Nieuw

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw

hallo ik ben hier nieuw ga me even voorstellen

m 33j 1m80 75 kg bf 12

heb al 2 kuuren gedaan iedere keer met deca en sustanon
    men laatse kuur was

1w 200 deca 250 sust
    2w 200 deca 250 sust
    3w 400 deca 250 sust
    4w 400 deca 250 sust
    5w 600 deca 500 sust
    6w 600 deca 500 sust
    7w 400 deca 500 sust
    8w 400 deca 250 sust
    9 en 10 w 200 deca 250 sust

en wist niets van nakuur

nu mijn vraag : ik zou willen weer een kuur doen met deca , sustanon , oxymetholne

kunnen jullie me eens zeggen wa jullie aanraaden welke hoeveelheid ik zou moeten pakken en voor hoelang

thank's
    peter

Ik denk dat jij te vroeg aan as bent begonnen aan je stats te zien, je zou misschien eerst eens uw voedings en trainingsschema kunnen posten want nog maar 75 kilo wegen en al twee kuren achter de rug vindt ik wel heel weinig.
    stil growing

Comment

was da vergeten ik kom van 64 kg en ben al 4 j bezig met trainen

het probleem is da ik mag eten wa ik wil kwa cal of vet er komt geen gram bij

eet ongeveer dagelijks +- 3500 cal 250 prot 604 carbo

meer kan ik echt nie meer eten maar kilo's willen er nie bij komen daarvoor ik weer met een kuur wil beginnen

peter

Comment

10 weken deca 400mg p.wk
        10 weken test 500mg p.wk. ( evt 2 weken frontload test )
        Nakuren met nolvadex vanaf week 13.

Weet je zeker dat je oxy`s wilt?

Post wel ff je voedingsschema valt vast wel wat in te verbeteren.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Hum, zou maar eerst eens je training/voeding op orde brengen alvorens naar de bollen te grijpen. Je stats na 2 kuren zijn niet echt bijzonder.

Grtz

Comment

evt 2 weken frontload test "wa bedoel je daarmee "

en wat zou er mis aan zijn van die oxy te gebruiken is dit nie goed

en die 400 deca en 500 sust hoe zou ik de best nemen

maandag 500 deca en de donderdag 500 testo

peter

Comment

idd. 10 kg na 2 kuren en 4 jaar trainen?
              wat waren je resultate eigelijk van je kuren?
              lijkt erop dat je paracetemol of wat ook hebt gekregen. Of j eet alleen tijdens kuren goed. is iig erg weinig.
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Gezien je leeftijd heb ik antwoord gegeven op je vraag. Hoop wel dat je je voedingsschema gaat posten omdat ik zeker weet dat je meer kunt winnen.

Ben het wel met de anderen eens dat je weinig hebt gewonnen met de vorige kuren maar je gaf zelf al aan dat je eigenlijk niet goed op de hoogte was en nakuren zelfs nooit van had gehoord.

Met frontload bedoel ik de eerste 2 weken een dubbele dosis om zo eerder op je ideale bloedwaarden te komen. Dit is niet nodig als je er oxy of d-boll bij zou nemen.

Je zou bv week 1 t/m 4 ( max.6 ) 30-50mg d-boll per dag erbij kunnen nemen.

Nogmaals probeer het eerst met je voeding. Vind het niet terecht om dat als enige antwoord te geven maar het is wel het meest belangrijke en gemeende antwoord. Aan jou wat je ermee doet..

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (peter02 @ Nov. 24 2003,17:08)]evt 2 weken frontload test    "wa bedoel je daarmee "

en wat zou er mis aan zijn van die oxy te gebruiken is dit nie goed

en die 400 deca en 500 sust  hoe zou ik de best nemen

maandag 500 deca  en de donderdag 500 testo

peter
                  De eerste 2 weken 1000mg zodat je een flinke piek krijgt in je bloedspiegel,iemand anders kan het mooier uit leggen denk ik.
                  De deca 1×400mg de test 2×250mg per week.
                  Je begint bijvoorbeeld op zaterdag met 400mg deca en 250 mg test en pak je op woensdag weer 250mg test.

Grtz..
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Wanneer je echt niks meer kan eten in verloop van de dag waarom heb je dan nooit een weight gainer erbij genomen dat kan al gauw 1000 kcal per dag schelen en dat kunnen belangrijke kcal zijn .
                    stil growing

Comment

mijn voeding

s'morgens 9 uur conrflakes met melk en banaan +- 800 cal

11 ur shake whey pro *-250 cal

middag aardappelen biefstuk en groenten 650 cal

14 uur shake mass gainer 500 cal

17 uur kalkoen of kippevlees en nadien 566 ml dan up yoghurt 550 cal

21 uur pasta 700 cal

23 uur shake 500 cal

en er willen geen kilo's bijkomen

groetjes peter

Comment

Die cornflakes s morgens zou ik laten zijn puur suikers kan je het best vervangen door Brinta of quacker. Whey pro kan je bij je ontbijt nemen.Tussen 9 u en middagmaal eet je niets, pak dan een blikje tonijn . Bij middagmaal whey pro . Tussen middagmaal en 17u eet je niks meer , kan je best nog iets tussen eten moet niet veel zijn voor te beginnen best is misschien 100 gram pasta ofzo.De pasta die je om 21u eet zou ik dus om 14 u ofzo eten. S avonds best kwark ofzo eten.

Over heel de lijn gezien eet je niet veel , wanneer train je eigenlijk.
                        stil growing

Comment

toch wel 4000 kcal, als ik zo snel reken. daar kom ik zelf wel zeker van aan. missch. je verdeling vet/ eiwit en koolhydraten, maar dan moet je in de voedingssectie kijken.

eet je elke dag biefstuk/
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

zal vanaf vandaag eens die shake van arnold proberen van op de form die van 2.246 cal

+men dagelijkse voeding van een 3500 cal

en als ik nu daarvan nie zal verdikken dan weet ik het ook nie meer

zal die een week proberen en als ik geen gr ervan bijkom begin ik met die kuur van deca en sust

greets

Comment

Peter, je gaat nu 1 week proberen met de speciale shake erbij te nemen, laat ons zeggen dat je dan op 7000 kcal uitkomt misschien kan dit nog niet voldoende zijn om te groeien dat hangt allemaal af van je metabolisme. IKzelf heb hetzelfde voor ik heb hiervoor 1 jaar gebulkt ik at bijna dagelijks 8000 - 10000 kcal (niet aan te raden, heb achteraf met de gebakken peren gezeten en een serieus maagprobleem aan over gehouden)ik wil maar zeggen dat 1 week niet voldoende is voor zoiets te testen je zou al een maand of twee dit moeten volhouden wil je resultaat zien.1 week iets proberen en als het niet lukt naar de as grijpen is ook geen nut, in je kuur zal je vocht vasthouden en iets hoger in gewicht gaan en dan zal je blij zijn maar drie maanden na je kuur ben je weer alles kwijt als je voeding niet optimaal is.

dit is natuurlijk maar mijn mening en doe je ermee wat je wil
                              stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X