Oxandrolone

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oxandrolone

    Heb een tijdje met het idee gespeeld om een kuurtje primo met test te doen, maar om de één of andere reden zie ik er tegen op. Is het het prikken of weer het herstellen erna , ik weet het niet. Daarom dacht ik om het simpel te houden, 8 weken anavar 40mg / dag , om er terug in te komen, waarschijnlijk krijg ik na dit weer de zin te pakken en doe ik het andere kuurtje.

    T is ondertussen toch al een jaar of twee geleden dat ik nog gekuurd heb, maar ben terug goed bezig qua training en voeding, toch al een kilootje naturel er terug aan. Train wel maar 2 keer per week, meeste gaan nu zeggen, 2 keer maar, maar ik moet het kunnen combineren met werk en gezinsleven.
    Als ik 3 keer per week ga trainen heb ik precies na een x aantal weken dat ik niet meer recupereer, en dan blijf ik weer weg uit de gym,en dat is ook de bedoeling niet. Doe meestal enkel de grote oefeningen, squat,deadlift,bench press, shoulder press , biceps curl en een triceps push down, verander wel elke training van oefening als het gaat, vlakke bench wordt dan eens incline,schoulder press met dumbells eens met de barbell, .........Wat ik ook doe is elke week het aantal reps te veranderen, van 15 reps naar 6 reps, en dat voel ik goed plus dat ik zo elke spiervezel aanspreek.

    Dus morgen start ik met 40 mg per dag ana verdeeld over 2 keer per dag in te nemen.

    Grtz
    stil growing

  • #2
    succes kerel!
    Groeten

    Comment


    • #3
      je weet zelf ook wel wat goed voor je is twee keer per week zegt je lichaam en jij zelf ook

      bedoel je luisterd goed naar je lichaam dat is tog wel één van de belangrijke ken merken vind ik

      en als je de smaak te pakken krijgt wie weet word het dan tog wel drie keer per week

      in ieder geval je bent weer op de goede weg succes met alles
      Pain is temporary...pride is forever...

      Comment


      • #4
        Heel veel succes snippert. Ben benieuwd wat die 8 weken voor je gaan doen.
        The Sky Ain't The Limit

        "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

        Comment


        • #5
          Verstandige woorden, veel succes!!!!
          I'm in transformation mode!!!!

          Comment


          • #6
            succes met je kuurtje!

            Comment


            • #7
              Succes Snipke !
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

              Comment


              • #8
                Succes bro.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                sigpic

                "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                Comment


                • #9
                  Heel veel succes met je eerste kuurtje weer!
                  Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

                  Comment


                  • #10
                    Succes!
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

                    Comment


                    • #11
                      succes met je kuur
                      onderweg naar 90kg bij 10% BF

                      Comment


                      • #12
                        Ben nu ruim 2 weken met mn anavar kuurtje bezig en het bevalt prima.
                        Succes ermee!

                        Comment


                        • #13
                          Succes met je kuur man!

                          Comment


                          • #14
                            Beaucoup succès, mon ami belge souhaité.

                            Comment


                            • #15
                              Hou ons op de hoogte van de resultaten van deze kuur. Ben benieuwd wat het je gaat brengen!
                              Shitty food will make you look like shit.

                              http://www.pro-active-medicine.nl

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X