View Post
      Dag kerel

ik heb zekrs wel massa er bij gekregen hoor iedereen in mijn omgeven zegt dat ik snel ben gegroeid en vraagt of ik anabolen gebruik.

dus en wat foto s betreft zijn koud genomen en heb inderdaad onder rug verbrand
      Ik twijvel er niet aan dat je massa erbij gekregen hebt, alleen zal het ook een gedeelte vocht zijn van de d-bol.
      Het feit dat je er zeker massa aangezet heb zal ook liggen aan het feit dat je eerder minder massa had en nog niet op je plateau zat.
      Ik val je niet af, zeker niet, kuur is jouw keuze geweest ik geef alleen een mening. succes verder
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post
        Ik twijvel er niet aan dat je massa erbij gekregen hebt, alleen zal het ook een gedeelte vocht zijn van de d-bol.
        Het feit dat je er zeker massa aangezet heb zal ook liggen aan het feit dat je eerder minder massa had en nog niet op je plateau zat.
        Ik val je niet af, zeker niet, kuur is jouw keuze geweest ik geef alleen een mening. succes verder
        Ik vat het ook niet op als een aanval kerel maar ik vind zelf ook dat ik er slecht uitzie op de foto ver geleken dat ik in de spiegel kijk maar ik ga er ook van uit wat anderen mij zeggen.

En zekers is de kuur de moeite waard was een leuke ervaring ben nu aan het afbouwen.

Comment

• Dag mensen

Hierbij de update.

Ik ben nu 3 dagen klaar met de kuur en zit dus al 3 dagen aan de nolva. Moet jullie zeggen dat ik me nog steeds lekker voel en geen rare dingen heb gevoeld en of nu voel laat jullie over enkele dagen nog een paar foto's zien

Comment

• Fyn dat het nog steeds goed gaat man.. Blijf goed door eten en trainen. En hopen dat je het vast houd.

Grtz

Comment

• Originally posted by tino View Post
              Fyn dat het nog steeds goed gaat man.. Blijf goed door eten en trainen. En hopen dat je het vast houd.

Grtz

Bedankt kerel ik ziet nu nog op de zelfde gewicht haaha maar het is daar nog tevroeg voor om te weten wat ik over houw we zien wel ik eet nog steeds goed dus dat moet goed komen.

Comment

• Beste leden

ik had een vraagje hoelang kan het duurt voor dat ik het vocht in mijn lichaam kwijt ben van de bollen???

Ik zit nu nog steeds op 87 kilo naar een 8 dagen na kuur

Comment

• kun j niet met zekerheid zeggn , maar zou toch al wat moeten verliezen. Mss heb je geen vocht vastgehouden.. Des te beter he man . Keep it up

Grtz

Comment

• maybe before en after pic's langs elkaar ?

Comment

• Originally posted by Scarface84 View Post
                      Beste leden

ik had een vraagje hoelang kan het duurt voor dat ik het vocht in mijn lichaam kwijt ben van de bollen???

Ik zit nu nog steeds op 87 kilo naar een 8 dagen na kuur
                      vocht trekt langzaam weg

zodra je de eerste kilo kwijt bent weet je meer dan genoeg

en op het punt dat je niet meer afvalt zijn dat je gewonnen kilo's
                      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Dag mensen

Ik heb me net gewogen en ben nu 85,3

ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben.

Mijn trainings maat wil nu ook al denken aan een volg kuurtje over 2 3 maanden.

Ik denk echter dat ik zeg niks ga doen we wachten wel even af

Comment

• En ik denk dat je nu blijft en blijft kuren. Mark my words.

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
                            En ik denk dat je nu blijft en blijft kuren. Mark my words.

ja we zien vanzelf denk het niet

Comment

• 9/10 zegt dat maar houd het niet bij 1 kuurtje. =) zie je aan die maat van je. maar misschien kan jij het wel suc6

Comment

• Vooral als je eerste kuurtje goed bevallen is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X