Vraagje Dianabol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

slik die pillen gewoon als niet snel genoeg gaat, je bent oud en wijs? genoeg .

as is natuurlijk slecht. zorg dat je niet overdoseerd. dosering 30mgram p/d is wel flex neem dit verspreid over de dag. ivm de korte eshter nakuurtje 4wk nolvadex 20mg pd
    is vooral kracht gain. maar je kan naturel nog zat bereiken. zou zowiso eerst wat meer trainingservaring opdoen
    suc6
    Last edited by Beachboy; 09-08-2009, 12:29.

Comment

De waarheid komt gwn soms hard over.. Op zo van die jongens moet je kritiek geven, als je 4 maanden traint moet je er nog niet eens aan denken.

Comment

6 weken is nergens voor nodig. Verdelen over 6 uur per tab is ook nergens voor nodig, staar je niet zo blind op de half waardetijd van diana. "Enorm" belastend voor je lever valt ook mee. Voor diana alleen heb je genoeg aan 4 weken nolva op 20mg.

Wat houd je eraan over? Meer dan wat de meeste denken. Er zijn genoeg voorbeelden van mensen die leuke gains overhouden van diana. Wil je het optimale eruit halen dan moet hard blijven gaan, met zowel training, rust en voeding. Jammer is dat mensen na de kuur (tijdens de nakuur en erna) minder hard aan de bak gaan waar je er juist voor moet zorgen om in die periode goed je best te doen om zoveel mogelijk vast te houden.

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
          Volgens mij kuur je gewoon al
          En wil hij gewoon achter af weten of hij wel slim bezig is geweest....
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Laten we de voor oordelen even achterwege laten.

@ nex ik ben van de mening dat ze die waarde tijden er niet voor niets bijzetten. weet niet of je ook dbol gebruikt hebt. anders graag je ervaring hoe en wat.

Comment

Vooroordelen?

Die jongen wil AS gebruiken...
              Hij traint net 4 maanden. In zijn vorige post liet hij weten dat hij geen benen traint en ook geen rug? Waarschijnlijk is zijn voeding ook zwaar ruk.

Ik snap dat als je een jaar of wat traint op de 'juiste' manier en je voeding is in orde, je gaat denken aan een kuurtje.

Dit slaat helemaal nergens op.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                Laten we de voor oordelen even achterwege laten.

@ nex ik ben van de mening dat ze die waarde tijden er niet voor niets bijzetten. weet niet of je ook dbol gebruikt hebt. anders graag je ervaring hoe en wat.
                Ik heb genoeg ervaringen met diana. 20mg in de ochtend nemen en 20mg een uur voor het trainen. Verspreid over de dag nemen kan je waarden stabiel(er) houden wat vaak helpt meer hoofdpijn te voorkomen, (ik heb het hier over een kuur met dbol). Kan je vertellen dat de resultaten hetzelfde blijven.

Comment

moest ik al kuren zou ik geen info vragen é !!

Originally posted by Tjaaaa View Post
                  Volgens mij kuur je gewoon al

Comment

Thanx mate voor je normaal en zeer informeel antwoord , heb daar tenminste iets aan , en moest ik al kuren zoals sommige hier beweren zou ik om geen info vragen zeker , alvast bedankt

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    F***ing Hell guys, die jongen vraagt wat info. Is het zo moeilijk om daar normaal antwoord op te geven?! Er is er nou geeneen die iets fatsoenlijks terug kan zeggen. Alleen maar kritiek. Bodynet is er om mensen te helpen met zulke vragen. En voor diegene onder ons die AS nemen, als de gedachte om het te doen eenmaal in je kop zit, zul je het gaan doen ook, wat anderen je ook vertellen. In dit geval zal hij het ook doen. Dus waarom hem niet gewoon antwoord op zijn vraag geven.
                    Dus het antwoord zal moeten zijn.
                    Natuurlijk is dianabol niet goed voor je gezondheid, het belast vooral je lever enorm.
                    Maar als je het wil nemen doe dan een zesweekse kuur met 40mg per dag, verdeeld over de dag. (elke 6 uur 10mg)
                    Aanbevolen een nakuur van nolvadex. De eerste 2 weken 40mg en de 2 weken erna 20 mg.
                    Gains zijn bij iedereen verschillend. Meest belangrijkste is, wat hou je er aan over?

