start Test E/Primo 14/09/09

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by tino View Post
    gaat goed stevie, welke week zit je nou ?

Grtzz

We zijn nu begin week 5, na deze week nog 7 weken te gaan. Ik ben tot zover zeer tevreden, mijn initieel doel was 100 kg. Dat zal dus geen probleem zijn.

Gisteren Borst en Tricep aangepakt, goed zwaar kunnen trainen, terug opmerkelijk meer kunnen pakken. De bench press was altijd mijn zwak punt, ik train nu vlot mijn setjes met 100 kg -dit gaat volgende week terug omhoog- en m'n max ligt op 140.

Niks van last gehad in mijn schouders, vanavond rug en bicep.
    Only those who risk going too far can possibly find out how far one can go - George Eliot

Comment

Goed nieuws dus Stevie.
      Suc6 nog de komende 7 weken.
      No Pain No Gain

Comment

volg ook zeker je logje, want heb nog nooit met primo gekuurd en vraag me af wat de toevoeging is bij test

Grtz
        stil growing

Comment

Hallo iedereen,

ik zit nu begin week 6, eind vorige week last gehad van een korte buikgriep episode - waarschijnlijk was de vis niet geheel vers- en dit liet zich doorschijnen op de meting. Vorige zaterdag laatste meting: 97.1 kg en vetpercentage 10.7.

Dus een enkele 100 gram verloren. Mijn trainingen hebben er niet onder geleden dus dit is slechts een 'bump in the road'. Op naar een nieuwe week zonder vis, ik hou het de komende weken op rund, struisvogel, kip en kalkoen .
          Only those who risk going too far can possibly find out how far one can go - George Eliot

Comment

Redelijk bale maar niet op je kop laten zitten. Gewoon knallen dan komt het allemaal goed man.
            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by stevie S View Post
              Op naar een nieuwe week zonder vis, ik hou het de komende weken op rund, struisvogel, kip en kalkoen .

Struisvogel.....nog nooit gegeten, is volgens mij ook niet overal te krijgen.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Struisvogel is lekker. En prijs/kwaliteit is gewoon goed.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Alleen in de restaurant gegeten, maar zeker lekker.
                  No Pain No Gain

Comment

Op een paar kilometer afstand ligt een 'struisvogelfarm', dus eraan geraken is geen probleem. Maar hier kan je dat vinden in nagenoeg elke grote supermarkt.

@ Ashley, als je het nog nooit gegeten hebt moet je dat zeker eens doen. Ik vind het heel lekker en sappig vlees en in tegenstelling tot een biefstuk, als je je vlees graag doorbakken wenst blijft het vrij zacht. Wel opletten, niet te fel kruiden.

Morgen terug meting, ik ben benieuwd. Ik post de resultaten dit weekend.

Comment

hey man,hoe gaat het ondertusse? volg al even je log

en ga men volgende kuur ook die richting uitgaan.
                      maar 500test en 500primo is in totaal 7ml per week, hoe zet je die?

is 500 test met bv 300 primo ook effectief?

grtz!
                      onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

Originally posted by powertrainer2007 View Post

grtz!
                        Ik zou het overwegen en voor 500mg Primo gaan. Zal je geen spijt van krijgen bro.
                        No Pain No Gain

Comment

grtz!
                          Het gaat prima, ik zit op een zucht van de 100 kg 99.4 om precies te zijn, vetpercentage zit op 11. Normaal na deze week nog 5 weken te gaan maar ik ga het een week inkorten. Ik ga mijn uiterste best doen 105 kg te halen, lukt het niet dan lukt het niet. Mijn doel was 100 kg, ik ben tevreden.

Ik vond het een prima kuur.

Hoe ik het zette? 3.5 ml per keer -1 ml test en 2.5 ml primo- (maandagmorgen en donderdagmiddag). De eerste week had ik er de dag nadien last van, zeker na mijn eerste shot, ik vond 3.5 ml in het begin vrij veel. Maar zeker na week 2 geen enkel probleem.

Je vraag over 300 primo per week? Ik kan daar moeilijk een sluitend antwoord op geven, hangt zowiezo af van je persoon maar ik zou toch minstens 400 mg nemen. Ik haat 't om primo te vergelijken met deca maar de werking van primo is veel zachter dan deca en deca zou je minstens al op 200 zetten in een kuur met 500 test.

Comment

oké man, thx voor de info... waarom ga je je kuur inkorten?

grtz
                            onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

oké man, thx voor de info... waarom ga je je kuur inkorten?

grtz

Niet ideaal vlak na een kuur maar ik moet beginnen met mijn vetpercentage te verlagen. Tegen begin april moet ik zeker op 4 staan. Ik vrees dat het zowiezo een moeilijke kaart zal zijn maar wil ik het halen dan moet ik echt op 1 december beginnen.

Zaterdag terug mooi resultaat mogen registreren: gewicht 101.7 - vetpercentage blijft 11.

Comment

Netjes, succes met t behalen van je 105

Edit: en wanneer komen fotos?
                                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X