Vraagje Dianabol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje Dianabol

Hallo Beste mensen ,

k heb een vraagje ! Zou namelijk willen een kuurtje nemen van dianabol(pillen) !
    Maar ben namelijk heel bang voor mijn gezondheid , Is dit echt zo schadelijk of van eenmalig gebruik zal je er niet veel van merken ?
    Hoeveel zou ik over kunnen houdne van zo een kuurtje ?
    Ik wil nameiijk geen inject ( voorlopig nog niet toch !)
    ben wel tevreden over mijn resultaat nue maar gaat niet snel genoeg naar mijn gedacht! Zie foto's discussie: DAN TOCH MAAR EVEN VOORSTELLEN
    ZEKER Staat bij algemene forums , even voorstellen...

Alvast bedankt

Kuren na 4 maanden trainen? Zolang je nog zo vooruitgaat, wat je ook al op de foto,s laat zien. Zou ik als ik jou was er nog niet aan beginnen...

Comment

4 maanden trainen. Geen verstand van zowel kuren als het sporten zelf, heeft haast met alles, is niet goed bij zijn hoofd, heeft overal aandacht voor nodig.

Dat is waar ik op kom wanneer ik jou berichten door lees. Belachelijk voor onze sport. Je vraag slaat overigens ook nergens op. Waarom begin je ergens mee wanneer je er niks vanaf weet?

Weer de zoveelste onzin over eenmalig gebruik. Houd jezelf voor de gek. Hoe kom je er overigens op dat oral beter is voor je gezondheid dan injecteren?

Comment

ik weet dat oral niet beter is dan injects! en heb al veel gelezen en gehoord! maar ben gewoon bang voor mijn gezondheid

Originally posted by Nex- View Post
        4 maanden trainen. Geen verstand van zowel kuren als het sporten zelf, heeft haast met alles, is niet goed bij zijn hoofd, heeft overal aandacht voor nodig.

Dat is waar ik op kom wanneer ik jou berichten door lees. Belachelijk voor onze sport. Je vraag slaat overigens ook nergens op. Waarom begin je ergens mee wanneer je er niks vanaf weet?

Weer de zoveelste onzin over eenmalig gebruik. Houd jezelf voor de gek. Hoe kom je er overigens op dat oral beter is voor je gezondheid dan injecteren?

Comment

Originally posted by dumo View Post
          ik weet dat oral niet beter is dan injects! en heb al veel gelezen en gehoord! maar ben gewoon bang voor mijn gezondheid
          Als je weet dat oral niet beter is dan injects waarom neem je het dan.. en je bent bang voor je gezondheid waarom begin je er zelfs aan.. als je weet dat het slechter is dan injects

verder sluit ik me bij nex aan..

En de gains die je met Dianaboll krijgt zijn minimaal =)

Comment

Begin er dan niet aan.

Comment

ok bedankt voor jullie info

Originally posted by Nex- View Post
              Begin er dan niet aan.

Comment

Bedankt voor de info

Originally posted by sakurakilla View Post
                Als je weet dat oral niet beter is dan injects waarom neem je het dan.. en je bent bang voor je gezondheid waarom begin je er zelfs aan.. als je weet dat het slechter is dan injects

verder sluit ik me bij nex aan..

En de gains die je met Dianaboll krijgt zijn minimaal =)

Comment

Heb je je foto's zelf al eens goed bekeken? Als dit echt na 4 maand trainen is zonder daarvoor nog getraind te hebben, is dit echt een enorme vooruitgang waar velen hier jaloers op zouden zijn. Veel ken ik er niet van, maar ik denk niet dat je op dit moment zoveel meerwaarde uit as zou halen...
                  @ ketIF

Comment

Veel te kort door de bocht dit. Ik ben er absoluut niet van overtuigd dat je door onze reacties de wijze beslissing hebt genomen.

Zorg er in ieder geval voor dat je voeding en training goed in orde is. Doseer het niet hoger dan 40mg. Verwacht er overigens ook niet veel van, vooral niet met jou ervaringen rondom het trainen en kuren.

Succes.

Comment

Volgens mij kuur je gewoon al

Comment

Als je bang bent voor je gezondheid moet je niet aan de steroids gaan

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
                          Volgens mij kuur je gewoon al
                          plus 2
                          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

die spuit zit er ook al in

Comment

F***ing Hell guys, die jongen vraagt wat info. Is het zo moeilijk om daar normaal antwoord op te geven?! Er is er nou geeneen die iets fatsoenlijks terug kan zeggen. Alleen maar kritiek. Bodynet is er om mensen te helpen met zulke vragen. En voor diegene onder ons die AS nemen, als de gedachte om het te doen eenmaal in je kop zit, zul je het gaan doen ook, wat anderen je ook vertellen. In dit geval zal hij het ook doen. Dus waarom hem niet gewoon antwoord op zijn vraag geven.
                              Dus het antwoord zal moeten zijn.
                              Natuurlijk is dianabol niet goed voor je gezondheid, het belast vooral je lever enorm.
                              Maar als je het wil nemen doe dan een zesweekse kuur met 40mg per dag, verdeeld over de dag. (elke 6 uur 10mg)
                              Aanbevolen een nakuur van nolvadex. De eerste 2 weken 40mg en de 2 weken erna 20 mg.
                              Gains zijn bij iedereen verschillend. Meest belangrijkste is, wat hou je er aan over?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X