Comment

Ik zou adviseren bij een diana only gwn 6 weken 40mg per dag.
                      Dosiringen constant houden, piramide gedoe is al jaren achterhaalt.
                      Gwn smorgens 20mg en later in de middag voor training ofzo 20mg.
                      Hierna 2 weken 20mg nolva voor nakuur.
                      Suc6 met je keuzen
                      No Pain No Gain

Comment

als je hier bent om mensen af te breken , ga dan op een ander !!!niemand heeft nut aan u zinloze bullshit hier , en hoe kan jij weten hoe of wat mijn voeding in elkaar steekt eveneens mijn training zelf..

Originally posted by Ashley View Post
                        Vooroordelen?

Die jongen wil AS gebruiken...
                        Hij traint net 4 maanden. In zijn vorige post liet hij weten dat hij geen benen traint en ook geen rug? Waarschijnlijk is zijn voeding ook zwaar ruk.

Ik snap dat als je een jaar of wat traint op de 'juiste' manier en je voeding is in orde, je gaat denken aan een kuurtje.

Dit slaat helemaal nergens op.

Comment

Originally posted by dumo View Post
                          als je hier bent om mensen af te breken , ga dan op een ander !!!niemand heeft nut aan u zinloze bullshit hier , en hoe kan jij weten hoe of wat mijn voeding in elkaar steekt eveneens mijn training zelf..

Je training is soieso ruk....je traint geen benen en rug.
                          Kan me dan ook niet voorstellen dat je voeding dan wel in orde is.

Zinloze BS is als je 4 maanden traint je gelijk naar AS wil grijpen.
                          Zorg gewoon dat je de komende 2 jaar alles in orde hebt voordat je uberhaupt aan AS gaat denken.

Laatste wat ik hier te melden heb.....

Comment

ideaal , dan hoor ik geen flauwe zever meer...

Originally posted by Ashley View Post
                            Je training is soieso ruk....je traint geen benen en rug.
                            Kan me dan ook niet voorstellen dat je voeding dan wel in orde is.

Zinloze BS is als je 4 maanden traint je gelijk naar AS wil grijpen.
                            Zorg gewoon dat je de komende 2 jaar alles in orde hebt voordat je uberhaupt aan AS gaat denken.

Laatste wat ik hier te melden heb.....

Comment

as is natuurlijk slecht. zorg dat je niet overdoseerd. dosering 30mgram p/d is wel flex neem dit verspreid over de dag. ivm de korte eshter nakuurtje 4wk nolvadex 20mg pd
                              Korte ester ja? Zou me toch nog wat meer verdiepen in de materie bro.

@ nex ik ben van de mening dat ze die waarde tijden er niet voor niets bijzetten.
                              Verwar de halfwaardetijd van een product vooral niet met de tijd dat een product werkzaam is.

@ Topic
                              Ik vind het volslagen onzin om na vier maanden trainen te gaan kuren. Waarschijnlijk meet je jezelf een fijne blessure aan, gezien je kracht waarschijnlijk harder vooruit zal gaan dan je pezen aankunnen.

Of het echt zo ongezond is, dat denk ik niet. Aan de andere kant, het is altijd een risico dat je neemt, en misschien ben jij net die ene die ervan naar de klote gaat.

Kijk overigens ook uit voor gynocomastie, gezien dianaboll ook oestrogene bijwerkingen vertoont.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

haalde inderdaad 2 dingen tot wat meerdere dingen door elkaar.. mijn excuus... had beter eerst even kunnen uitkateren ipv te bodynetten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X