GH + IGF test enth. deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik ben ook anti-honger. Sinds begin van de kuur is alle honger verdwenen. Daardoor was het eitje om behoorlijk strikt aan me eetschema te houden. Niet alleen DBol, ook de tijden er na bleef het zo. Zat maar te wachten op die vreetkicks waar iedereen het over had. Van grote gasten die dan 9000kcal per dag eten opeens. Niks van gemerkt en moest met tegenzin elke dag eten...zo krijg je wel een aversie voor eten zeg.

Eten na sporten...heb dat nooit gekunt. Ook vroeger met judo, voetbal, kickboksen...eerste wat ik deed was me kop onder de kraan en water zuipen tot ik er bij neer viel. Maar eten? Zelfs 2-3 uur na het sporten moet ik mezelf dwingen.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
      Ik ben ook anti-honger. Sinds begin van de kuur is alle honger verdwenen. Daardoor was het eitje om behoorlijk strikt aan me eetschema te houden. Niet alleen DBol, ook de tijden er na bleef het zo. Zat maar te wachten op die vreetkicks waar iedereen het over had. Van grote gasten die dan 9000kcal per dag eten opeens. Niks van gemerkt en moest met tegenzin elke dag eten...zo krijg je wel een aversie voor eten zeg.

Eten na sporten...heb dat nooit gekunt. Ook vroeger met judo, voetbal, kickboksen...eerste wat ik deed was me kop onder de kraan en water zuipen tot ik er bij neer viel. Maar eten? Zelfs 2-3 uur na het sporten moet ik mezelf dwingen.
      Ik ga de igf mengen, maar heb geen bac water maar wel steriel water. Denk dat het ook gaat met steriel water omdat het vials zijn ( igf) 100 mcg, dus na de 2 de dag is het al op. Of heb ik het mis ?

Iemand ervaring?

Comment

• Originally posted by thunder2000 View Post
        Ik ga de igf mengen, maar heb geen bac water maar wel steriel water. Denk dat het ook gaat met steriel water omdat het vials zijn ( igf) 100 mcg, dus na de 2 de dag is het al op. Of heb ik het mis ?

Iemand ervaring?
        ZO, heb gisteren 1ste keer igf IM gezet. Heb het voor het trainen gezet, was de eerste keer dat ik aparte spiergroep im spoot. Vanaf nu na het trainen in getrainde spiergroep.
        Ben ook net gestart met dbol en straks 400 deca en 500 tets E.

Wel een mooie pomp

Comment

ZO, heb gisteren 1ste keer igf IM gezet. Heb het voor het trainen gezet, was de eerste keer dat ik aparte spiergroep im spoot. Vanaf nu na het trainen in getrainde spiergroep.
          Ben ook net gestart met dbol en straks 400 deca en 500 tets E.

Wel een mooie pomp
          Gebruik je slin-spuitjes?
          Injecteer je in elke spiergroep, dus ook in delts en borst?

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
            Gebruik je slin-spuitjes?
            Injecteer je in elke spiergroep, dus ook in delts en borst?
            Ja , gisteren in borst (2) lol gezet. Voel je niks van. Was eerst aan duwen met de naald en zweten hahah, gewoon recht erin vlammen, voel je niks van.
            Slinnaaldjes 13 mm.
            Seffes ga ik rug en biceps trainen. Als ik gedaan hebt naar huis en de igf in de biceps.

Comment

Ja , gisteren in borst (2) lol gezet. Voel je niks van. Was eerst aan duwen met de naald en zweten hahah, gewoon recht erin vlammen, voel je niks van.
              Slinnaaldjes 13 mm.
              Seffes ga ik rug en biceps trainen. Als ik gedaan hebt naar huis en de igf in de biceps.
              Nog een specifieke spot bij borst prikken?
              Laat ff weten hoe het aanvoelt om een slin in je biceps te duwen kerel.

Comment

Nog een specifieke spot bij borst prikken?
                Laat ff weten hoe het aanvoelt om een slin in je biceps te duwen kerel.
                Borst = 3cm boven tepel
                Biceps zal ik je straks zeggen, denk dat iets meer pijn doet. Hoop van niet.
                Maar je voelt er echt niks van.

Comment

Borst = 3cm boven tepel
                  Biceps zal ik je straks zeggen, denk dat iets meer pijn doet. Hoop van niet.
                  Maar je voelt er echt niks van.
                  Denk dat de pijn met biceps-prikken wel meevalt. Knulletje zegt dat je er niets van voelt.
                  Ik gebruik zelf ook slin 12mm spuitjes. Hiermee zet ik HCG in mijn benen.
                  Is wel eluk om te doen, tzijn ook van die kleine fiber-naaldjes he.

Comment

Denk dat de pijn met biceps-prikken wel meevalt. Knulletje zegt dat je er niets van voelt.
                    Ik gebruik zelf ook slin 12mm spuitjes. Hiermee zet ik HCG in mijn benen.
                    Is wel eluk om te doen, tzijn ook van die kleine fiber-naaldjes he.
                    Ja gelukkig kleine naaldjes.
                    ik heb knulletje een paar dagen niet gezien of miste hem juist als ik on was.

Comment

Ja gelukkig kleine naaldjes.
                      ik heb knulletje een paar dagen niet gezien of miste hem juist als ik on was.
                      Knul is het een beetje zat wat ik zeer betreur.
                      Mis die kerel wel, hij hoort hier op BN te zijn.
                      Hij word gewoon niet goed van eigenwijze snotneuzen die denken dat ze het heel erg goed weten en willen niet luisteren naar iemand met tig jaar ervaring.

Comment

Knul is het een beetje zat wat ik zeer betreur.
                        Mis die kerel wel, hij hoort hier op BN te zijn.
                        Hij word gewoon niet goed van eigenwijze snotneuzen die denken dat ze het heel erg goed weten en willen niet luisteren naar iemand met tig jaar ervaring.
                        Ja kan ik ook best begrijpen, maar hij is on nu .

Ga zo trainen en daarna .... auw hehe

Comment

Ja kan ik ook best begrijpen, maar hij is on nu .

Ga zo trainen en daarna .... auw hehe
                          heb juist gedaan met trainen; biceps en rug.
                          IGF in biceps gezet. Voelde er niks van

Comment

heb juist gedaan met trainen; biceps en rug.
                            IGF in biceps gezet. Voelde er niks van
                            Grote jongen.

Comment

Grote jongen.
                              haha

jij hebt wel gelijk . Hoe groter je bent hoe impossanter.

130 kg 165 cm
                              130 kg 185 Cm

Mmmmmmmmm... kies het laatste denk ik

Comment

haha

jij hebt wel gelijk . Hoe groter je bent hoe impossanter.

130 kg 165 cm
                                130 kg 185 Cm

Mmmmmmmmm... kies het laatste denk ik
                                Heb vandaag schouders en triceps getraind.
                                igf gezet in schouders 80 mcg
                                gisteren 400 deca en 750 test E , bezig met dbol
                                Gaat allemaal lekker
                                Merk wel dat ik meer hongergevoel heb

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X