Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Snuff-sann's second

Ik heb besloten om vandaag alvast met mijn nieuwe topic te starten.
    Dus hartelijk welkom allen die van plan zijn mijn tweede kuur te gaan volgen.

Het is nog een beetje vroeg maar waarschijnlijk kan er al wat gediscuscieerd worden over mijn nieuwe kuur-opzet omdat er altijd wel personen zijn die het beter weten. Moet wel zeggen dat, als je me een beetje kent, ik behoorlijk koppig kan zijn en ook heb ik de nodige research gedaan alvorens ik mijn kuur-plan goedgekeurd had.
    Dus je moet nu toch wel van goede huize komen en met goede argumenten aankomen om mij van gedachten te doen veranderen.

Wat is mijn doel met deze kuur?

Massa, hoe meer hoe beter, maar met een gain van op z'n minst 10 kilo ben ik weer tevreden. Ik denk echter dat er meer dan 10 kilogram inzit. Het is dus weer een bulk-kuur.

Ga ik na mijn tweede kuur verder?

Ja, met zekerheid. Zolang er zich geen nare bijwerkingen voordoen en ik gezond blijf zal ik gewoon blijven doorkuren totdat ik tevreden ben over mijn lichaam. En ieder die kuurt weet dat tevredenheid er nou nooit eens een keertje is, want je wilt verder en verder.
    Wel is er een grote kans dat mijn derde kuur een cut-kuur gaat worden, omdat ik vermoed dat mijn BF na mijn tweede kuur weleens aardig omhoog geschoten kan zijn.

Wanneer start je?

Ik start op maandag 4 januarie 2010 en zal op maandag 24 mei 2010 in z'n geheel weer OFF zijn, including een afgemaakte PCT, oftewel nakuur.

Nou, nu zijn jullie natuurlijk wel benieuwd naar mijn tweede kuur-keus, hehehe.

Hier istie:

Every Monday and Thursday 250mg Test-e/200mg Tren-e IM glute.
    Everyday 100 IU HCG IM legs or Sub Q belly with 1250 IU Vitamin E, tabs.
    First 6 weeks 50mg Dianabol daily, tabs.
    Last 4 weeks 50mg Anavar daily, tabs
    Yep, een 14 weken kuur met Test en Tren als hoofd-steroids.
    Ik heb gekozen voor dianabol als kickstart omdat dat zeer goed samengaat met Trenbolone.
    Na 6 weken dianabol 4 weken even niks om mijn lever weer even te laten bijkomen waarna ik de laatste 4 weken van mijn kuur anavar zal nemen.
    Dit omdat de kracht van Test en Tren om vet kwijt te raken dan zo goed als verdwenen is en mijn lichaam op dat moment wel wat vet kan missen.
    Ik heb voor de laagste dosis HCG gekozen omdat je hiermee je notenbehoud zo natuursgetrouw mogelijk kunt imiteren. Ik moet echter wel elke dag injecteren maar met Slin-injecties zowel IM als Sub-q in mijn benen en buik heb ik genoeg plekken om weefsel-littekens zoveel mogelijk tegen te gaan.

Nou, dit was het wel zo'n beetje.
    Hoop dat jullie allen net als met mijn huidige topic weer enorm enthousiast gaan lezen en alle opmerkingen, schouderklopjes, steun, een babbel of wat dan ook zijn natuurlijk van harte welkom.
    Laterzzzzzz.
    Last edited by Pinada; 21-11-2009, 15:42.

Alvast succes met je nieuwe log/kuur.
    Ik vond/vind je 1ste log heel erg leuk om te lezen.

Ik ben benieuwd wat deze kuur je gaat brengen.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
      Alvast succes met je nieuwe log/kuur.
      Ik vond/vind je 1ste log heel erg leuk om te lezen.

Ik ben benieuwd wat deze kuur je gaat brengen.
      Mijn eerste log is nog niet voorbij dus hou hem in de gaten kerel, vooral wanneer je een speedo ziet hahahahaha.

Comment

Laat die speedo maar zitten. Deze outfit past beter bij je
        http://4.bp.blogspot.com/_XIpHeSG-lC...400/speedo.jpg
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
          Laat die speedo maar zitten. Deze outfit past beter bij je
          http://4.bp.blogspot.com/_XIpHeSG-lC...400/speedo.jpg
          bloody hell man, ben geen borat, hahahahaha, wel leuk

Comment

Zijn wat verhalen dat Tren je prolactine omhoog jaagt, en prolactine wordt actief bij een hoog oestrogeen. En laat dianaboll nou net voor dat laatste zorgdragen.
            Zou dat dus niet doen. Daarnaast neem je twee orals redelijk kort op elkaar. Tenzij je je leverwaarden laat testen, zou ik het niet gokken.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Zijn wat verhalen dat Tren je prolactine omhoog jaagt, en prolactine wordt actief bij een hoog oestrogeen. En laat dianaboll nou net voor dat laatste zorgdragen.
              Zou dat dus niet doen. Daarnaast neem je twee orals redelijk kort op elkaar. Tenzij je je leverwaarden laat testen, zou ik het niet gokken.
              Voor dat eerste moet ik wat research gaan doen, heb echter gelezen dat Tren samen met d-bol als bread and butter is, maar goed, hier kom ik nog op terug.
              4 Weken Off tussen d-bol en Anavar lijkt mij voldoende rust voor mijn lever, maar ik zal zeker mijn leverwaarden laten testen na zes weken d-bol. Mocht mijn lever de 4 weken anavar niet aankunnen zal ik dit ook zeker niet in mijn kuur gaan gebruiken.

Comment

Succes met je kuur alvast. Hoop dat je er mooie resultaten mee mag pakken.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

Zou je niet eerst even lang off als on blijven? je bent nog niet klaar met je huidige kuur meen ik? of net klaar. anyways je moet dus zeker nog 10 weken off blijven kom ik toch ruim halverwege januari uit en dan weet ik niet of je nakuur moet meerekenen etc. dus zou ff kijken of het niet een beetje tevlot achter elkaar is kwa kuren

verder wens ik je wederom vele succes bro zal je andere topic ff spammen mbt hcg

Comment

Originally posted by jordy View Post
                    Succes met je kuur alvast. Hoop dat je er mooie resultaten mee mag pakken.
                    Bedankt, ben op dit moment nog veel info aan het vergaren omtrent de combinatie Tren/d-bol, dit kan wel degelijk samen worden gebruikt, echter moet ik er wel wat bij nemen. Dostinex zou weleens een oplossing kunnen zijn.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                      Zou je niet eerst even lang off als on blijven? je bent nog niet klaar met je huidige kuur meen ik? of net klaar. anyways je moet dus zeker nog 10 weken off blijven kom ik toch ruim halverwege januari uit en dan weet ik niet of je nakuur moet meerekenen etc. dus zou ff kijken of het niet een beetje tevlot achter elkaar is kwa kuren

verder wens ik je wederom vele succes bro zal je andere topic ff spammen mbt hcg
                      Haha, spam maar raak kerel.
                      Tussen mijn laatste injectie van kuur 1 en mijn eerste injectie van kuur 2 zitten precies 10 weken.
                      Misschien iets te kort, maar denk wel dat ik op de vierde kan beginnen.

Comment

Yep, dostinex gaat het worden.
                        De werkzame stof in Dostinex is cabergoline.
                        Cabergoline onderdrukt de aanmaak van prolactine.
                        Zal ff kijken waar ik het kan krijgen, maar moet geen probleem opleveren.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                          Bedankt, ben op dit moment nog veel info aan het vergaren omtrent de combinatie Tren/d-bol, dit kan wel degelijk samen worden gebruikt, echter moet ik er wel wat bij nemen. Dostinex zou weleens een oplossing kunnen zijn.
                          Ik ben geen voorstander van AS bro. Verdiep me er dus ook niet zo in als dat jij dat doet. Dostinex zegt me dus niets.
                          Owner of the Iron Playground.

Comment

Vindt het een rare kuur, 14 weken test oke, 14 weken tren niet oke, en zeker niet de enanth versie . Als tweede kuur al naar de tren grijpen vindt ik ook gevaarlijk. Dbol en tren samen lijkt me ook niet gezond, maar daar heeft general al iets over gezegd.
                            4 weekjes anavar daar ga je ook niet veel van merken denk ik. De vit E dat ken ik niet, ik gebruikte vroeger als eens regelmatig de vit b12 inject, en dat is super.

Ging jen iet aan de grp-6 of cjc 295 gaan

Grtz
                            snipke
                            stil growing

Comment

Succes met je kuur snuff.
                              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                              Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X