Mijn eiwitten heb ik iets verhoogd Mr C maar niet echt overdreven veel, ik zit nu op een 3,5- 4gram en normaal zit ik op 3- 3,5gram.Zou het van die kleine verhoging kunnen zijn , nu is de vraag ook gaan deze verdwijnen wanneer ik stop met de test op het einde van de kuur, of gaan deze nog een paar maanden aanwezig blijven.Wat ik de laatste tijd heb is ongelooflijke zweetbuien tijdens het slapen, echt kletsnat wakker worden.
Test
Collapse
X
-
Zweetbuien kan heel goed van de test.
Of het van die kleine verhoging komt weet ik niet maar als het vanaf die tijd is zou je denken van wel.
Gaat na je kuur vanzelf weer weg overigens. Hoelang moet je nog eigenlijk?
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Nog 3 prikjes Mr C, dus nog een 15 dagen ongeveer.
ja de kuur heeft iest langer geduurd omdat ik bijbesteld had ,maar dat blijt tussen ons he . 12 weken heb ik dan ongeveer gekuurd, zit nu op 82 kilo maar heb wel wat vocht op de buikstreek zitten en bf zal ook wel iets gestegen zijn (zeker van de laatste dagen, van de normale 6 -7 maaltijden zijn het de laatste dagen meestal 5 warme maaltijden en de rest tussendoortjes).
Er treden nu ook problemen op met het kopen van broeken , meestal kan ik er in maar de bovenbenen bijna niet of ik moet een paar maten groter nemen wat natuurlijk geen zicht is.
Maar we gaan lekker doorstil growing
Comment
-
Hier zijn we nog eens, ben met mijn kuur gestopt omdat de laatste weken toch niks meer veranderde, ik heb nu 10 weken test gezet ging normaal nog twee weken meer doen maar ben toch van gedacht veranderd (had beter naar mijn leverancier zijn raad moeten luisteren). In totaal zijn we dus 6-8 kilo bijgekomen, kracht is enorm toegenomen, zie er ook voller uit maar dat zal nog van het vocht zijn, binnen 3 weken gaan we aan de nolva en hopen dat enkel het vocht verdwijnt , zodat ik terug in mijn normale kleren kan en zeker in mijn broeken
grtzstil growing
Comment
-
haha. lol. een leverancier die advies geeft niet zoveel te nemen? die zijn er weinig denk ik.
maar dat hebbie wat voor je volgende kuur. dan iets met deca erbij? dat gaat nog beter. meer kilos en beter vasthouden. ik heb vernomen dat je TOCH een tweede ooit wilt doen. ik zou zeggen good luck met je nakuur en je weet het : doortrainen en eten he!?
greetzz je collega.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
@Dino , ik schat ongeveer 50% verdubbeld, squat voor de kuur 70-80 kilo 10 herhalingen nu 120 kilo 10 herhalingen.
@Bruce , ja ik heb zo een leverancier, die geeft mij raad ja tweede kuur komt er zeker, en nu blijf ik eten zoals ik met de kuur deed, daarom dat ik ook tijdens de kuur niet serieus overdreven heb.
@Keepitreal, foto van voor de kuur heb ik al geplaatst, ik ga er nu proberen te maken en plaatsen.stil growing
Comment
-
Ik hoop ook natuurlijk dat ik zoveel mogelijk kan vasthouden zou toch graag een kilo of 5 ervan bijhouden. Het vervelende is dat ik vandaag een beetje ziek ben geworden en enkel deze morgend iets gegeten heb en nu straks nog iets ga eten, voor de rest van de dag nog geen honger gehad, wat toch niet normaal normaal heb ik al zo een keer of 5 gegeten , we zullen wel zien
grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (bruce @ Jan. 12 2004,20:14)]eten, snip!! dat had ik na mn eerste kuurtjes ook. werd beetje zwak en kreeg steeds keelonsteking. weg gains.
neem elke dag egina force. heb je meer weerstandstil growing
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: