GH + IGF test enth. deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• GH + IGF test enth. deca

Hoi
    Ik ga rond half februari beginnen te kuren.

Dit is mijn kuur tot nu toe. Als iemand het anders zou doen mag er natuurlijk op gereageerd worden.

Elke dag 5iu gh ( somatropinim ) S morgens en s avonds ( 2,5)
    Na de training , binnen 10 minuten IGF intram. in de getrainde spieren
    Bijv: armen L 40 mcg en R 40 mcg.

Om de 5 dagen 1000 tot 1500 test enth.
    Om de 5 dagen deca 400 mg

Start met naposim 40 mg/dag ( 25 dagen )

IGF 4 weken op en dan weer af.

Na 3 maanden verandering van test.

Denk dan sustanon 2x per week
    Maar weet niet wat ik ga nemen ipv deca. Deca zolang nemen?? Misschien wel met die gh erbij maar toch?

Ik hoor het wel als er reacties zijn.

Tering.. 1500mg Test-E.
    Das wel heel heavy...
    Wat zijn je stats als ik vragen mag?
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
      Tering.. 1500mg Test-E.
      Das wel heel heavy...
      Wat zijn je stats als ik vragen mag?
      Nog niet te veel. Ben een hele tij gestopt.

Mijn stats zijn 181cm en 86 kg. BF ? maar ben wel zeer en zeer droog.

Was maar 63 toen ik startte. Juist 1 jaar geleden. Ban anders gaan eten toen een kuurtje en BAM. Nu mn 2 de kuur maar Wel een heel jaar met die gh erbij.
      1ste keer voor mij die gh.

Comment

Waarom kuren?

86kg...woow..

Denk dat ik namens de meeste spreek als ik dan zeg: Ga eerst eens aan de slag met een goed voedingschema, dan kan je nog hard genoeg vooruit gaan zonder test laat staan HGH.

Met de samenstelling van de kuur kan ik je nie helpe.. Ben niet zo ervaren met hgh. Succes ermee.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Waarom kuren?

86kg...woow..

Denk dat ik namens de meeste spreek als ik dan zeg: Ga eerst eens aan de slag met een goed voedingschema, dan kan je nog hard genoeg vooruit gaan zonder test laat staan HGH.

Met de samenstelling van de kuur kan ik je nie helpe.. Ben niet zo ervaren met hgh. Succes ermee.
          Ja ik denk dat dit de meeste inderdaad zullen zeggen.

Maar ik denk maar. Nu vroeg starten is ook vroeg aan het streefpunt. LOL

100 kg dit jaar en dan 110 volgend jaar en dan gewoon onderhouden.

Dat is mijn standpunt hé. Maar de meeste zeggen inderdaad eerst de voeding.

Heb 8 jaar getraind toen 6 jaar gestopt en maar werken werken en niets vreten. Ik durfde niet de sportschool ingaan omdat ik toen te mager was geworden. Erg hé. Moet er zelf mee lachen nu. 100 kg in de zomer en ik ben heeeeel blij al. Was mijn vroeger gewicht toen ik stopte.

Comment

Veel meer lezen over HGH en IGF welke IGF: IGF-1, IGF-1Lr3? Somatropinim? bestaat niet als HGH... Meer lezen, en duidelijker zijn in middelen hoor.... Wat ik nu lees, klopt niet en wil zeggen dat je er ZEKER nog niet aan moet beginnen... Als ik zo moet gaan uitleggen, ben ik 3 weken aan het schrijven... En weet je nog niets... Sorry, zo zie ik het..... Dit word ronduit gevaarlijk bezig zijn, thunder... Het zijn wel hormonen, en as waar je niet mee kan expirimenteren....

Comment

Hey, ik zeg dit niet om je te beledigen hoor.. Ik probeer je alleen te beschermen.. Wat je krijgt met hormonen gaat nooit meer weg.. Zoals gegroeide ingewanden en organen..Dus ook hart lever nieren longen...

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                Hey, ik zeg dit niet om je te beledigen hoor.. Ik probeer je alleen te beschermen.. Wat je krijgt met hormonen gaat nooit meer weg.. Zoals gegroeide ingewanden en organen..Dus ook hart lever nieren longen...
                hoi

Ik heb juist gevraagd

Hgh jintropin china 100iu
                igf 1 long R3 igtropin

Comment

Dag Thunder, ik zou als ik jou was echt maar naar knulletje luisteren hoor.
                  Ik denk dat dat een van de weinige zijn met zoveel kennis over as.
                  Waarom niet "gewoon" eerst een winny kuurtje of ten minste een beginkuur zodat je lichaam wat kan gewennen aan de as ?
                  Van 86kg naar 100kg in een paar maanden kan niet goed zijn volgens mij

Ikzelf heb er 6 jaar over gedaan om van een kleine 80kg naar nu 105 te gaan.
                  En heb ook de laatste 2 jaren (mildere)as gebruikt, dus zo snel gaat het niet

Comment

Originally posted by thunder2000 View Post
                    hoi

Ik heb juist gevraagd

Hgh jintropin china 100iu
                    igf 1 long R3 igtropin
                    Aaah al n stuk duidelijker zo. IGF-1Lr3.... Als het je eerste keer is dat je het gaat gebruiken moet je de HGH en IGF-1Lr3 niet zo hoog zetten.. Krijg je allemachtig veel sides van (uit China) Omdat je IGF erbij zet kun je het wel dagelijks nemen.... HGH moet je min 3 maanden lang gebruiken voor goede resultaten... Verwacht niet dat het zo snel werkt als gear hoor... 5iu per dag is erg veel.. Zou beginnen deze keer: met 4iu... 2iu s,morgens en 2iu s,avonds.. De long IGF is vele malen sterker dan de HGH en ook sneller... is best goed zoals je dacht 40mcg per kant( intm) ...
                    Over de test: als je Test E hoef je niet te wisselen, is maar je draagstof..
                    Deca wel... Die moet je wisselen ( 2,5-3 mnd), en kun je n Boldenone voor in de plaats nemen..Ook Bulk... Wees wijs en zet de TestE op 500mg e5d, en de bijstof op 400mg e5d.. Geloof me dat is heftig zat, zeker zo lange tijd... Als je het zo hoog zet als jij wilde, komt het niet goed zo de eerste keer... Ik weeg veel meer dan jij (134kg) en ik gebruik ook maar 500-400 over langere tijd....Die 1000-1500mg is belachelijk hoog met jouw gewicht, en zelfs gevaarlijk.. Kijk naar werkstof per kg bw... Is echt niet nodig met wat je er bij gebruikt.... Weet wel waar je aan begint hoor, het is niet meer omkeerbaar...Dus bij deze waarschuuw ik je nogmaals... Klinkt lullig, maar is het echt niet.... Als ik lange tijd kuur, neem ikzelf geen kickstart...

Comment

Ergens heeft Sharki ook helemaal gelijk... Het is met jouw gewicht en tijd van trainen nog niet echt van toepassing om zo heftig te gaan doen.....

Comment

Ruud, ben ik dom als ik zeg..

DOE NORMAAL JE WEEGT 86KG BIJ 181CM, BLIJF VAN DE HGH AF!
                        ??
                        The Sky Ain't The Limit

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                          Aaah al n stuk duidelijker zo. IGF-1Lr3.... Als het je eerste keer is dat je het gaat gebruiken moet je de HGH en IGF-1Lr3 niet zo hoog zetten.. Krijg je allemachtig veel sides van (uit China) Omdat je IGF erbij zet kun je het wel dagelijks nemen.... HGH moet je min 3 maanden lang gebruiken voor goede resultaten... Verwacht niet dat het zo snel werkt als gear hoor... 5iu per dag is erg veel.. Zou beginnen deze keer: met 4iu... 2iu s,morgens en 2iu s,avonds.. De long IGF is vele malen sterker dan de HGH en ook sneller... is best goed zoals je dacht 40mcg per kant( intm) ...
                          Over de test: als je Test E hoef je niet te wisselen, is maar je draagstof..
                          Deca wel... Die moet je wisselen ( 2,5-3 mnd), en kun je n Boldenone voor in de plaats nemen..Ook Bulk... Wees wijs en zet de TestE op 500mg e5d, en de bijstof op 400mg e5d.. Geloof me dat is heftig zat, zeker zo lange tijd... Als je het zo hoog zet als jij wilde, komt het niet goed zo de eerste keer... Ik weeg veel meer dan jij (134kg) en ik gebruik ook maar 500-400 over langere tijd....Die 1000-1500mg is belachelijk hoog met jouw gewicht, en zelfs gevaarlijk.. Kijk naar werkstof per kg bw... Is echt niet nodig met wat je er bij gebruikt.... Weet wel waar je aan begint hoor, het is niet meer omkeerbaar...Dus bij deze waarschuuw ik je nogmaals... Klinkt lullig, maar is het echt niet.... Als ik lange tijd kuur, neem ikzelf geen kickstart...
                          Dank je knulletje

Ga geen kickstart nemen. Als je toch lang gaat waarom de kickstart. Heb je gelijk in.

HGH ga ik starten met 3 iu naar 4iu en afwachten wat het geeft.

Deca op 400 test Op 750.

Had bij 1 ste kuur ook 750 ( ging wel al heftig) beter lager blijven inderdaad.
                          Deca durf ik niet lang door te trekken. Ze zeggen altijd dat deca mild is helemaal het tegendeel ja.

Comment

Ruud, ben ik dom als ik zeg..

??
                            Jij hebt helemaal gelijk maar je weet ook ze doen het toch wel... Dan kun je ze maar beter n beetje wegwijs maken... En van die achterlijk grote hoeveelheden afhalen... Ik zou er met dat gewicht, zelf zeker niet aan beginnen...

Comment

Je Test staat nog veel te hoog met 750mg.... Je hebt dit (HGH) nog nooit gedaan toch? Niet doen !!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X