start vandaag KUUR@

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • start vandaag KUUR@

    heey heey

    lang geleden dat ik ergens op gereageerd hebt....
    begin vandaag me kuur

    week 1-6 dianabol 40mg perdag
    week 1-10 test 250mg perweek bijna jaar niet gekuurd dus denk dat ik met lichte dossis flink resultaat zal berhalen ivm mijn gewicht toch niet zwaar is 68 kg fet% van 10%

    week 1-8 deca 200mg per week...

    nakuur nolva 20 mg 4 weken

    ga vanaf nu me trainingen proberen voor jullie en vooraL VOOR mij zelf..bij te houden .


    jongens brand maar los....

    gr

  • #2
    Hey kerel, jij bent het onderwerp van mijn gelijk enige tijd geleden.
    En met deze post heb je het bewezen.
    Je zult wel denken, wat loopt hij te bazelen maar geloof me, ik wist al dat je zou gaan kuren, het was enkel en alleen nog maar de vraag wanneer.
    Succes in ieder geval.

    Comment


    • #3
      ja hahaha dat wel heb vorig jaar klein kuurtje gedaan eigenlijk wou ik heel snel weer beginnen maar heb het steeds uitgesteld nu gaan we wer echt knalle

      thnx BTW grtzzz

      Comment


      • #4
        2de kuurtje? van wat voor gewicht kom jij vandaan als je nu 68 weegt -.-.
        en dan schijn ik onverstandig te zijn geweest met op 72 kg mijn eerste kuur

        anyways succes =)

        Comment


        • #5
          haha je hebt gelijk hoor iedereen zijn mening ik kwam van 50 kg ook wel extreem maar heb nu bijna 1 jaar niet gprikt dus wou weer het zelfde doen alleen voor stacke met diana

          sommige mensen hebben wel gelijk maar ik heb alles nog van me eerste kuur ben echt mis 1 a2 kilo lost dus houd het wel goed vast we zullen zien wat het brengt

          grtzzzzz

          Comment


          • #6
            Je stats zijn verre van geweldig.

            Die gains die je gehaald heb met prikken had je waarschijnlijk ook gehaald met een goed voedingsschema. Zal je zelf ook wel weten denk ik.
            Goed, jouw keuze....

            Succes met je kuur.....en goed eten he!
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

            Comment


            • #7
              We kennen allemaal Skitz toch nog wel?
              Deze jongen werd door BN-leden op het goede pad gezet.
              Hij wilde gaan kuren en toen heeft men hem tot zinnen gebracht.
              Dat beweerde Yawgmoth enige tijd geleden toen ik zo in de clinch lag met hem.

              Comment


              • #8
                Vind hem nogsteeds 100% onverstandig, dat gezegd hebbende succes met je kuur

                Als je hem nou beetje door zijn kuur guide Snuff heeft hij er ook nog wat aan en helaas heb je gelijk, domme mensen maken wel dezelfde fout in tegenstelling tot ezels

                Zit zelfs nog te denken, stel je gained 10kg, verliest er 4 (als je het deze keer wel goed doet), dan ben je nog een compleet miserabele 74kg met 2 kuren achter je rug... Belachelijk waar het heen gaat
                The internet, SERIOUS business!

                Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                Comment


                • #9
                  Ligt eraan hoe groot je bent.
                  1.65 m bij 74 kg en een bf van 4% is niet slecht:P
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Yawgmoth View Post
                    Vind hem nogsteeds 100% onverstandig, dat gezegd hebbende succes met je kuur

                    Als je hem nou beetje door zijn kuur guide Snuff heeft hij er ook nog wat aan en helaas heb je gelijk, domme mensen maken wel dezelfde fout in tegenstelling tot ezels

                    Zit zelfs nog te denken, stel je gained 10kg, verliest er 4 (als je het deze keer wel goed doet), dan ben je nog een compleet miserabele 74kg met 2 kuren achter je rug... Belachelijk waar het heen gaat
                    Ik kan je daar geen ongelijk in geven maar daar draaide het niet om.
                    Als personen het in hun kop hebben om te kuren zullen ze het toch wel doe no matter what.
                    Wat is dan beter, ze vertellen dat ze onverstandig bezig zijn of ze proberen te helpen?
                    Als Skitz hulp nodig hebt zal ik hem zeker bijstaan zoals ik bij de meesten doe, op wat eigenwijze flapdrollen na dan.
                    Al moet ik wel zeggen dat 68kg toch wel een beetje in de buurt van anorexia komt.

                    Comment


                    • #11
                      Over skitzo6 Lengte 178
                      Dat dus
                      The internet, SERIOUS business!

                      Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Ashley View Post
                        Ligt eraan hoe groot je bent.
                        1.65 m bij 74 kg en een bf van 4% is niet slecht:P
                        Hij is 1,78m.

                        Comment


                        • #13
                          Weet ik....ik gaf het eigenlijk alleen maar aan als voorbeeld.
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

                          Comment


                          • #14
                            68kg bij 178?

                            Holland's next top model

                            Succes hoor....maar een gezonde levenswijze en goede voeding doen meer dan paar prikjes die jij van plan bent
                            1.83 / 96 kg / Bf 14%

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Snuff-Sann View Post
                              We kennen allemaal Skitz toch nog wel?
                              Deze jongen werd door BN-leden op het goede pad gezet.
                              Hij wilde gaan kuren en toen heeft men hem tot zinnen gebracht.
                              Dat beweerde Yawgmoth enige tijd geleden toen ik zo in de clinch lag met hem.

                              Is dat zo?
                              Denk dat hij het advies gewoon heeft genegeerd en toch een kuur heeft gepakt....dit is zijn 2de kuur.
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X