Sjimmie's Kuurtje.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sjimmie's Kuurtje.

    Hallloo mede BN-ers !!

    Nu ik bijna terug ben van men avontuur in het verre ooste heb ik eens nagedacht over een kuurtje wat ik van plan ben te gaan doen ..
    Aangezien ik dan een paar weken vrij heb en in totaal 6 weken door kan knallen zonder interruptie . Normaal heb ik om de 2 a 3 weken altijd wel weer een week dat ik niet kan trainen dus dit is een uitgelezen kans ..

    Dus het word een kuurtje van 6 weekjes .
    Nu hoor ik jullie altijd zeggen van " test is de basis" dus dacht , doe eens wat met dat advies .
    Aangezien Test E simpelweg niet gaat werken voor 6 weken was mijn keuze al vrij snel gemaakt : Test Prop .
    En ja ik weet " beter trek je em door naar 8 of 10 weken " maar dat kan simpelweg niet .
    Dus 6 weken it is !!

    Hier mijn plan

    om de dag 100 mg Test Prop
    iedere dag 50 mg Anavar
    Dit week 1 t/m 6

    Na kuur dacht ik aan
    week 7 + 8 40 mg nolva
    week 9 en eventueel 10 20 mg nolva .

    Kritiek , aanvullingen ..

    Jonges leef jullie uit
    Shut the Fuck up and TRAIN !!!

  • #2
    Ik wens je iedergeval succes en ik zal hem volgen
    Love Muscle Pain

    Comment


    • #3
      Jij had toch al een kuurtje Anavar gehad geloof ik.
      Of vergis ik me nu?
      I'm in transformation mode!!!!

      Comment


      • #4
        Jup klopt helemaal
        Shut the Fuck up and TRAIN !!!

        Comment


        • #5
          Kan je niet beter iets anders nemen wanneer je al anavar gebruikt hebt?



          Tip van shredmaster in je vorige topic

          Originally posted by Shredmaster View Post
          Heb zelf op 6 weken winny only 40 mg ed 3 kilo massa gepakt en ben wat droger geworden. Als je droger wilt worden en zekere massa wil winnen kun je dit doen:
          6 weken winny only 40 mg ed( als eerste, als je vaker gekuurd heb kan je eventueel 50 mg doen)
          week 1-2 50 mcg clenbuterol ed
          week 5-6 50 mcg clenbuterol ed
          week 7 en 8 20 mg nolvadex en een liverdetox
          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

          Comment


          • #6
            Roelinho volgens mij doelt hij erop dat als je het al eens gebruikt hebt dat je dan eventueel de dosis kan verhogen van 40 naar 50 mg .
            Maar om de dosis nog hoger dan 50 mg te leggen heeft niet echt een meerwaarde volgens bepaalde mensen hier ( lees: Falstyr en general) .
            Anavar kun je verder zo ver ik weet altijd gebruiken als je een hardere look wil realiseren .
            Vandaar dan ook men 50mg anavar iedere dag .

            Ben wel benieuwd wat mensen van mijn keuze voor Test Prop vinden ..
            Heb natuurlijk wel al de nodige research gedaan maar ben nieuwsgierig wat de " ervare a.s " en misschien wel mensen die het gebruikt hebben ervan vinden .

            Dus mensen .. deel jullie mening , geef kritiek of aanvullingen en maak van mij een gelukkig mens
            Shut the Fuck up and TRAIN !!!

            Comment


            • #7
              Ik dacht gewoon dat je minder resultaat haalt met een stof die je al eerder gebruikt hebt.
              Het voorbeeld van shredmaster gaat over winstrol.
              Zou eigenlijk niet mogen reageren in kuurtopics als noob, maar kan het niet laten. :P
              Is allemaal de schuld van de 'experts' die laat reageren
              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

              Comment


              • #8
                klopt ja .. dat het over winstrol gaat .. i know
                maar het principe veranderd daar niet door ..
                Nogmaals voor zover ik weet heeft het geen zin om Var nog hoger te doseren dan 50 mg .
                Voor de kenners " correct me if i'm wrong" .

                Status : nog steeds vol smart aan het wachten op reacties van de " kenners , geleerde , professoren , etc etc "
                Shut the Fuck up and TRAIN !!!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Sjimmie View Post
                  Maar om de dosis nog hoger dan 50 mg te leggen heeft niet echt een meerwaarde volgens bepaalde mensen hier ( lees: Falstyr en general) .
                  Natuurlijk heeft het een meerwaarde. De wet van verminderde meeropbrengsten blijft echter gelden. Overigens betwijfel ik ook of het hoger gaan met var extra merkbaar effect gaat geven naast de test prop.

                  Wens je veel succes, ben benieuwd.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                  sigpic

                  "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                  Comment


                  • #10
                    Jij zit toch in landmacht( of iets met leger)?

                    Word er dan niet gecontroleerd?

                    Comment


                    • #11
                      Als mensen het van de daken gaan schreeuwen misschien wel ja
                      Maar inderdaad ze doen wel eens testen met betrekking tot drugsgebruik maar dat doen ze over het algemeen alleen maar bij mensen die al verdacht worden van bijvoorbeeld drugs gebruik .
                      En aangezien ik geen drugs gebruik zit ik niet in die doelgroep .

                      Zijn er mensen met ervaring met Test prop?
                      En wat vinden jullie zo verder van voorbeeld als kuur ?
                      Is btw nog niet zeker dat het gaat gebeuren , heb nog even de tijd om mijn research uit te breiden vandaar ook dat ik hier meningen vraag over de kuur .

                      De doseringen zijn zo verder wel goed neem ik aan ? ( na al men rondneuze op het internet was dit namelijk de meest voorkomende dosering bij " beginners"
                      Shut the Fuck up and TRAIN !!!

                      Comment


                      • #12
                        Niemand aanwezig die op of aanmerkingen kan geven ?

                        btw juist net Pr gezet met benchpress .. 105 kilo 5x
                        Shut the Fuck up and TRAIN !!!

                        Comment


                        • #13
                          Ik ben ook benieuwd wat iedereen te melden heeft over de keuze voor prop.
                          The Sky Ain't The Limit

                          "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                          Comment


                          • #14
                            zijn er gewoonweg weinig tot geen mensen die hier iets over kunnen vertellen of .......?
                            Shut the Fuck up and TRAIN !!!

                            Comment


                            • #15
                              mijn reactie is dat het geld en tijdsverspilling. tegen de tijd dat het eindelijk goed begint te werken stop je weer. Als je niet minimaal 10 weken kunt kuren...doe het dan ook niet.

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X