Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ruben92 View Post
    Ziet eruit als een mooi kuurtje. Hoop dat je er lekkere resultaten op boekt!
    heel veel succes ik zal je volgen.!

gr Ruben

Thanx Ruben, natuurlijk hoop ik ook op een lekkere gain.

Comment

Ziet er goed uit snuff, suc6
      No Pain No Gain

Comment

Originally posted by hec_ View Post
        Ziet er goed uit snuff, suc6
        Cheers bro, hoe gaat het eigenlijk met jou?

Comment

Nou, heb toch eindelijk de naalden besteld die ik wilde hebben.
          Namelijk de 0,6mm x 38mm.
          Ik vind de 0,6 dikte gewoon heel erg fijn, beter dan die dikke groene.
          Qua lengte zijn de bestelde wel gelijk aan die van de groene.
          Zeer bekend merk.
          100 stuks. Prijs viel eigenlijk wel mee.
          Heb ze uit Amerika, Colorado Springs.
          De spuiten zal ik weer gratis hier bij Druglink halen, bespaart toch weer wat centjes.

Ook heb ik de Pramipexole besteld. Genoeg voor de 10 weken dat ik aan de Tren zit.
          Voor degene die niet weten wat het is.
          Zoals Gen al zei is er kans dat, wanneer je dianabol en trenbolone samen gebruikt, de prolactine in je lichaam weleens in hoge mate aanwezig zou kunnen zijn en wanneer dit actief wordt je allerlei verschijnselen kunt krijgen en 1 daarvan zijn prolactine-boobs, een soortemet gyno dus. In extreme mate kunnen die boobs zelfs melk afscheiden. Ook wanneer je enkel en alleen maar trenbolone gebruikt is die kans aanwezig. Pramipexole onderdrukt de prolactine-waarden. Tis oorspronkelijk bedoelt voor mensen met Parkinson.
          Echter moet je wel aan dit middel wennen, dus heel laag met doseren beginnen.
          Ik start met 0,125mg vier uur voor het slapen, vier dagen lang.
          Dan 3 dagen 0,25mg/d
          Daarna 9 weken lang 0,5mg/d.
          Bijwerkingen kunnen zijn: vermoeidheid,misselijkheid, en niet kunnen slapen.
          Daarom met een hele lage dosis starten.
          Laten we hopen dat ik wel gewoon mijn ogen kan sluiten als ik in mijn bedje lig, hehehe.

Ook vernomen dat een hoge dosis vitamine B6 de werking van Trenbolone bevorderd, maar moet ff kijken naar die met een hoge dosis.
          We praten hier over 400mg per dag. Ikzelf heb tabs van 10mg, maar om er 40 per dag naar binnen te werken is ook een beetje ver gezocht. Ze zijn wel heel erg klein, dat wel.
          Allright, kan nu op mijn gear gaan wachten. Wanneer dat binnen is doe ik mijn tweede en laatste bestelling, dus met een beetje mazzel heb ik alles aan het eind van de maand binnen, daar de naalden en de prami wat langer duren.
          Zo, dat was even een kleine update omtrent mijn voorbereidingen.
          Laterzzzzz.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
            Nou, heb toch eindelijk de naalden besteld die ik wilde hebben.
            Namelijk de 0,6mm x 38mm.
            Ik vind de 0,6 dikte gewoon heel erg fijn, beter dan die dikke groene.
            Qua lengte zijn de bestelde wel gelijk aan die van de groene.
            Zeer bekend merk.
            100 stuks. Prijs viel eigenlijk wel mee.
            Heb ze uit Amerika, Colorado Springs.
            De spuiten zal ik weer gratis hier bij Druglink halen, bespaart toch weer wat centjes.

Ook heb ik de Pramipexole besteld. Genoeg voor de 10 weken dat ik aan de Tren zit.
            Voor degene die niet weten wat het is.
            Zoals Gen al zei is er kans dat, wanneer je dianabol en trenbolone samen gebruikt, de prolactine in je lichaam weleens in hoge mate aanwezig zou kunnen zijn en wanneer dit actief wordt je allerlei verschijnselen kunt krijgen en 1 daarvan zijn prolactine-boobs, een soortemet gyno dus. In extreme mate kunnen die boobs zelfs melk afscheiden. Ook wanneer je enkel en alleen maar trenbolone gebruikt is die kans aanwezig. Pramipexole onderdrukt de prolactine-waarden. Tis oorspronkelijk bedoelt voor mensen met Parkinson.
            Echter moet je wel aan dit middel wennen, dus heel laag met doseren beginnen.
            Ik start met 0,125mg vier uur voor het slapen, vier dagen lang.
            Dan 3 dagen 0,25mg/d
            Daarna 9 weken lang 0,5mg/d.
            Bijwerkingen kunnen zijn: vermoeidheid,misselijkheid, en niet kunnen slapen.
            Daarom met een hele lage dosis starten.
            Laten we hopen dat ik wel gewoon mijn ogen kan sluiten als ik in mijn bedje lig, hehehe.

Ook vernomen dat een hoge dosis vitamine B6 de werking van Trenbolone bevorderd, maar moet ff kijken naar die met een hoge dosis.
            We praten hier over 400mg per dag. Ikzelf heb tabs van 10mg, maar om er 40 per dag naar binnen te werken is ook een beetje ver gezocht. Ze zijn wel heel erg klein, dat wel.
            Allright, kan nu op mijn gear gaan wachten. Wanneer dat binnen is doe ik mijn tweede en laatste bestelling, dus met een beetje mazzel heb ik alles aan het eind van de maand binnen, daar de naalden en de prami wat langer duren.
            Zo, dat was even een kleine update omtrent mijn voorbereidingen.
            Laterzzzzz.
            Ik vind mijn voedingsschema al een heel gedoe, laat staan als je dit er ook nog bij moet doen. Komt een hoop discipline aan te pas.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
              Ik vind mijn voedingsschema al een heel gedoe, laat staan als je dit er ook nog bij moet doen. Komt een hoop discipline aan te pas.
              Kun je wel stellen, er is zoveel te leren over AS. Ik heb echt een hoop info opgedaan het laatste jaar, ongelovelijk.
              Aangezien het me enorm aantrekt en ik het enorm interessant vind is het als leesvoer voor me. Ik zit dus ook veel achter m'n comp en ben dan gewoon overal naartoe aan het surfen om maar zoveel mogelijk te weten te komen over bepaalde onderwerpen.
              Maar moet ook nog wat aan mijn voedingsschema sleutelen.

Comment

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik het steeds interresanter ga vinden.
                Die dingen waar je allemaal op moet letten, ik zou er de discipline niet voor hebben.
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                  Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik het steeds interresanter ga vinden.
                  Die dingen waar je allemaal op moet letten, ik zou er de discipline niet voor hebben.
                  Gelukkig heb ik genoeg discipline.
                  Vind het eigenlijk wel een kick geven om zo bezig te zijn.
                  Kan mezelf weleens voor mn kop slaan als ik wat vergeet.
                  Ik vind strikt zijn gewoon heel erg belangrijk.

Comment

snuff-sann : ik heb het misschien slecht verwoord en teveel het woordje niet gebruikt maar dat er niets in stond wat belangrijk was vindt ik toch een beetje overdreven bro.
                    Ik zei , 14 weken test is oke maar 14 weken tren is teveel. Je reageerd daarop, misschien een beetje geirriteerd door mijn verwoording maar enkele post later reageren nog leden dat 14 weken tren te lang is en dan pas je u schema aan.Ik probeerde u alleen maar mijn gedacht te zeggen, maar je neemt het precies van mij niet aan.

Grtz
                    stil growing

Comment

Originally posted by snipke View Post
                      snuff-sann : ik heb het misschien slecht verwoord en teveel het woordje niet gebruikt maar dat er niets in stond wat belangrijk was vindt ik toch een beetje overdreven bro.
                      Ik zei , 14 weken test is oke maar 14 weken tren is teveel. Je reageerd daarop, misschien een beetje geirriteerd door mijn verwoording maar enkele post later reageren nog leden dat 14 weken tren te lang is en dan pas je u schema aan.Ik probeerde u alleen maar mijn gedacht te zeggen, maar je neemt het precies van mij niet aan.

Grtz
                      Sorry Manuel, maar dat doe ik wel. Ik weet dat je enorm veel weet over AS en alles wat daarom heen hangt, veel meer dan mij, vergeleken bij jou ben ik een noob.
                      Vanaf het moment dat jij me zei dat 14 weken tren te lang is ben ik gaan researchen, om te kijken wat de normale kuur-duur voor Tren is. Jij hebt mij daartoe gebracht en niemand anders. Later reageerde Knulletje en heb ik hem verteld dat 14 weken tren inderdaad te lang is, maar Knulletje heeft mij niet aan het denken gebracht, dat deed jouw post. Daar ik de tren in week 5 wilde starten corrigeerde Gen mij door tren de eerste 10 weken te gebruiken.
                      Misschien was ik weer eens te kribbig toen ik reageerde op jouw berichtje.
                      Tis niet mijn bedoeling kerel om als een sjacherijn over te komen.
                      Jouw raad is altijd welkom.

Comment

Hey snuff,

Denk dat je oraal b6 ook kan vergeten.
                        Ik denk dat je lichaam het overschot allemaal uitscheid via de urine.
                        Mischien is het wel mogelijk om het, net zoals b12, te injecteren als preperaat.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Hier weer even een aanpassing.
                          Last edited by Pinada; 21-11-2009, 15:42.

Comment

Ziet er erg lekker uit snuff.
                            Heb maar 2 opmerkingen. Ik zou de kickstart dianabol inkorten met 2 weekjes(4 weekjes dan), en var op het eind verlengen met nog 2 weekjes. Ik denk dat je geen spijt zal hebben. Zal je harder uit je kuur komen.
                            Iig suc6 mate
                            No Pain No Gain

Comment

dbol idd op 4 weken doen zoals hev aangeeft aangezien test rond week 5 inkickt is 4 weken lang zat. verder vind ik 50mg aardig hoog. met 30 merk je toch al zeker verschil. maar daar moet je zelf maar naar kijken wat je verstandig lijkt.

Comment

Originally posted by hec_ View Post
                                Ziet er erg lekker uit snuff.
                                Heb maar 2 opmerkingen. Ik zou de kickstart dianabol inkorten met 2 weekjes(4 weekjes dan), en var op het eind verlengen met nog 2 weekjes. Ik denk dat je geen spijt zal hebben. Zal je harder uit je kuur komen.
                                Iig suc6 mate
                                Hm, dat is inderdaad ook een mogelijkheid. Cheers Hec voor het heldere denkwerk. Zal hier over nadenken.
                                Originally posted by Posseltje View Post
                                dbol idd op 4 weken doen zoals hev aangeeft aangezien test rond week 5 inkickt is 4 weken lang zat. verder vind ik 50mg aardig hoog. met 30 merk je toch al zeker verschil. maar daar moet je zelf maar naar kijken wat je verstandig lijkt.
                                50mg is inderdaad aardig hoog, maar uit ervaring kan ik je vertellen dat die 50mg/d gewoon meer effect bij mij teweeg bracht dan de 40mg die ik in mijn laatste kuur had.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X