Anavar als nakuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Thnx for the info buddy.
    Dus Anavar kan als herstel worden gebruikt, is dat meteen na je kuur?
    4 weken lang en hoeveel? Dan 2 weken niks en dan nakuren?

Op hoeveel mg zou ik dan moeten zitten wanneer ik zou gaan bridgen?
    nee, dat heb ik niet zo gezegd, het kan niet!! als herstel gebruikt worden aangezien het wel degelijk onderdrukt, herstel wil zeggen dat je je eigen hormoonproduktie weer op peil hebt. en dat is niet meteen gefixt na je nakuur......weken na je nakuur ben je nog steeds herstellend snap je?? hoe lang is afhankelijk van hoe lang en zwaar je hebt gekuurd.. .. verschilt ook nogal per persoon. voor uitsluitsel zal je de boel moeten laten testen samen met je arts... wanneer je langste ester van je kuur is uitgewerkt ga je nakuren. verdiep je s in halfwaardetijden... maw is het mogelijk om in te periode tussen je laatste inject en start nakuur anavar te nemen. tijdens de nakuur zou ik het niet doen ivm het opstarten van je eigen produktie. wanneer je hersteld bent kun je anavar nemen voor onderhoud (bridge) 4 weken is slechts wat ik doe, dus geen advies naar jou... sommige doen ook langer maar ik denk dat langer niet altijd beter is. na die 4 weken kuur ik niet na, dat doe ik nooit met anavar. echter laat ik wel wat weken tijd tussen mn 4 weekjes var en de volgende mega kuur die ik er in jass.....een jaar heeft 52 weken dus reken maar uit, uitgaande van 2x per jaar een 12 weekse kuur.
    uut grunn!

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
      Dat zei hij niet, je moet het wel goed lezen Snuff... Hij zei Anavar onderdrukt ook. Je hersteld er dus niet van...
      Ja dat bedoel ik.
      Sorry Knul, ik wil gewoon alle info hierover.
      Voor mij is het belangrijkste dat ik zoveel mogelijk van mijn gains wil behouden en zoek dus de beste manier om dat te doen.
      Ik hang dus voor een groot gedeelte aan de ecto-zijde en weet dat ik mijn gewonnen kracht en massa snel kan verliezen.
      Dit wil ik dus voorkomen.
      En als anavar als gain-behouder (dus niet als hersteller) kan fungeren dan hou ik dat wel in gedachten.

Comment

Originally posted by elpadrone View Post
        nee, dat heb ik niet zo gezegd, het kan niet!! als herstel gebruikt worden aangezien het wel degelijk onderdrukt, herstel wil zeggen dat je je eigen hormoonproduktie weer op peil hebt. en dat is niet meteen gefixt na je nakuur......weken na je nakuur ben je nog steeds herstellend snap je?? hoe lang is afhankelijk van hoe lang en zwaar je hebt gekuurd.. .. verschilt ook nogal per persoon. voor uitsluitsel zal je de boel moeten laten testen samen met je arts... wanneer je langste ester van je kuur is uitgewerkt ga je nakuren. verdiep je s in halfwaardetijden... maw is het mogelijk om in te periode tussen je laatste inject en start nakuur anavar te nemen. tijdens de nakuur zou ik het niet doen ivm het opstarten van je eigen produktie. wanneer je hersteld bent kun je anavar nemen voor onderhoud (bridge) 4 weken is slechts wat ik doe, dus geen advies naar jou... sommige doen ook langer maar ik denk dat langer niet altijd beter is. na die 4 weken kuur ik niet na, dat doe ik nooit met anavar. echter laat ik wel wat weken tijd tussen mn 4 weekjes var en de volgende mega kuur die ik er in jass.....een jaar heeft 52 weken dus reken maar uit, uitgaande van 2x per jaar een 12 weekse kuur.
        Sorry, ik maakte een fout met het zeggen dat anavar hersteld, ik bedoelde dus eigenlijk 'behouder'.
        Ik overweeg om anavar als gain-behouder te gebruiken 4 weken na de nakuur voor 4 weken.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
          Sorry, ik maakte een fout met het zeggen dat anavar hersteld, ik bedoelde dus eigenlijk 'behouder'.
          Ik overweeg om anavar als gain-behouder te gebruiken 4 weken na de nakuur voor 4 weken.
          neem creatine bij je anavar, dit ivm synergie..anavar moet je zien als een cortisolblokker.....het gaat dus catabolisme van spiercellen tegen.......zo, nu kun je weer s ff gaan googlen hehe
          uut grunn!

Comment

neem creatine bij je anavar, dit ivm synergie..anavar moet je zien als een cortisolblokker.....het gaat dus catabolisme van spiercellen tegen.......zo, nu kun je weer s ff gaan googlen hehe
            Bloody hell vent, wil ook nog ff de kwalificatie F1 kijken, hahaha.
            Dus anavar 4 weken na de nakuur voor 4 weken is dus oke, puur voor het behouden van je gains?
            En op hoeveel mg moet je dan zitten?

Comment

Jaja, ik snappum.
              Cortisol breekt eiwitcellen af om voor glucose te zorgen dat je lichaam nodig heeft voor mentale of fysieke stress.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Is beter bekend als bridgen tussen kuurtjes. In mijn optiek nog niet zo'n stom idee, maar weet niet of je hormonale axis zwaarder onderdrukt blijft als hij van nul af komt dan wanneer hij gewoon op peil is en je gooit er var in.
                Ik zat meer te denken om na de 10 weken kuur 2 weken te wachten, dan 4 weken de nakuur te doen en als laatste 4 weken 10mg anavar per dag.
                Daarna een paar maanden zonder AS eer ik weer ga starten met mijn volgende kuur.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X