Originally posted by Snuff-Sann
View Post
Anavar als nakuur
Collapse
X
-
uut grunn!
-
Originally posted by Knulletje View PostDat zei hij niet, je moet het wel goed lezen Snuff... Hij zei Anavar onderdrukt ook. Je hersteld er dus niet van...
Sorry Knul, ik wil gewoon alle info hierover.
Voor mij is het belangrijkste dat ik zoveel mogelijk van mijn gains wil behouden en zoek dus de beste manier om dat te doen.
Ik hang dus voor een groot gedeelte aan de ecto-zijde en weet dat ik mijn gewonnen kracht en massa snel kan verliezen.
Dit wil ik dus voorkomen.
En als anavar als gain-behouder (dus niet als hersteller) kan fungeren dan hou ik dat wel in gedachten.
Comment
-
Originally posted by elpadrone View Postnee, dat heb ik niet zo gezegd, het kan niet!! als herstel gebruikt worden aangezien het wel degelijk onderdrukt, herstel wil zeggen dat je je eigen hormoonproduktie weer op peil hebt. en dat is niet meteen gefixt na je nakuur......weken na je nakuur ben je nog steeds herstellend snap je?? hoe lang is afhankelijk van hoe lang en zwaar je hebt gekuurd.. .. verschilt ook nogal per persoon. voor uitsluitsel zal je de boel moeten laten testen samen met je arts... wanneer je langste ester van je kuur is uitgewerkt ga je nakuren. verdiep je s in halfwaardetijden... maw is het mogelijk om in te periode tussen je laatste inject en start nakuur anavar te nemen. tijdens de nakuur zou ik het niet doen ivm het opstarten van je eigen produktie. wanneer je hersteld bent kun je anavar nemen voor onderhoud (bridge) 4 weken is slechts wat ik doe, dus geen advies naar jou... sommige doen ook langer maar ik denk dat langer niet altijd beter is. na die 4 weken kuur ik niet na, dat doe ik nooit met anavar. echter laat ik wel wat weken tijd tussen mn 4 weekjes var en de volgende mega kuur die ik er in jass.....een jaar heeft 52 weken dus reken maar uit, uitgaande van 2x per jaar een 12 weekse kuur.
Ik overweeg om anavar als gain-behouder te gebruiken 4 weken na de nakuur voor 4 weken.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostSorry, ik maakte een fout met het zeggen dat anavar hersteld, ik bedoelde dus eigenlijk 'behouder'.
Ik overweeg om anavar als gain-behouder te gebruiken 4 weken na de nakuur voor 4 weken.uut grunn!
Comment
-
Originally posted by elpadrone View Postneem creatine bij je anavar, dit ivm synergie..anavar moet je zien als een cortisolblokker.....het gaat dus catabolisme van spiercellen tegen.......zo, nu kun je weer s ff gaan googlen hehe
Dus anavar 4 weken na de nakuur voor 4 weken is dus oke, puur voor het behouden van je gains?
En op hoeveel mg moet je dan zitten?
Comment
-
Originally posted by elpadrone View Postneem creatine bij je anavar, dit ivm synergie..anavar moet je zien als een cortisolblokker.....het gaat dus catabolisme van spiercellen tegen.......zo, nu kun je weer s ff gaan googlen hehe
Cortisol breekt eiwitcellen af om voor glucose te zorgen dat je lichaam nodig heeft voor mentale of fysieke stress.
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostIs beter bekend als bridgen tussen kuurtjes. In mijn optiek nog niet zo'n stom idee, maar weet niet of je hormonale axis zwaarder onderdrukt blijft als hij van nul af komt dan wanneer hij gewoon op peil is en je gooit er var in.
Daarna een paar maanden zonder AS eer ik weer ga starten met mijn volgende kuur.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
17 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
23 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
23 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment