start vandaag KUUR@

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by GeneralIx View Post
    Dat is niet het punt, dat is ook nooit de gezette toon in zo'n discussie. Er wordt altijd aangedrongen op het halen van behoorlijke stats natural, en dan te heroverwegen.
    Het feit dat Skitzo daar schijt aan heeft, betekent niet dat je gelijk hebt. Kuren kun je vrijwel nooit uit iemands hoofd praten, wel kun je het uitstellen. Dat is het doel, en dat lukt soms wel en meestal niet.
    Totaal mee eens.

    Iedereen weet dat ik anti AS ben. Vroeger kraakte ik mensen daarop af. Dat doe ik niet meer,...ieder zn eigen keus! Je kan mensen op de gezondheidsrisico's wijzen en thats it.
    Wat dit voorbeeld betreft;..ik heb vroeger paar vaste gebruikers gesproken en die zeiden allemaal dat je pas AS moet nemen als je naturel al behoorlijk eind bent. Als je training en voeding niet op orde is;..dan redt je het toch niet. Ik ben van 110 kilo 28% BF in 2,5 jaar naar 105 kilo en bf 13% gegaan. Naturel. Nu zit ik beetje op plateeau en (mocht ik van AS houden) zou ik misschien nu kunnen gebruiken

    Dat gezegd hebbende kom ik er niet meer op terug,..en rest mij niets anders dan je veel succes te wensen. Ik hoop dat je je doelen haalt
    You can not become LEGenDArY without Legday

    Comment


    • #32
      Originally posted by Bilo View Post
      Totaal mee eens.

      Iedereen weet dat ik anti AS ben. Vroeger kraakte ik mensen daarop af. Dat doe ik niet meer,...ieder zn eigen keus! Je kan mensen op de gezondheidsrisico's wijzen en thats it.
      Wat dit voorbeeld betreft;..ik heb vroeger paar vaste gebruikers gesproken en die zeiden allemaal dat je pas AS moet nemen als je naturel al behoorlijk eind bent. Als je training en voeding niet op orde is;..dan redt je het toch niet. Ik ben van 110 kilo 28% BF in 2,5 jaar naar 105 kilo en bf 13% gegaan. Naturel. Nu zit ik beetje op plateeau en (mocht ik van AS houden) zou ik misschien nu kunnen gebruiken

      Dat gezegd hebbende kom ik er niet meer op terug,..en rest mij niets anders dan je veel succes te wensen. Ik hoop dat je je doelen haalt
      ja bedankt ik weet ook dat het echt tering zooi is en miss moet ik me achter me hoofd krabben van jongen waar ben je mee bezig... ben ik met de meeste echt wel eens zou het niemand aan raden...
      mischien dat ik later spijt heb impotent ben of bijna niet meer kan pissen iedereen die zich in AS verdiept heeft neem die risico,s voor lief zo groot als jou wil ik ook niet worden MIJN DOEL: 88KG fet 9% das een echt schappelijk doel en de meeste zouden zeggen 5 jaar trainen voeding op orde red je het ook .... helemaal mee eens... die gedachten deel ik ook echt met jullie project van me de gasten met wie ik train zijn allemaal naturel zeggen je bent gek dit dat prima zo be it

      Comment


      • #33
        Originally posted by skitzo6 View Post
        ja bedankt ik weet ook dat het echt tering zooi is en miss moet ik me achter me hoofd krabben van jongen waar ben je mee bezig... ben ik met de meeste echt wel eens zou het niemand aan raden...
        mischien dat ik later spijt heb impotent ben of bijna niet meer kan pissen iedereen die zich in AS verdiept heeft neem die risico,s voor lief zo groot als jou wil ik ook niet worden MIJN DOEL: 88KG fet 9% das een echt schappelijk doel en de meeste zouden zeggen 5 jaar trainen voeding op orde red je het ook .... helemaal mee eens... die gedachten deel ik ook echt met jullie project van me de gasten met wie ik train zijn allemaal naturel zeggen je bent gek dit dat prima zo be it
        Klinkt wel doordacht mate...
        Last edited by Venum; 23-04-2010, 20:18. Reason: taalvaudt
        1.83 / 96 kg / Bf 14%

        Comment


        • #34
          heeft iemand wel is uitslag van dbol gekregen ??

          Comment


          • #35
            Tja.. Ik dacht laat ik me dit keer maar buiten de discussie houden en wijselijk mijn mond houden. De meesten hier weten ondertussen toch wel hoe ik over dit soort dingen denk. En jij zelf, skitzo, ook wel aangezien dit niet de eerste keer is dat het ter sprake komt. Maar goed, sportief ben ik wel dus wens je alsnog veel succes met je kuur.
            Owner of the Iron Playground.

            Comment

            Sidebar top desktop

            Collapse

            Actieve discussies

            Collapse

            Working...
            X