Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hier nog even mijn schema van gisteren:

Shoulders

Dumbbell Press 5x10:
    26, 28, 30x6reps, 30x5reps, 28x7reps kg PR

Smith Machine Shoulder Press Behind Neck 5x10:
    30, 40, 45x9reps, 50x6reps, 40 kg

Cable Front Raise 4x10:
    30, 35, 40, 45x6reps, 40 kg PR

Reverse Flyes 4x10:
    10, 12, 12, 16 kg

Abs

Barbell Waist Twist:
    4x100

Machine Abdominal Crunch 4 sets:
    65x35reps, 65x25reps, 65x20reps, 65x20reps kg

Lying Crunches:
    4x50

Krachtsverbetering op 2 oefeningen tijdens schouderssessie.
    Ging op zich wel goed.

Waar ik de laatste tijd nogal mee te kampen heb is kortademigheid.
    Dacht in de eerste instantie dat dit door de Trenbolone kwam maar aangezien ik daar al een aantal weken vanaf ben moet ik de reden ergens anders zoeken.
    En ik denk dat het te maken heeft met de enorme massa-toename die ik in deze kuur heb bewerkstelligt.
    Ik kan me nog wel herinneren dat toen ik een aantal jaren geleden 121kg woog dat ik daar ook last van had. Ik heb toendertijd altijd gedacht dat een te hoge BF de boosdoener was. Echter heb ik die kortademigheid nu weer en mijn BF is okay nu. Het voelt alsof mijn longen niet voldoende ruimte hebben om in te ademen. Wanneer ik ontspannen ben is alles goed maar zodra ik iets in de vorm van cardio ga doen voel ik het. Denk dat mijn conditie ver te zoeken is op dit moment.
    Heb altijd gedacht dat body-builders heel erg fit zijn maar daar ben ik van teruggekomen. Het extreem kweken van spiermassa tast je conditie enorm aan. Tis ook eigenlijk niet echt gezond te noemen wat men doet. De grote hoeveelheden voedsel, het altijd tot op het randje trainen, de steroiden, het maakt het er niet gemakkelijker op.
    Maarja, wil niet zeggen dat ik het niet leuk vind natuurlijk.
    Tis iets wat ik ambieer, wat er bij mij altijd in heeft gezeten maar er door omstandigheden nooit uit kon komen.
    Nu ik alles wel zo'n beetje in het normale leven ervaren heb ben ik nu in staat om er wel voor te gaan en daar zal ik mijn bloed, zweet en tranen in stoppen.
    Eigenlijk heb ik het al aardig ver geschopt in zo'n korte tijd, ik ben er natuurlijk nog lang niet maar de wens om er op mijn 45e zo uit te zien als wat ik in gedachte heb is door mijn doorzettingsvermogen wel mogelijk.
    En zolang ik dat voor ogen houd zal ik doorwerken, niet opgeven, gedisciplineerd blijven en constant mezelf motiveren om mij doel te bereiken.
    Nog 5 dagen te gaan en dan zit mijn 2e kuur er zo goed als op. Natuurlijk nog 2 weken om de test te laten uitwerken en 4 weken nakuur, wat op zich ook wel belangrijk is daar dat het moment is waar ik dus massa- en krachtverlies kan lijden en ook om te zien of de HCG z'n werk gedaan heeft en ik snel hersteld ben. Maar dan is het echt gedaan met de fun.
    Ik mag trots op mezelf zijn met het eindresultaat tot nu toe, bijna 17,5 kilo erbij met slecht een kleine BF verhoging. Als dit nog een paar keer in het verschiet ligt zal ik zeker mijn einddoel bereiken.
    Ik ben blij dat ik de stap naar Trenbolone genomen heb. Ik heb ervaren dat dit voor mij de massa-builder bij uitstek is. Ook was het natuurlijk hardstikke lekker dat ik er geen bijwerkingen van kreeg en dat ik gemakkelijk op de 400mg/w kon gaan zitten.
    Het heeft niet echt veel nut voor mij om andere stoffen te gaan uitproberen voor massa-opbouw omdat ik weet dat geen van allen sterker dan Trenbolone zijn. Wel zou ik kunnen gaan uitproberen wat een hogere dosis doet icm een hogere dosis Test, of dat er verschil is wanneer ik proviron in een kuur erbij neem. Ook lees ik nu meer over een lage dosis Test tijdens een kuur, just for your libodo, om zo veel harder en droger de kuur uit te komen.
    Ach ja, het blijft maar uit proberen en ervaring opdoen. Je kunt nog zoveel er over lezen en zoveel naar ervaringen van anderen luisteren maar er is er maar 1 die het het beste weet wat voor jou werkt, en dat is je eigen lichaam.
    Laterzzzzz.

Comment

• Congrats met je PR's.
      Mooi stukje over het bereiken van je doelstellingen, hartverwarmend als je die bereikt.
      Hopelijk betert het met je kortademigheid.
      Veel succes verder bro!

Comment

• Originally posted by Lukas View Post
        Congrats met je PR's.
        Mooi stukje over het bereiken van je doelstellingen, hartverwarmend als je die bereikt.
        Hopelijk betert het met je kortademigheid.
        Veel succes verder bro!
        Cheers buddy.

Comment

• mooi stuk bro, kortademigheid misschien oko weer gewenning. denk dat als je tijdje blijft sporten kortademigheid minder word. heb het zelf ook gehad maar naarmate mijn conditie verbeterd heb iik er minder last van

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
            mooi stuk bro, kortademigheid misschien oko weer gewenning. denk dat als je tijdje blijft sporten kortademigheid minder word. heb het zelf ook gehad maar naarmate mijn conditie verbeterd heb iik er minder last van
            Thnx matey, wanneer gaat Reiniertje weer beginnen?

Comment

• =Heb altijd gedacht dat body-builders heel erg fit zijn maar daar ben ik van teruggekomen

dan ben je volgens mij 1 van de weinige geweest die dat dacht. Het is niet zoals de jaren '70 en '80 dat een Mike Mentzer en dat soort figuren op een olympisch track field rondjes rennen als cardio. Tegenwoordig hebben die vadsige powerlifters vaker nog een betere conditie met al hun prowler/hill ren werk 2x in de week :P Olympische gewichtheffers ook mega conditie anders ben je met al die explosieve inspanning na 2-3 reps al dood. Wat ik dus heb met power cleans en andere explosieve shit hehe. Strongman zijn in het algemeen wel goed qua conditie als je ziet wat die allemaal lopen te rennen en te sjouwen. Sommige gasten rennen de 100m op bijna olympische tijden. Heb je Zydrunas van 170kg eens zien rennen? Je zou niet verwachten dat hij zo snel is en het lang vol kan houden.

Mensen die regelmatig cleans, strongman events of prowler werk in hun schema opnemen zullen vaak ook meer resultaat uit hun reguliere gym trainingen halen. Heel wat anders dan alleen maar wat spiermassa kweken

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Thnx matey, wanneer gaat Reiniertje weer beginnen?
                Misschien na de zomer. ik zie het wel. voorlopig niet =)

Comment

• Bodybuilding heeft zeker wel negatieve invloed op je conditie inderdaad. Het is ook niet voor niets dat pro's het hele jaar cardio er bij doen of ze nou onseason of offseason zijn. Doen ze echt niet alleen om 'lean' te blijven. Maar goed je geeft zelf eigenlijk ook al het antwoord. Denk dat als je er wat naast zou gaan doen of in elk geval een manier vind om je conditie enigzins wat te verbeteren, dat dat al een hoop scheelt. Maar wat jij aangeeft, daar had ik dus afgelopen zomer ook enorm veel last van. Conditie ging tijdens de bulk helemaal naar de klote.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

• Zou best wel wat cardio in mijn week kunnen toevoegen, bijvoorbeeld op mijn vrije donderdag, maar ben bang dat dat mijn groei belemmert...

Comment

• kortademigheid, bekend fenomeen, had daar vroeger ook veel last van, cardio doen bro. Is gewoon de massa die je moet meesleuren, en de tren zal er ook mee te maken hebben,deze tast serieus u longen aan, ook al denk je dat het uit u lijf is.

Maar jij bent toch redelijk groot dacht ik, ik ben 168 cm en als ik indertijd rond de 95 kilo zat had ik daar serieus last van.Part off the job

Grtz
                      stil growing

Comment

• Thnx Jordy en Snip voor het advies.
                        Cardio zal het gaan worden dan, nu nog niet, wil eerst even kijken hoe ik dat het best kan inplannen.

Comment

• Bedenk wel dat je Cardio uitgebreid kunt toepassen he. Je hoeft je dus niet perse te beperken tot de fiets en loopband. Andere vertakkingen van sporten zijn ook prima te gebruiken als cardio, neem bijvoorbeeld zwemmen (dso doet dat ook) en boksen en andere vechtsporten/zelfverdediging. Maar zo heb je natuurlijk veel meer. Dus je kan ook op zoek gaan naar iets wat effectief bijdraagt aan het verbeteren van je conditie, terwijl het ondertussen ook gewoon leuk en ontspannend is om te doen. Dat scheelt ook een hele hoop want dan blijf je beter gemotiveerd om het met regelmaat te blijven doen. Ook kun je NEPA activiteiten toepassen zoals de trap nemen in plaats van de lift en de fiets pakken in plaats van de auto. Lastige in geval is dus inderdaad wel de tegenstrijdigheid. Je hebt zelf al meerdere keren aangegeven een hoge kcal intake nodig te hebben om resultaat te halen uit je kuur en massa te pakken. Wanneer je dus ook nog eens cardio gaat invoegen zul je je intake nog verder moeten opschroeven. En daar zit het probleem hem een beetje in. Dus als je dat door wilt zetten zul je wel een tussenweg moeten vinden.
                          Owner of the Iron Playground.

Comment

• Cardio in Engeland? Is rugby een optie? Volgens mij ben je er sterk genoeg voor
                            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• ik zou gewoon 1 dag als een full body training zien en dan in de buurt ergens met strongman trainingen mee doen. Je hoeft dan niet meer te gaan eten ter compensatie, je krijgt meer trainingen gericht op uithoudingsvermogen, je algemene kracht gaat vooruit waardoor je meer en beter kunt presteren op je gym trainingen.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                                ik zou gewoon 1 dag als een full body training zien en dan in de buurt ergens met strongman trainingen mee doen. Je hoeft dan niet meer te gaan eten ter compensatie, je krijgt meer trainingen gericht op uithoudingsvermogen, je algemene kracht gaat vooruit waardoor je meer en beter kunt presteren op je gym trainingen.
                                Hehehe, ja zou niet gek wezen maar ik denk niet dat ik daar de juiste persoon voor ben. Er is namelijk 1 gedeelte van mijn lichaam dat nee zegt tegen zulk soort trainingen, en dat is mijn onderrug.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X