Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Voedingsschema's weer aangepast.
Van de 2 maaltijden met vis en pasta is de pasta met 43 gram vermeerdert.
Hierdoor weer precies 144 calorieen meer op mijn totale intake.
Ik zal aankomende week dus een dagelijkse inname van 3195 kcal hebben.
Van de 2 vis/pasta maaltijden is nu een koolhydraten/eiwitten-verhouding van 50gr./61gr. ontstaan. Dit moet 80/60 gaan worden, dus zal volgend weekend daar aan sleutelen door de pasta weer te verhogen en de witvis te verlagen, maarre komt goed, heb er de volste vertrouwen in. Mijn voeding zal net voor de 'blast' 99,9% perfekt zijn, helaas krijg ik de totale vet-inname niet op 10%.
Mijn supplementen-schema is bijna gereed hehehe, een a-sociaal lange lijst mag ik wel zeggen. Maar goed, kwa pillen en poeders inname valt het gelukkig
nog mee en kan ik het bolwerken.
Laterzzzz.
Hier mijn uitgebreide supplementen-schema.
Later nog eentje met andere tijden aangezien deze is afgestemt op late dienst maar ik werk 2 shifts dus dien ik de tijden aan te passen voor wanneer ik in de vroege dienst zit.
Er volgt daarna ook nog een schema waarin exact staat hoeveel pillen en poeders ik op welke tijden van de dag dien in te nemen, dit om het wat voor me te vergemakkelijken. De basis, althans wat ik nu slik, is al automatisme, echter komen er tijdens de nieuwe kuur een aardig aantal supps bij.
In het schema zijn ook de roids opgenomen op de test/tren/deca na aangezien die op verschillende tijden worden ingenomen.
RED = Underdosed. BLUE = Overdosed. GREY = New Supps Or Extra Added. WHITE = Whithin Range. GREEN = Temporary.
Sommigen kunnen ook nieuw zijn of tijdelijk en tevens under- of overdosed.
De tijdelijke supps beeindig ik zodra de nieuwe kuur aanvangt.
Tis de bedoeling om te kijken of ik de ondergedoseerde nog kan corrigeren. Dat wil zeggen dat ik die nog apart aanschaf.
Met de nieuwe supps start ik pas wanneer de 'blast' begint, dat over een maandje.
Reden van supplementatie: Optimale resultaten boeken icm perfekte voeding en training.
Zojuist ook de time-table van de supplementen in orde gemaakt.
Ik weet de basis van inname uit mijn hoofd, echter door toevoeging van nieuwe en aanvullende supplementatie heb ik voor de eerste weken een geheugensteuntje nodig en dat is dit schema:
Na 4 weken te hebben gebridged zijn hier mijn nieuwe stats:
Stats zaterdag 30 oktober 2010
Gewicht: 94,2kg
Taille: 86,0cm
Nek: 44cm
BF: 9,0%
Bovenkant arm voor: 1,5 punten.
Bovenkant arm achter: 1,5 punten.
Taille, voorkant/zijkant: 4,0 punten.
Rug, net onder schouderblad: 8,0 punten.
Taille: 86,0cm
Nek: 44cm
BF: 8,5%
Bovenkant arm voor: 1,2 punten.
Bovenkant arm achter: 1,5 punten.
Taille, voorkant/zijkant: 4,0 punten.
Rug, net onder schouderblad: 8,0 punten.
Daarbij ook nog het gegeven dat ik toch volgens de berekeningen in BF gedaalt ben. Dit komt niet door mijn gewichts-toename maar door een kleine vermindering van vet/vocht op de voorkant van mijn bovenarm. De vermindering was al enige tijd zichtbaar op de huidplooimeter echter naar mijn mening niet genoeg om het daadwerkelijk te vermelden. Nu wijst de meter toch meer naar 1 punt ipv 2.
Nek- en taille-omtrek zijn hetzelfde als afgelopen zaterdag.
Ik word mij nu steeds meer bewust dat het hebben van 1 cheat-dag in het weekend geen nadelige gevolgen met zich meebrengt maar heb ik het vermoeden dat dit juist positief op de stofwisseling inwerkt. Ik zal het voorlopig nog even strak aankijken aan de hand van de wekelijkse meting maar mocht het gewoon naar wens verlopen zal ik de zaterdagse cheat-dag gewoon als vast onderdeel in mijn voeding gaan verwerken. Natuurlijk zal ik zeker het zout-gehalte laag blijven houden omdat naar mijn mening dit de grote boosdoener van vocht-retentie is, echter een 1-daagse verhoging van vet en suiker kan voor een positief resultaat zorgen.
Heb ook mijn voedingsschema's voor aankomende week alweer gereed. 144 kcal zijn weer toegevoegt en zit vanaf morgen op een totale dagelijkse intake van 3339 calorieen. Heb wederom mijn 2 vis/pasta maaltijden met carbs opgevoert en zit nu op 101gr. pasta per maaltijd. Volgende week zaterdag zullen deze 2 maaltijden op de juiste verhouding carbs/protein worden afgestelt, namelijk 80gr. en 60gr. Dit betekent een kleine verhoging van pasta en een kleine verlaging van de witvis. Vanaf volgende week zijn mijn ontbijt en 2 maaltijden vis/pasta perfekt op de juiste verhouding berekent. Ik zal mij dan op de rijst/kip maaltijden gaan focussen.
Nog 4 weekjes te gaan en dan kan de opbouw van massa starten.
In de aankomende 4 weken is het de bedoeling om mijn voeding 100% op orde te hebben wat zeer zeker gaat lukken.
Mijn trainingen gaan op dit moment ook best wel goed. Mijn kracht wordt niet meer maar ook niet minder, dwz dat de krachtwinst die ik met mijn derde kuur heb bewerkstelligt blijft gehandhaaft en dat is een positief teken. Hiermee kan ik dus mijn volgende stap in opbouw beginnen en hopelijk brengt de nieuwe kuur meer kracht met zich mee.
Ik heb er even over nagedacht en besloten om morgen, waar ik dus weer 250mg test dien te zetten, als proefkonijn mijn eigen brouwsel ga uitproberen. Voor ik nog meer ga maken zal ik toch eerst moeten weten of de eerste 40ml de juiste verhouding BA/BB/Olie heeft en hoe ik erop ga reageren. Ben wel wat zenuwachtig natuurlijk, tis nieuw voor me maar hopelijk gaat alles zoals het moet gaan. Ik denk namelijk dat het beter is om nu te kijken wat het teweegbrengt aangezien ik nu slechts op 1ml test zit. Het wordt totaal andere koek als ik zou gaan starten met 2ml in combinatie met 2ml tren en 1ml deca. Ik zal morgen in dit topic verslag uitbrengen.
gaat lekker dus snuff, je bf is lekker laag en over paar weken blasten, ook knap dat je je eigen gear maakt hopelijk is het allemaal goed en reageer je er goed op ,
gaat lekker dus snuff, je bf is lekker laag en over paar weken blasten, ook knap dat je je eigen gear maakt hopelijk is het allemaal goed en reageer je er goed op ,
Er gaan de laatste tijd veel negatieve verhalen de ronde over dat de kwaliteit van UG-Labs te wensen over laat, vooral onderdosering is nogal een veel besproken onderwerp. Dit bracht mij aan het denken en zo kwam ik in aanraking met het home-brew gebeuren.
Ook het kostenplaatje is een heel stuk aantrekkelijker.
In principe doe je exact hetzelfde als een UG-Lab, het enigste verschil is dat een home-brewer het op kleine schaal brouwt en voor eigen gebruik. Een home-brewer weet ook voor honderd procent zeker dat hij, tenminste als hij een goede poederboer heeft, kwliteit in handen heeft.
Het kost echt wel ballen om eigen gebrouwde zooi in te spuiten. Ik zou het niet durven. Ben benieuwd hoe het gaat. Hopelijk krijg je geen abcessen.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Het kost echt wel ballen om eigen gebrouwde zooi in te spuiten. Ik zou het niet durven. Ben benieuwd hoe het gaat. Hopelijk krijg je geen abcessen.
Geloof me kerel, tis echt helemaal steriel.
Ook dood je alle bacterieen met de benzyl benzoate. Tevens gaat het ook door een whatman 22 um filter, dat houd ook alle bacterieen en sporen tegen. En als laatste, eigenlijk hoeft dat helemaal niet meer, stop je de vial in de oven en bak je het voor een uurtje of anderhalf op 170 graden. Ook dat doodt echt alles.
Nee, daar maak ik me niet druk om, ik denk eerlijk gezegt dat je je dan meer druk om UG-labs moet gaan maken. Ten eerste omdat zij op grote schaal werken en ten tweede is het voor de winst en maakt het hun geen ruk uit voor wie het bestemt is.
Ik maak me meer druk om of ik de verhoudingen van BA/BB/olie juist heb, en hoe ik er lichamelijk op reageer.
Eerste jab is gezet, 1ml testosteron enanthaat home-brew ging vloeiend m'n bil in.
Nou, helemaal geen problemen tot nu toe. Was een klein beetje bang dat de verhoudingen van de chemicalien en de olie niet goed zouden zijn, en dat het pijnlijk zou gaan worden, maar het viel gelukkig hardstikke mee, het ging precies hetzelfde als met UG test.
Nu is het afwachten. Hoe gaat mijn lichaam er op reageren en is het poeder van kwaliteit. Hm, van het laatste ben ik eigenlijk 99,9% zeker.
Wanneer alles naar wens verloopt zal ik woensdag de volgende 40ml gaan maken. Ik heb besloten het gewoon rustigjes aan te doen. 80ml is in principe al meer dan zat voor mijn blast-kuur. Elke woensdag zal ik 40ml maken totdat ik een totaal van 400ml bij elkaar heb.
is het maken van roids niet nog illegaler dan het verhandelen ervan?
Ik woon in Engeland en daar zijn de wetten anders. Je mag hier legaal uit het buitenland roids inkopen voor eigen gebruik, je mag het in je bezit hebben en je mag het gebruiken. Het enigste wat je niet mag zijn roids verkopen.
Voor ruwe stoffen is het anders. Testosteron poeder, chemicalien en de olie die je nodig hebt om testosteron te brouwen kunnen wel worden ingekocht, echter heb je daar papieren voor nodig, een vergunning dus.
Maw is wat ik doe dus niet gedoogd want ik heb geen vergunning.
Echter heb ik al met een aantal andere brouwers gesproken en die vertelden mij dat ze hier in Engeland op het brouwen voor eigen gebruik het zelfde reageren en handelen als hoe ze in Holland met de wiet/hasj handel omgaan. Het is niet legaal maar ook niet illegaal, ze laten het toe.
Dit betekent voor mij dat mochten ze er problemen mee hebben dat ik het doe, ze op z'n hoogst alles in beslag kunnen nemen en me een waarschuwing geven. Daar blijft het dan bij. Althans, dat is wat ik heb vernomen. Ze zijn er ook van op de hoogte dat er een hoop troep in omloop is. Slechte kwaliteit, ondergedoseert, gemengt met andere giftige stoffen, verontreiniging, niet steriel, etc, etc. Het eigen brouwsel is, voor zover je het goed doet, wel van kwaliteit en daardoor zijn de wetten op home-brew gewoon heel erg mild.
Nee, daar maak ik me niet druk om, ik denk eerlijk gezegt dat je je dan meer druk om UG-labs moet gaan maken. Ten eerste omdat zij op grote schaal werken en ten tweede is het voor de winst en maakt het hun geen ruk uit voor wie het bestemt is.
Eerste jab is gezet, 1ml testosteron enanthaat home-brew ging vloeiend m'n bil in.Nou, helemaal geen problemen tot nu toe. Was een klein beetje bang dat de verhoudingen van de chemicalien en de olie niet goed zouden zijn, en dat het pijnlijk zou gaan worden, maar het viel gelukkig hardstikke mee, het ging precies hetzelfde als met UG test.Nu is het afwachten. Hoe gaat mijn lichaam er op reageren en is het poeder van kwaliteit. Hm, van het laatste ben ik eigenlijk 99,9% zeker.
Goeie shizzle, helemaal mee eens.
Als de verhoudingen niet ok waren had je het vrij snel gemerkt, lijkt mij.
Vergelijk het ff met 1 gr hg zetten zodra je dat zet voel je dat op zeer korte termijn zegmaar.
Heb je een tut?
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment